Mijn onderbuik is het er helemaal mee eens, maar hoe verkoop je dat als je wel een roker met longproblemen toelaat, of iemand die zich klem heeft gezopen en na een verkeersongeluk naar de IC moet? Vooral die laatste heeft ook andere levens in gevaar gebracht.quote:Op maandag 1 november 2021 23:58 schreef ootjekatootje het volgende:
Nogmaals we zijn er met een regel, qr check op de ic.
Probleem opgelost. Hulp voor degene die hun best doen en de rest stikt er maar in. Uitzonderingen wegens medische noodzaak uitgezonderd.
Zolang ze geen banjo spelen, is muzikaal protest nog prima te overzien.quote:Op maandag 1 november 2021 17:53 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/msmleugens/videos/408423807439950
Onrecht staat nu bij het stadshuis Amsterdam viool te spelen
Max is vanavond in hart van Nederland over het politiegeweld blijkbaar.
Of dat te gast is of gewoon in een filmpje valt nog te bezien.
Problemen van voor Corona waren niet zo bedreigend als nu.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Mijn onderbuik is het er helemaal mee eens, maar hoe verkoop je dat als je wel een roker met longproblemen toelaat, of iemand die zich klem heeft gezopen en na een verkeersongeluk naar de IC moet? Vooral die laatste heeft ook andere levens in gevaar gebracht.
Als je rookt op een plek waar dat niet mag kun je ook weggestuurd worden of een boete krijgen, en openbare dronkenschap dan wel rijden met meet de 1 glas bier in je bloed ben je gewoon strafbaar, dat is net zo goed een keuze die je als persoon maakt, en idd dat heeft weinig te maken met de zorg die je met je verplichte basispakket dient te ontvangen,ongeacht je keuze en het medische gevolg ervan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:17 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Mijn onderbuik is het er helemaal mee eens, maar hoe verkoop je dat als je wel een roker met longproblemen toelaat, of iemand die zich klem heeft gezopen en na een verkeersongeluk naar de IC moet? Vooral die laatste heeft ook andere levens in gevaar gebracht.
Preventief ruimen toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Problemen van voor Corona waren niet zo bedreigend als nu.
Zelfs doorgesnoven dronken mensen hebben imo eerder recht op een ic plek.
Het is een principe kwestie, niet gevaccineerd is niet op de ic.
Maar imo dan ook gewoon de qr code eraf, en de andere regels, mensen zijn slim genoeg.
Als dat eens zou kunnen. Maar helaas is dit een zogenaamd beschaafd land.quote:
Ik weet zeker dat er een volksopstand komt omdat onze overheid nalaat haar grondwettelijke taken uit te voeren, namelijk de bescherming van dit land en haar inwoners tegen staatsgevaarlijke gekken.quote:
Deze post is wel echt doordrenkt met pure angst. Ik ben ook provax, maar ben tegelijkertijd voorstander van onschendbaarheid van eigen integriteit en lichaam. Uiteindelijk is iedereen zelf verantwoordelijk voor zijn of haar eigen lichaam en zal de keuze vrij moeten zijn wat je daarin toe laat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:40 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er een volksopstand komt omdat onze overheid nalaat haar grondwettelijke taken uit te voeren, namelijk de bescherming van dit land en haar inwoners tegen staatsgevaarlijke gekken.
Met of zonder geluid?quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef StephanL het volgende:
Zin in vanavondStreams aan en genieten.
Bij binnenkomst ziekenhuis direct vaccineren, of naar huis. Niet alleen IC, maar ook verpleegafdeling.quote:
Als ze al besmet zijn heeft het weinig zin om nog te gaan vaccinerenquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij binnenkomst ziekenhuis direct vaccineren, of naar huis. Niet alleen IC, maar ook verpleegafdeling.
Denk dat ze dan heus wel eieren voor hun geld kiezen.
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn trainingquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef StephanL het volgende:
Of het echt een teringzooi wordt is afwachten denk ik. Ze zijn heel wat van plan als ik de berichten mag geloven van de afgelopen week.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn training![]()
Wil toch de ramptoerist uithangen
Nou als het net zoiets als zondag was valt het wel mee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Of het echt een teringzooi wordt is afwachten denk ik. Ze zijn heel wat van plan als ik de berichten mag geloven van de afgelopen week.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 09:32 schreef StephanL het volgende:
Wat gat gaat er vanavond gebeuren dan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als het echt een teringzooi vanavond word dan blijf ik wel thuis van mijn training![]()
Wil toch de ramptoerist uithangen
Wappies gaan herrie maken buiten. Zijn helemaal klaar met Hugo en Rutte. Ze zouden moeten hangen etc.quote:Op dinsdag 2 november 2021 14:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat gat gaat er vanavond gebeuren dan?![]()
De persco bedoel je ?
Aaahh zo!!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wappies gaan herrie maken buiten. Zijn helemaal klaar met Hugo en Rutte. Ze zouden moeten hangen etc.
Defend groepen zouden komen.
Dus ben benieuwd of er actie komt. Misschien zijn ze nog boos van zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |