Voor iemand kopschoppen is geen aanleiding beschikbaar.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het allemaal wel meevallen hoor, ik zou graag de aanleiding ook wel willen zien
Klopt. Dat smerige wappietuig dat als een doodseskader door Nederland trekt en verantwoordelijk is voor vele coronadoden in Nederland mag van mij buiten de wet komen te staan. Vroeger noemde we dat vogelvrij verklaren.quote:Op maandag 1 november 2021 13:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zieke gekken heb je aan beide kanten van het spectrum.
Weet @:A_Foggy_Day alles van, blijkbaar.
het is geen kopschoppen, dat schoppen moet hij sowieso niet doen maar we moeten ook weer niet overdrijvenquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor iemand kopschoppen is geen aanleiding beschikbaar.
Het lijkt mij meer op een gerichte trap op het bovenlichaam om hem om te draaien eigenlijkquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Voor iemand kopschoppen is geen aanleiding beschikbaar.
Trolquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Klopt. Dat smerige wappietuig dat als een doodseskader door Nederland trekt en verantwoordelijk is voor vele coronadoden in Nederland mag van mij buiten de wet komen te staan. Vroeger noemde we dat vogelvrij verklaren.
Trolquote:
En ik dacht dat ik extreem wasquote:Op maandag 1 november 2021 13:33 schreef A_Foggy_Day het volgende:
[..]
Klopt. Dat smerige wappietuig dat als een doodseskader door Nederland trekt en verantwoordelijk is voor vele coronadoden in Nederland mag van mij buiten de wet komen te staan. Vroeger noemde we dat vogelvrij verklaren.
50 personenquote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Charmian het volgende:
Allemaal hartediefjes die zo verkeerd behandeld zijn door de politie![]()
https://www.politie.nl/ni(...)Te9bjV7B3_tiyXE4xmj0
Zijn dat niet de gasten van het 'vredelievende' Defend?quote:Op maandag 1 november 2021 14:34 schreef Charmian het volgende:
Allemaal hartediefjes die zo verkeerd behandeld zijn door de politie![]()
https://www.politie.nl/ni(...)Te9bjV7B3_tiyXE4xmj0
Zolang ik af en toe die waanzinnige extremisme wat weerwoord kan geven wanneer ik daar zin in heb blijf ik dat doen, heb er geen zin in dat er in een topic als dit wat mensen radicaliseren.quote:Op maandag 1 november 2021 09:39 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Kun je je geblaat niet in een ander topic kwijt waar het wel relevant is? Je zit al delen lang te zeuren en gelukkig heeft niemand zin om op je in te gaan, en niemand is geïnteresseerd in je mening, maar je blijft off topic.
Welke extremisten? Het is niet dat ik de moeite zou nemen om ze een tegenwoord te bieden, want ze willen het toch niet geloven, en zien overal een complot achter, dan heb ik het niet over de mensen die de zaken serieus overwegen, maar dat kleine groepje die om een of andere reden altijd de tijd heeft om de boel op te houden.quote:Op maandag 1 november 2021 19:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zolang ik af en toe die waanzinnige extremisme wat weerwoord kan geven wanneer ik daar zin in heb blijf ik dat doen, heb er geen zin in dat er in een topic als dit wat mensen radicaliseren.
Wat die agent doet is zo te zien niet netjes. Zeker niet als hij tegen zijn hoofd schopt. Goed dat ze er onderzoek naar doen.quote:Op maandag 1 november 2021 12:34 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wel typisch dat je niet ziet wat er aan vooraf gegaan is. De gemaskerde semi-fascistische knokploeg Defend bevolkt door nihilistische hooligans met een IQ van 80 bereik je natuurlijk het beste door eenduidig en helder te communiceren, en het liefst in hun eigen taal. Daar is hier duidelijk sprake van.
die hoort iig niet bij die 8000, of het zijn er 7999 geworden.quote:Op maandag 1 november 2021 20:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat die agent doet is zo te zien niet netjes. Zeker niet als hij tegen zijn hoofd schopt. Goed dat ze er onderzoek naar doen.
Maar dat ze dit defend tuig na al hun terreur eens keihard aanpakken vind ik stiekem wel mooi.
Dankzij Tinusquote:Op maandag 1 november 2021 18:01 schreef Charmian het volgende:
De schoppende en vloekende agent is inmiddels van straat gehaald hangende het onderzoek
https://www.nu.nl/binnenl(...)hting-onderzoek.html
Je kan hem vanaf morgen mailen voor al je juridische zakenquote:
'kan ik mn boete laten seponeren omdat ik aan het protesteren was?'quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Olga het volgende:
[..]
Je kan hem vanaf morgen mailen voor al je juridische zaken
Tuurlijk. Youri kan allesquote:Op maandag 1 november 2021 21:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'kan ik mn boete laten seponeren omdat ik aan het protesteren was?'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |