Ongemerkt toch wel. Enorm dankbaar dat we nu een gezond levend kindje hebben. En tegelijkertijd voelt het regelmatig dubbel; als Bo had geleefd was kuiken er niet geweest en hadden we nu een zoontje van een maand of 5. Ik wil kuiken voor geen goud missen en het gemis van Bo is er ook. Dat naast elkaar moet een plek krijgen.quote:Op donderdag 18 november 2021 20:27 schreef Lemijn het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd Takkie!
Zit Bo veel in je hoofd, nu dit levende baby’tje in je armen ligt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is inmiddels ook een absolute favoriet: een groene verbindingsring die hij steeds lostrekt van de speelboog… jenken als ie die weer te ver vooruit geschoven heeftquote:Op zondag 21 november 2021 20:52 schreef Lemijn het volgende:
Jammerend steeds verder van een speeltje vandaan liggen te spartelen: check. Arm kind. Ik geniet me weer suf van alle ontwikkeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moet echt stoppen met zo snel groeien hoor, hij is al helemaal geen baby meer!![]()
![]()
Sneu tink en je had het bij het rechte eind dus. Hopelijk kan de KNO arts ook op korte termijn wat voor jullie betekenen.quote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Tink89 het volgende:
Mijn baby heeft wrs voor de vierde keer oorontsteking. Gelukkig begin december naar de kno in het academisch ziekenhuis, tot die tijd zingen we het maar gewoon uit.
Tijgeren doet hij met z'n acht maanden bijna. Hij doet eigenlijk alles al, behalve de beweging maken. Dus met z'n voetjes afzetten, hoofd en borst omhoog, handjes erbij...hij strekt alleen z'n beentje vervolgens niet.
Oh en voor de opsom: hij past nu goed in 68 qua lengte, dus heb vandaag de 62 uit de kast gehaald en kleine 74's erbij gelegd.
Nadat snot zorgde voor een nacht dat ze elk uur wakker werd en uiteindelijk alleen rechtop bij ons kon slapen, heb ik de Otrivin monodose zoutoplossing + snotzuiger ingezet. Ze haat het, maar zorgt wel voor betere nachtenquote:Op dinsdag 23 november 2021 04:54 schreef Bienelientjee het volgende:
Bah, Baby J is verkouden. Het kwam ineens heel snel op zetten en krijsen dat ie deed omdat hij niet door zijn neus kan ademen! Duurde zeker twee uur tot hij weer sliep want speentje wou hij ook niet, want dan kon hij helemaal geen adem halen. Sorry buurvrouw!
Fijn zeg!quote:Op vrijdag 26 november 2021 11:27 schreef Cygne het volgende:
Wij waren woensdag met pluis bij de kinderarts-endocrinoloog. Ze vond hem "een zeer olijke zuigeling". Hij ontwikkelt zich vooralsnog als een normale baby.
Herkenbaar... Met als grote verschil dat de mijne al vaak van 19:15 tot 4:00 uur slaapt en niet drinkt. Het is dan gewoon niet verantwoord om haar zo aan te laten happen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 04:53 schreef douche-eendje het volgende:
Dat je borstvoedingsbaby ineens van 22:30 tot 04:30 slaapt.
Auw. Gelukkig past er dan ook veel melk in, maar auw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |