Media is ze voorquote:
Zoals ik al zei: als ze onder het Torentje maar geen banjo gaan spelen, heb ik er geen last van. Of zingen over een zwembad vol sterkedrank met citroensmaak, dat lijkt me ook onaangenaam.quote:
#teamwaterkanonquote:
Zou hij dan liever een kogeltje willen hebben dan? doet zo'n waterkanon pijn? #dtvquote:
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze al besmet zijn heeft het weinig zin om nog te gaan vaccineren
Ik heb corona gehad en ben ook maar een maal gepriktquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.
Dat is dan ook meteen voldoende.
Als je langs een muur loopt doet het wel pijn denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zou hij dan liever een kogeltje willen hebben dan? doet zo'n waterkanon pijn? #dtv
Klopt, ik ben besmet geweest maar kreeg een oproep om 1 vacc te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Mensen die al een coronabesmetting hadden gehad, kregen toch alsnog 1 vaccinatie.
Dat is dan ook meteen voldoende.
Ik hoop tegen die tijd op linkjesquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef Charmian het volgende:
Is er ook afgesproken waar ze bij elkaar komen? Ik zie ze er nog voor aan om op de verkeerde plek herrie te maken, bij het torentje bijvoorbeeld.
Turfmarkt in Den Haag. Nummer weet ik niet meer, maar daar zit denk één of andere ministerie waar vanuit de persco is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:41 schreef Charmian het volgende:
Is er ook afgesproken waar ze bij elkaar komen? Ik zie ze er nog voor aan om op de verkeerde plek herrie te maken, bij het torentje bijvoorbeeld.
Ja weet ik, het is bij justitie...maar weten die lui dat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:50 schreef StephanL het volgende:
[..]
Turfmarkt in Den Haag. Nummer weet ik niet meer, maar daar zit denk één of andere ministerie waar vanuit de persco is.
Ja is gedeeldquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja weet ik, het is bij justitie...maar weten die lui dat?
Op Facebook staat een leuk bericht van deze schatjes, het zijn heule nette mensen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Is wel nodig
Lekker dreigen
[ twitter ]
En al die rechts extremistische gekken hebben ook aangegeven te komen. Al weet ik niet of ze nog durven na zondagquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Is wel nodig
Lekker dreigen
[ twitter ]
Jammer, had me zo leuk geleken als ze langs de hofvijver hadden gestaan en dan zo hup met het waterkanon een frisse duik halen.quote:
"al helemaal geen rechts extremisten"quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:01 schreef Charmian het volgende:
[..]
Op Facebook staat een leuk bericht van deze schatjes, het zijn heule nette mensen hoor
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010578314261
En hun kinderen dan? Want ze schrijven dat ze allemaal kinderen hebben? Laten ze die telkens alleen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En al die rechts extremistische gekken hebben ook aangegeven te komen. Al weet ik niet of ze nog durven na zondag
Ik krijg altijd een beetje de kriebels als ze zeggen dat ze gewoon vaders en moeders zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:04 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"al helemaal geen rechts extremisten"
Opa en oma passen toch gewoon op als papa en mama gaan strijdenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:05 schreef Olga het volgende:
[..]
En hun kinderen dan? Want ze schrijven dat ze allemaal kinderen hebben? Laten ze die telkens alleen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |