quote:
Principessa.quote:
Broodje?quote:
Genietsje.quote:
Zondagweer! Lekker onderuit en zo min mogelijk doenquote:
Dekentjesweer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zondagweer! Lekker onderuit en zo min mogelijk doen
Hier zonnetjequote:
Mag niet, moet naar de sportschool.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan schoenen aan en gaan. En als je thuiskomt lekker voldaan op de bank ploffenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag niet, moet naar de sportschool.
Ben al te weinig geweest deze maand
Ik moet op de fiets, wil het droog hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan schoenen aan en gaan. En als je thuiskomt lekker voldaan op de bank ploffen
Net ff een stukje gereden richting Doetichem en via Hummelo weer terugquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets, wil het droog hebben
Ik wil dat ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga straks lekker onder mn dekentje voor de zoveelste keer Simon kijken...vond het altijd echt een hele goede film, hoop dat ik dat nu jaren later nog vind
Lekker doen danquote:
Lekkerrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga straks lekker onder mn dekentje voor de zoveelste keer Simon kijken...vond het altijd echt een hele goede film, hoop dat ik dat nu jaren later nog vind
Ja zijn er echt beroerd aan toequote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Ik ga ook zo bankhangen en nog een aflevering van Survivor kijken.
Gatverdamme wat hebben we het toch slecht![]()
[ afbeelding ]
Mooi lepeltje.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
[ afbeelding ]
Of nietquote:
Dat soort lepeltjes heb ik jarenlang gespaard. Zo jammer dat je ze nu bijna niet meer kan kopen. Ik heb een hele verzamelingquote:
Nice.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat soort lepeltjes heb ik jarenlang gespaard. Zo jammer dat je ze nu bijna niet meer kan kopen. Ik heb een hele verzameling
Snoeperdquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |