quote:
Principessa.quote:
Broodje?quote:
Genietsje.quote:
Zondagweer! Lekker onderuit en zo min mogelijk doenquote:
Dekentjesweer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zondagweer! Lekker onderuit en zo min mogelijk doen
Hier zonnetjequote:
Mag niet, moet naar de sportschool.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan schoenen aan en gaan. En als je thuiskomt lekker voldaan op de bank ploffenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mag niet, moet naar de sportschool.
Ben al te weinig geweest deze maand
Ik moet op de fiets, wil het droog hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahh dan schoenen aan en gaan. En als je thuiskomt lekker voldaan op de bank ploffen
Net ff een stukje gereden richting Doetichem en via Hummelo weer terugquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet op de fiets, wil het droog hebben
Ik wil dat ookquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga straks lekker onder mn dekentje voor de zoveelste keer Simon kijken...vond het altijd echt een hele goede film, hoop dat ik dat nu jaren later nog vind
Lekker doen danquote:
Lekkerrrrrquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik ga straks lekker onder mn dekentje voor de zoveelste keer Simon kijken...vond het altijd echt een hele goede film, hoop dat ik dat nu jaren later nog vind
Ja zijn er echt beroerd aan toequote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
Ik ga ook zo bankhangen en nog een aflevering van Survivor kijken.
Gatverdamme wat hebben we het toch slecht![]()
[ afbeelding ]
Mooi lepeltje.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
[ afbeelding ]
Of nietquote:
Dat soort lepeltjes heb ik jarenlang gespaard. Zo jammer dat je ze nu bijna niet meer kan kopen. Ik heb een hele verzamelingquote:
Nice.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat soort lepeltjes heb ik jarenlang gespaard. Zo jammer dat je ze nu bijna niet meer kan kopen. Ik heb een hele verzameling
Snoeperdquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekkerrrrr
[ afbeelding ]
Deed mn moeder vroeger ook altijd, hingen on display aan de muurquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat soort lepeltjes heb ik jarenlang gespaard. Zo jammer dat je ze nu bijna niet meer kan kopen. Ik heb een hele verzameling
Bij mij liggen ze gewoon in de bestekbakquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed mn moeder vroeger ook altijd, hingen on display aan de muurhahaha
Hahaha dat kan ook, denk dat dat is hoe normale mensen dat doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze gewoon in de bestekbak
Straks zijn ze heel veel geld waardquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij mij liggen ze gewoon in de bestekbak
Lol.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:11 schreef mazaru het volgende:
Ik heb ooit nog wel eens mijn bestekla gepost in een topic
Topic is nu dood. Best jammer. Altijd leuk om te gluren in andermans laatjes![]()
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 3
[ afbeelding ]
Was in 2019quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Lol.
Dat topic heb ik nog niet voorbij zien komen.
Vast wel.Mooie film.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja heel Mooi! Vooral dat stuk met dat hij tegen zn dochtertje zegt "kijk, dat is de fabriek waar ze de wolken maken" ofzo...quote:
ZIet die er nu nog hetzelfde uit?quote:
Ik heb een theekastje wat van mijn overgrootbeppe is geweest,daar staan ook lepeltjes in en een suikerklontjes grijper.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een theekastje wat van mijn overgrootbeppe is geweest,daar staan ook lepeltjes in en een suikerklontjes grijper.
MIJn vader heeft ook veel van die lepeltjes. Vroegerquote:
Het was voor mij altijd een sport om overal waar ik was zo'n lepeltje te vinden. Is nu niet meer te doen. Nou neem ik koelkastmagneten mee. Heel wat andersquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIJn vader heeft ook veel van die lepeltjes. Vroegerhadden we allemaal ons eigen lepeltje
Dat is zeker wat anders.Ik heb een tijdlang flyers verzameld.Zelfs hier op FOK! een paar keer wat verkocht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was voor mij altijd een sport om overal waar ik was zo'n lepeltje te vinden. Is nu niet meer te doen. Nou neem ik koelkastmagneten mee. Heel wat anders
Heb je je hele koelkast er mee volhangen ondertussenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was voor mij altijd een sport om overal waar ik was zo'n lepeltje te vinden. Is nu niet meer te doen. Nou neem ik koelkastmagneten mee. Heel wat anders
Als kind zijnde verzamelde ik speldjes en sleutelhangers. Ik wou echt dat ik die allemaal nog had. Daar zaten echt prachtige dingen tussen die nu goudgeld waard zouden zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is zeker wat anders.Ik heb een tijdlang flyers verzameld.Zelfs hier op FOK! een paar keer wat verkocht.
Nee valt mee. Ruimte zatquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je je hele koelkast er mee volhangen ondertussen
Mijn Opa deed dat, een groot deel van die lepeltjes heb ik nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
is dat nu nog zo? Veel van die dingen geven ze niks meer voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als kind zijnde verzamelde ik speldjes en sleutelhangers. Ik wou echt dat ik die allemaal nog had. Daar zaten echt prachtige dingen tussen die nu goudgeld waard zouden zijn.
Er zaten echt dingen tussen die nu niet meer bestaan. Vroeger zat overal een sleutelhanger bijquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
is dat nu nog zo? Veel van die dingen geven ze niks meer voor.
Alleen echt zeldzame dingen zijn voor een verzamelaar nog wel wat waard. Maar die verzamelaars worden ook steeds zeldzamer, en de verzamelingen komen op de markt, dus het gros wordt steeds minder waard idd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
is dat nu nog zo? Veel van die dingen geven ze niks meer voor.
Ik heb ook nog een album met postzegels ergens liggen. Mocht ik ooit aan de geeuwhonger raken dan duik ik daar eens een keer in. Is ook al dik 50 jaar oud ondertussen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen echt zeldzame dingen zijn voor een verzamelaar nog wel wat waard. Maar die verzamelaars worden ook steeds zeldzamer, en de verzamelingen komen op de markt, dus het gros wordt steeds minder waard idd.
Postzegels zijn echt nog maar een fractie waard van wat ze 25 jaar geleden waard zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een album met postzegels ergens liggen. Mocht ik ooit aan de geeuwhonger raken dan duik ik daar eens een keer in. Is ook al dik 50 jaar oud ondertussen.
Deze man weet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Postzegels zijn echt nog maar een fractie waard van wat ze 25 jaar geleden waard zijn.
Een collega zijn vader is onlangs overleden, die man was 94, had zijn hele leven verzameld, 2 kasten vol. Nu voor een habbekrats verkocht
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Postzegels zijn echt nog maar een fractie waard van wat ze 25 jaar geleden waard zijn.
Een collega zijn vader is onlangs overleden, die man was 94, had zijn hele leven verzameld, 2 kasten vol. Nu voor een habbekrats verkocht
En jaren 60/70 spul is wel weer populair.quote:
Ik had een jaren '90 Ikea lampje, volgens mij indertijd voor een tientje nieuw gekocht.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En jaren 60/70 spul is wel weer populair.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had een jaren '90 Ikea lampje, volgens mij indertijd voor een tientje nieuw gekocht.
Wilde hem gratis weggeven, zag ik dat die voor 20-25 euro als vintage op marktplaats verkocht worden!
Echt verkocht of aangeboden? Dat verschilt nog wel eensquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had een jaren '90 Ikea lampje, volgens mij indertijd voor een tientje nieuw gekocht.
Wilde hem gratis weggeven, zag ik dat die voor 20-25 euro als vintage op marktplaats verkocht worden!
Nee, verkocht ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt verkocht of aangeboden? Dat verschilt nog wel eens
Ok ik verkoop en koop nog wel eens wat klassieke fietsjes op MP maar daar zit over het algemeen wel een flink verschil inquote:
Sommige items zijn heel populair,zoals een simpel wandrekje.quote:
Ook in wat er gevraagd wordt, en in de staat waarin het verkeert (of verkeerdquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik verkoop en koop nog wel eens wat klassieke fietsjes op MP maar daar zit over het algemeen wel een flink verschil in
Lekker warme douche pakkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
Nu ben ik nat
En dat voor een klote training
Het schijnt dat je daarna jezelf met een handdoek lekker droog kan wrijvenquote:
Wat is dat voor nieuwerwets ietsquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schijnt dat je daarna jezelf met een handdoek lekker droog kan wrijven
quote:
Ik pak altijd een wild zwijn om me mee af te drogen.quote:
Doe je gelijk gewichtheffenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik pak altijd een wild zwijn om me mee af te drogen.
En die is daarna dan maaltijd
Raar eigenlijk, want de prijs voor nieuwe zegels stijgt alleen maarquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Je bent zelf raar.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:58 schreef D. het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, want de prijs voor nieuwe zegels stijgt alleen maar
Verzamel jij iets?quote:
Stringetjes?quote:
Wat dan wel.quote:
Wow ... wie dan ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet wel een FOKker die gewoon een hele wand met autootjes heeft.
Moet ik even nadenken.Jij kent hem ook wel.Maar echt een mega verzameling.quote:
Maar één wand? Amateurquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef FreshFruit het volgende:
Ik weet wel een FOKker die gewoon een hele wand met autootjes heeft.
Altijd baas boven baas.quote:
Niet geklikt.quote:
Hoezo niet?quote:
Je bent een skatsje,maar je muzieksmaak is niet de mijne.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent een skatsje,maar je muzieksmaak is niet de mijne.
Sommigen zijn te stom voor twitterquote:
Wat een walgelijke trol is die baudet ookquote:
Dat playmobil poppetje van hem is nog erger.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke trol is die baudet ook![]()
![]()
![]()
![]()
Ken ik niet denk ik. Zal ook weinig missen toch?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat playmobil poppetje van hem is nog erger.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken ik niet denk ik. Zal ook weinig missen toch?
Check deze even.quote:
Denk het niet.FVD daalt heerlijk in de peilingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oke, trollenkoning met onderdanen?
Zijn naam heb ik al eerder gehoord, nooit positiefquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest even zoeken.Maar wat een walgelijk ventje.
Pas na de brand paniek?quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Halloween in Japan loopt wat uit de hand
https://www.ad.nl/buitenl(...)icht-brand~a9c3312e/
Ik nog nooit maar dit is wel weer een dieptepuntjequote:Op zondag 31 oktober 2021 16:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn naam heb ik al eerder gehoord, nooit positief
Bij een brand merken snel meer mensen het, dus zou kunnen.quote:
Klein drammertje,hij haalt ook graag 40-45 aan op een nare manier.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik nog nooit maar dit is wel weer een dieptepuntje
Kun je je 1,5 uur ergerenquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik moest even zoeken.Maar wat een walgelijk ventje.
Tadaa.quote:
Kan zo mee op bepaalde subforums hier dusquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein drammertje,hij haalt ook graag 40-45 aan op een nare manier.
Dat zal best.Mijn vriend zal het niet worden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan zo mee op bepaalde subforums hier dus
Die Jorn Luka is ook zo'n kwalletje.quote:
Dat heb ik bij de meeste wappies. Als het klopt dat alle mensen die zich hebben laten vaccineren binnen twee jaar dood zijn, dan ben ik blij dat ik bij die groep hoor. Je zou maar als normaal mens overblijven in een wereld vol met dat soort creeps.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zal best.Mijn vriend zal het niet worden.
Yep,en dame Ossebaard.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Die Jorn Luka is ook zo'n kwalletje.
Die heb ik eens bij Lange Frans gezien. Ook al zo vermoeiend ja.quote:
Eerst was het 6 maanden,toen een jaar,nu 2 jaar.Ik denk dat we het wel overleven Faza.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste wappies. Als het klopt dat alle mensen die zich hebben laten vaccineren binnen twee jaar dood zijn, dan ben ik blij dat ik bij die groep hoor. Je zou maar als normaal mens overblijven in een wereld vol met dat soort creeps.
6 maanden lukt niet meer he, een hoop hebben er al 6 maanden 2 vaccinsquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst was het 6 maanden,toen een jaar,nu 2 jaar.Ik denk dat we het wel overleven Faza.
Die vond het billijk om Rutte af te schieten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik eens bij Lange Frans gezien. Ook al zo vermoeiend ja.
Dat denk ik ook wel Fruitjequote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst was het 6 maanden,toen een jaar,nu 2 jaar.Ik denk dat we het wel overleven Faza.
Hekkie er omheen danquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ondertussen lopen de wappies weer in Den Haag.
lekker in de regen..quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dan zijn ze vandaag in ieder geval weer eens gewassenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
Laat ze maar lekker daar blijvenquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ja dusquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:33 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ntgroening-in-belgie
Hele toekomst voor zich. Studeren, gezellig aansluiten bij een studentenvereniging.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind het echt te triest voor woorden.
19 jaar, het zal je kind maar zijn
Weet je wat ik erg vind,dat ze het goed blijven praten.Ontgroening is leuk en tof blah blah blah.Dat is het dus niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een wereld...quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hele toekomst voor zich. Studeren, gezellig aansluiten bij een studentenvereniging.![]()
Dikke onzin is het idd. Nergens goed voor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je wat ik erg vind,dat ze het goed blijven praten.Ontgroening is leuk en tof blah blah blah.Dat is het dus niet.
Triest is het hoe dan ook.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, stond in dat artikel. Uit 2018 meen ik.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Triest is het hoe dan ook.
Ben wel benieuwd waarom.
Er speelt nu in Belgie juist een rechtszaak om de dood van een student.
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, stond in dat artikel. Uit 2018 meen ik.
ik zou me niet laten intimideren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Dikke onzin is het idd. Nergens goed voor.
Jutta LeerdamGodinquote:
Zo'n kont wil ik ook! Waar zijn mijn schaatsen!quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo'n kont wil ik ook! Waar zijn mijn schaatsen!
MrsL.quote:
Slechte mensen altijd goed.En bji jou?quote:
Gaat z'n gangetjequote:Op zondag 31 oktober 2021 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte mensen altijd goed.En bji jou?
Ik twijfel nog.quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:55 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten.
Ik ga dit eten...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:55 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten.
Ik ga dit eten...
[ afbeelding ]
2 honden? Wat voor saus doe jij daarbij?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:55 schreef aloa het volgende:
Wat gaan we eten.
Ik ga dit eten...
[ afbeelding ]
Wel zin in zoquote:
Inc. bijpassend bordje.quote:
In de airfryert....is de eerste keer dat ik het zelf doe dus ben benieuwdquote:
Ketchupquote:Op zondag 31 oktober 2021 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 honden? Wat voor saus doe jij daarbij?
Ah, dat heb ik nog nooit geprobeerd, heb je deeg ook zelf gemaakt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
In de airfryert....is de eerste keer dat ik het zelf doe dus ben benieuwd
klein pizzaatje dan ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:59 schreef engine het volgende:
[..]
In de airfryert....is de eerste keer dat ik het zelf doe dus ben benieuwd
Of enorme airfryertquote:
Nee en de saus ook niet. Eigenlijk leg ik alleen wat dingen op die schijfquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik nog nooit geprobeerd, heb je deeg ook zelf gemaakt?
Deeg is ook best simpelquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee en de saus ook niet. Eigenlijk leg ik alleen wat dingen op die schijf![]()
Maar als dit goed gaat wil ik de volgende keer de saus wel zelf maken. Het deeg heb ik niet zoveel zin in om te maken.
Grote airfryertquote:
Ah zo'n pakket, kan ik ook wel eens een keer gaan proberenquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee en de saus ook niet. Eigenlijk leg ik alleen wat dingen op die schijf![]()
Maar als dit goed gaat wil ik de volgende keer de saus wel zelf maken. Het deeg heb ik niet zoveel zin in om te maken.
Misschien ook maar een keer proberen dan. Maar daar heb ik gewoon minder ervaring mee terwijl ik wel vaker pastasaus enzo gemaakt heb...dan moet pizza saus ook wel lukken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deeg is ook best simpel
En vooral veel voldoening
Dat gaat jouw lukkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:07 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien ook maar een keer proberen dan. Maar daar heb ik gewoon minder ervaring mee terwijl ik wel vaker pastasaus enzo gemaakt heb...dan moet pizza saus ook wel lukken.
Ja is niet echt een pakket maar het had als pakket verkocht kunnen worden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo'n pakket, kan ik ook wel eens een keer gaan proberen
Nee dat is best veel werk etc
Mij lijkt saus maken dan weer veel werkquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is niet echt een pakket maar het had als pakket verkocht kunnen worden.
Okquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is niet echt een pakket maar het had als pakket verkocht kunnen worden.
Ja dat is het ook welquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mij lijkt saus maken dan weer veel werk
Nou echt hequote:Op zondag 31 oktober 2021 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss lui ding... pak de rolmaat en ga eens meten!
Of hij Googelt gewoonquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss lui ding... pak de rolmaat en ga eens meten!
Pellen? Moet je ze dan eerst koken ofzo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:09 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat is het ook welVooral dat tomatenpellen
Man3quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
Heb ik niet de allergrootstequote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
Oh.. nog ff dit... zijn dat buiten of binnen maten?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
Ja ga toch niet op meten, hij staat in de kastquote:
Hier heb ik wat aanquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
Dat weet ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oh.. nog ff dit... zijn dat buiten of binnen maten?
er past geen grote pizza in danquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewicht
8 kg
Inhoud
7,3 l
Breedte
32,1 cm
Hoogte
31,5 cm
Diepte
43,3 cm
Ja eerst in kokend water gooien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pellen? Moet je ze dan eerst koken ofzo?
Ik weet wel dat ze ze ook gepeld verkopen
De normale verse of diepvries wel met de pizzaplaat dingquote:
Ja dat was voor mij ook een eye ei openerquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerst in kokend water gooien.
Dat wist ik dan weer niet
Zo kwam ik er ook ooit achter dat je apart ei geel en ei wit kunt kopen
Ik scheid dat altijd zelfquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eerst in kokend water gooien.
Dat wist ik dan weer niet
Zo kwam ik er ook ooit achter dat je apart ei geel en ei wit kunt kopen
Ja die heb ik ook volgens mij. Ik denk dat hun tot aan de buitenkant meten terwijl ik de binnenkant meet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet
Ik heb deze https://www.coolblue.nl/p(...)r-xxl-hd9650-90.html
Zou kunnen jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook volgens mij. Ik denk dat hun tot aan de buitenkant meten terwijl ik de binnenkant meet.
Ik heb het nooit apart nodigquote:
Ik maak wel eens chocolade mousse en dan scheid je het tijdelijk om het wit te kloppen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het nooit apart nodigBehalve als ik gevulde eitjes maak maar dan is het al gekookt.
1 maandje. Ik weet het omdat ik 1 december weer een half uurtje later moet gaan varen met de gang.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:16 schreef aloa het volgende:
Morgen wel weer eerder licht.
Voor zolang het duurt.
Gaat vrij langzaam.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:18 schreef pullup het volgende:
[..]
1 maandje. Ik weet het omdat ik 1 december weer een half uurtje later moet gaan varen met de gang.
Was nu precies op het randje van licht en over een maand dus weer.
En dan kan ik ook pas op 1 feb weer terug naar de 8 uur. Dat duurt echt eindeloosquote:
Nou ja, eindeloosquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan kan ik ook pas op 1 feb weer terug naar de 8 uur. Dat duurt echt eindeloos
Waarom moet dat zo vroeg?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:24 schreef pullup het volgende:
[..]
En dan kan ik ook pas op 1 feb weer terug naar de 8 uur. Dat duurt echt eindeloos
Omdat we dan de rest van de dag nog hebben, voor de sporters die nog naar studie kunnen dan daarna.quote:
That's what she saidquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:31 schreef pullup het volgende:
Zuurkool afmakenDe worst is goed alvast
Hoeveel dagen per week trainen ze bij jou?quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat we dan de rest van de dag nog hebben, voor de sporters die nog naar studie kunnen dan daarna.
Vaak verzamelen we begin van de avond weer
Ah zoquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Omdat we dan de rest van de dag nog hebben, voor de sporters die nog naar studie kunnen dan daarna.
Vaak verzamelen we begin van de avond weer
Stoelendans en zakdoekje leggen.quote:
Altijd leukquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoelendans en zakdoekje leggen.
Spijkerpoepenquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Stoelendans en zakdoekje leggen.
Ahhhh lief dat je je reep hebt opgeofferd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Gaat plots de bel... staan er twee kleine meisjes in de stromende regen.....
"Trikkortrteeee..!!!!!"
Nou.. daar had niet op gerekend.. daar ging mijn mega reep chocolade
Had gezegd dat ze maar terug moesten komen als ze een beetje goed Engels kunnenquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Trikkortrteeee..!!!!!"
Als er iemand 's avonds laat aanbelt doe ik direct alle lichten uit, en ga stilletjes luisteren of ze al weg gaan...quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Trikkortrteeee..!!!!!"
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
"Trikkortrteeee..!!!!!"
11 november is dat weer...quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik vind het sws ongehoord om zo maar aan te bellen voor snoep .. zeker in deze periode
Grapje hoop ik?quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:07 schreef chufi het volgende:
Ik vind het sws ongehoord om zo maar aan te bellen voor snoep .. zeker in deze periode
Is gevaarlijk toch, je weet maar nooit wie er open doetquote:
De tandartsquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is gevaarlijk toch, je weet maar nooit wie er open doet
Zouden toch weer een aantal trauma's zijn jaquote:
Appeltjesquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zouden toch weer een aantal trauma's zijn ja
quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat het maar hard mag regenen en stormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |