Nee het zijn vaak de knappe meiden ook. Ik kan zelf totaal niet dansen dus mij zie je het niet doen maar het straalt een hoop zelfvertrouwen uit als je het kan en durft zeg maar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het type vrouw dat lijkt op Raybar met een pruik op?
Wim heeft het gifje
Guinness 0.0quote:
Dank, onze vermoedens zijn nu bevestigd. HOMMOOHHHHHquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Guinness 0.0
Dit bevordert niet bepaald mijn punt over heteroseksualiteit (maar het is wel lekker)
Je bent zelf homoquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:01 schreef Nober het volgende:
Lekker belangrijk wie Dmitiri aandouwt tijdens de breaks. Hou dat politieke gezever over wie homo is lekker in VBL. Opgeflikkerd!
quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:01 schreef Nober het volgende:
Lekker belangrijk wie Dmitiri aandouwt tijdens de breaks. Hou dat politieke gezever over wie homo is lekker in VBL. Opgeflikkerd!
Een beetje bi ontken ik niequote:Op zondag 31 oktober 2021 22:01 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Dank, onze vermoedens zijn nu bevestigd. HOMMOOHHHHH
Dat hele kom uit de kast in het voetbal want wereldnieuws is gelukkig niet bij het dartsen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf homo
En daar is potverdorie helemaal niets mis mee
flikker gespotquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:01 schreef Nober het volgende:
Dat gezegd hebbende haal ik me zo gauw even geen openlijk homoseksuele darter voor de geestquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat hele kom uit de kast in het voetbal want wereldnieuws is gelukkig niet bij het dartsen.
ik heb mn geld nu op Danny Poppert staanquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende haal ik me zo gauw even geen openlijk homoseksuele darter voor de geest
Even los van de standaard grappen en grollen alhier
quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gezegd hebbende haal ik me zo gauw even geen openlijk homoseksuele darter voor de geest
Die zijn op hun 15e kapper geworden. ~ Van der Gijpquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk echter dat het erg weinig gedoe zou opleveren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topgifjes zelfs!quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:09 schreef Zipportal het volgende:
Hier wordt druk met gifjes gestrooid.
Dit gifje bedoelde ik netquote:Op zondag 31 oktober 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
En tot slot Raymonda voor u
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |