abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202237098
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef Lemijn het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Takkie!
Zit Bo veel in je hoofd, nu dit levende baby’tje in je armen ligt?
Ongemerkt toch wel. Enorm dankbaar dat we nu een gezond levend kindje hebben. En tegelijkertijd voelt het regelmatig dubbel; als Bo had geleefd was kuiken er niet geweest en hadden we nu een zoontje van een maand of 5. Ik wil kuiken voor geen goud missen en het gemis van Bo is er ook. Dat naast elkaar moet een plek krijgen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 november 2021 @ 23:07:34 #202
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202238570
Klinkt logisch allemaal :* .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202259219
Ach Takkie, dat is heel begrijpelijk. Hopelijk lukt dat een beetje. 😘

Bleh, wij zijn sinds de nacht van donderdag op vrijdag geveld door buikgriep. ;( Ik begon in die nacht met overgeven en diarree en F. volgde in de ochtend met flink overgeven. Echt heel zielig, het kwam zelfs uit haar neus. Ze was verder heel timide en viel heel snel in slaap, niets voor haar normaal gesproken. Kleine beetjes drinken ging redelijk, al heeft ze nog een paar keer overgegeven - vannacht voorlopig en hopelijk voor het laatst.
Ik lijk weer redelijk opgeknapt. Hopelijk gaat zij vandaag ook goed. Ze heeft in ieder geval wel weer goed gedronken, al gaat het wel iets minder voortvarend.
pi_202260893
Hier gaat het steeds beter. Productie is nu voldoende! Ik heb zowaar vanochtend 150 ml uit mijn linkerborst weten te kolven. Zo happy! Ook heb ik al (voor mijn doen goed) 500 ml aan melk ingevroren voor wanneer ik weer moet werken.
pi_202273701
Hier gaat het ook weer goed en lijken ik en baby weer helemaal beter, gelukkig. Nu is manlief de sjaak. Kon ook niet uitblijven natuurlijk...
pi_202282725
Oh die buikgriep! Wij hebben hem ook, Pep was de eerste en die gaat nergens heen?!

Melba testte vorige week positief op covid, dus we waren bang dat dat het was… eerst Pep, toen ik, nu Melba ook… maar man en ik zijn vandaag negatief getest!
Kwak
pi_202283067
He wat vervelend allemaal zeg, beterschap iedereen :*

Oh jongens m'n baby gaat zo hard! Hij wil sinds twee weken alleen nog maar staan dus trekt zich continu aan alles op en af en toe zie ik hem in zijn enthousiasme met alles willen pakken dan opeens een seconde los staan :D

Verder slaapt ie ontzettend ruk :') komend weekend gaat ie even een nachtje logeren, benieuwd hoe dat gaat :D
pi_202283802
Whoah wat een snelle!

Pep kan nog steeds niet los zitten en tijgert achteruit. Hij speelt wel heel cute kiekeboe met zijn speelmat O+
Kwak
pi_202283964
Achteruit tijgeren is zo schattig O+ En Otis kan dan weer geen kiekeboe spelen, ik wel met hem, maar als ik een doekje ofzo over z'n gezicht leg dan laat ie dat gewoon liggen :')
  zondag 21 november 2021 @ 20:52:23 #210
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202284219
Jammerend steeds verder van een speeltje vandaan liggen te spartelen: check :D . Arm kind. Ik geniet me weer suf van alle ontwikkeling.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202284964
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Lemijn het volgende:
Jammerend steeds verder van een speeltje vandaan liggen te spartelen: check :D . Arm kind. Ik geniet me weer suf van alle ontwikkeling.
Er is inmiddels ook een absolute favoriet: een groene verbindingsring die hij steeds lostrekt van de speelboog… jenken als ie die weer te ver vooruit geschoven heeft _O-
Kwak
pi_202285178
Mijn baby is vandaag geüpgrade naar maat 56. Waarom nu al ;( .
  zondag 21 november 2021 @ 22:02:16 #213
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202285589
Beterschap voor alle zieke babies en mamas en papas. Buikgriep, bleeegh! Baby J is er gelukkig weer helemaal bovenop. Hij heeft er twee weken lang diarree van gehad! ;( Gelukkig eet hij nu weer als vanouds!

@douche-eendje Baby J gaat ook heel snel de grootte in, haha! Uiteindelijk heeft hij maat 6-9 maanden zo wat overgeslagen! En nu draagt hij al een aantal stukken kleding voor 12-18 maanden. :')

En Baby J kan sinds vandaag EINDELIJK zwaaien! O+ Ik had het er gister nog met iemand over dat Baby J zich gedraagt als een peuter, qua kruipen, staan, cruisen en spelen. Hij kan met zijn 9,5 maanden zelfs al ringen om de stacker doen (ja echt, zie hieronder :o !) Maar klappen of zwaaien kon hij dus nog helemaal niet! O+ Ging hij bij zwemles vandaag ineens zwaaien naar zichzelf in de spiegel in kleedkamers! O+ O+ Maar klappen kan hij nog altijd niet! _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet echt stoppen met zo snel groeien hoor, hij is al helemaal geen baby meer! :'( _O-
pi_202285856
Die van jou gaat echt als een trein _O-
pi_202287047
@Bienelientjee ik dacht bij Anna nu, oh zo mini dus we zitten voorlopig wel nog in 50 want geboren met 36+1/2835 gram. Ze is nu gecorrigeerd 2,5 week en barst gewoon letterlijk uit 50. Knoopjes springen open :'( _O- . Zal mij niks verbazen als ze ineens een tijd net zo.groot is als Bas, want die loopt wat achter in groei.
Baby J gaat lekker voortvarend *O*
  maandag 22 november 2021 @ 13:00:26 #216
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_202290996
Bambi goedgekeurd door CB O+ Gisteren twee weken oud, vandaag gewogen op 3,8kg. Ze was verbaast dat Bambi al zo goed gefocust kan kijken, ze zei dat dat normaal rond 4 weken ongeveer zo is. En dat haar nek al zo sterk is O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 22 november 2021 @ 15:45:35 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_202293267
Mijn baby heeft wrs voor de vierde keer oorontsteking. Gelukkig begin december naar de kno in het academisch ziekenhuis, tot die tijd zingen we het maar gewoon uit.

Tijgeren doet hij met z'n acht maanden bijna. Hij doet eigenlijk alles al, behalve de beweging maken. Dus met z'n voetjes afzetten, hoofd en borst omhoog, handjes erbij...hij strekt alleen z'n beentje vervolgens niet.

Oh en voor de opsom: hij past nu goed in 68 qua lengte, dus heb vandaag de 62 uit de kast gehaald en kleine 74's erbij gelegd.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 22 november 2021 @ 18:04:24 #218
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_202295507
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby heeft wrs voor de vierde keer oorontsteking. Gelukkig begin december naar de kno in het academisch ziekenhuis, tot die tijd zingen we het maar gewoon uit.

Tijgeren doet hij met z'n acht maanden bijna. Hij doet eigenlijk alles al, behalve de beweging maken. Dus met z'n voetjes afzetten, hoofd en borst omhoog, handjes erbij...hij strekt alleen z'n beentje vervolgens niet.

Oh en voor de opsom: hij past nu goed in 68 qua lengte, dus heb vandaag de 62 uit de kast gehaald en kleine 74's erbij gelegd.
Sneu tink en je had het bij het rechte eind dus. Hopelijk kan de KNO arts ook op korte termijn wat voor jullie betekenen.
En zo te lezen is kruipen heel dichtbij! Zo ging het bij ons ook en nu is hij aardig vaardig in het doorkomen van de kamer op zijn knieën :P

Ik trok vandaag een maat 80 uit de kast, paste ineens prima :') (hij is nu 8,5 maand)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 23 november 2021 @ 04:54:19 #219
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_202300563
Bah, Baby J is verkouden. Het kwam ineens heel snel op zetten en krijsen dat ie deed omdat hij niet door zijn neus kan ademen! Duurde zeker twee uur tot hij weer sliep want speentje wou hij ook niet, want dan kon hij helemaal geen adem halen. Sorry buurvrouw!
  FOK!fossiel dinsdag 23 november 2021 @ 07:07:06 #220
1455 Keroppi
kool kikker
pi_202300708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 04:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, Baby J is verkouden. Het kwam ineens heel snel op zetten en krijsen dat ie deed omdat hij niet door zijn neus kan ademen! Duurde zeker twee uur tot hij weer sliep want speentje wou hij ook niet, want dan kon hij helemaal geen adem halen. Sorry buurvrouw!
Nadat snot zorgde voor een nacht dat ze elk uur wakker werd en uiteindelijk alleen rechtop bij ons kon slapen, heb ik de Otrivin monodose zoutoplossing + snotzuiger ingezet. Ze haat het, maar zorgt wel voor betere nachten :)

(Aeen die hoestbuien waar ze lijkt te stikken zijn zo naar)
Chick on a mission
pi_202300861
Hier ook een baby met snot in het neusje. Werd vannacht ook wakker van haar gesnurk, zij zelf later ook. Druppels moedermelk helpen hier goed!
pi_202344867
Dat je borstvoedingsbaby ineens van 22:30 tot 04:30 slaapt.
Auw. Gelukkig past er dan ook veel melk in, maar auw :X
pi_202347535
Wij waren woensdag met pluis bij de kinderarts-endocrinoloog. Ze vond hem "een zeer olijke zuigeling". Hij ontwikkelt zich vooralsnog als een normale baby. O+
pi_202347761
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:27 schreef Cygne het volgende:
Wij waren woensdag met pluis bij de kinderarts-endocrinoloog. Ze vond hem "een zeer olijke zuigeling". Hij ontwikkelt zich vooralsnog als een normale baby. O+
Fijn zeg!
pi_202347803
quote:
17s.gif Op vrijdag 26 november 2021 04:53 schreef douche-eendje het volgende:
Dat je borstvoedingsbaby ineens van 22:30 tot 04:30 slaapt.
Auw. Gelukkig past er dan ook veel melk in, maar auw :X
Herkenbaar... Met als grote verschil dat de mijne al vaak van 19:15 tot 4:00 uur slaapt en niet drinkt. Het is dan gewoon niet verantwoord om haar zo aan te laten happen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')