Je lichamelijke integriteit aan de kant schuiven voor poen. Je bent toch geen hoer?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:40 schreef speknek het volgende:
[..]
20% van je loon kwijt raken en nog steeds weigeren iets te nemen wat goed voor je gezondheid is, is pas complete waanzin.
Ik ga die Bruls pas serieus nemen als hij de moeite heeft genomen om eens aan zijn BMI te werken. (onder de voorzichtige aanname dat het met zijn consumptie patroon te maken heeft)quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:55 schreef Molo het volgende:
Ondertussen wil Bruls de 1,5 meter samenleving terug en de QR code voor werk invoeren om de zorg te ontlasten.
Zeker wel, ik declareer ook mijn eten als ik op zakenreis ben.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je lichamelijke integriteit aan de kant schuiven voor poen. Je bent toch geen hoer?
Dat vaccin heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Die is zo goed als 0.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:40 schreef speknek het volgende:
[..]
20% van je loon kwijt raken en nog steeds weigeren iets te nemen wat goed voor je gezondheid is, is pas complete waanzin.
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat mijn werkgever me niet kwijt wil.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:42 schreef leolinedance het volgende:
Voer maar lekker in die QR op het werk. Ontsla me maar en succes met het vinden van een vervanger
Bijna 80 mensen meer op de kliniek dan gisteren...quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat is hoog voor een weekend toch?
Ik denk dat de advocaten het druk gaan krijgen. Voor een 1,5 jaar salaris afkoopsom vertrek ik graagquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat ze ook vooral een probleem gaan hebben in supermarkten en fastfoodketens waar vooral pubers werken.
Jij kijkt ook bij de loodgieter of zijn leidingen thuis op orde zijn voor je zijn werk accepteert?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:45 schreef descon het volgende:
[..]
Ik ga die Bruls pas serieus nemen als hij de moeite heeft genomen om eens aan zijn BMI te werken. (onder de voorzichtige aanname dat het met zijn consumptie patroon te maken heeft)
Te oud of te dik maakt je gevoeliger voor corona. Te oud kan je weinig aan doen, maar te dik in de meeste gevallen wel.
Nee het is een factor 33 keer minder. Dat het uiteindelijk net zoveel kans oplevert als gordels dragen, ergo zo goed als 0, doet daar niets aan af.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vaccin heeft geen toegevoegde waarde voor mij. Die is zo goed als 0.
Precies. Dit gaat natuurlijk helemaal niks worden. En dat weet die zwetsnek van een Bruls ook wel, maar die wil gewoon even 'spierballentaal' spreken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden dat mijn werkgever me niet kwijt wil.
Vorig jaar rond deze tijd werd het erg op prijs gesteld dat ik naar kantoor kwam in het belang van het project. En dan zou ik nu thuis moeten blijven?
Tijd voor taart dusquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
Ahja, IC stijgt tenminste niet heel hard
[ afbeelding ]
Booster incomingquote:
Ja, die stijging is zeker niet lekker te noemen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijna 80 mensen meer op de kliniek dan gisteren...
Hij heeft Covid gehad hè... Doe niet zo zwart wit en vooral, domquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee het is een factor 33 keer minder. Dat het uiteindelijk net zoveel kans oplevert als gordels dragen, ergo zo goed als 0, doet daar niets aan af.
"Aan onze/mijn tak heeft het niet gelegen dat het weer ruit de klauwen liep. Wij hebben gepleit voor vergaande maatregelen maar dit heeft het door anderen niet gehaald"quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Precies. Dit gaat natuurlijk helemaal niks worden. En dat weet die zwetsnek van een Bruls ook wel, maar die wil gewoon even 'spierballentaal' spreken.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:50 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, die stijging is zeker niet lekker te noemen.![]()
Maar de uitstroom is in een weekend ook altijd lager.
Vroeg me af of de instroom ook hoger lag dan vorige weekenden.
Valt niet mee om al die cijfers bij te houden.
Altijd hele lage uitstroom in het weekend. Instroom is daar onafhankelijk van.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Bijna 80 mensen meer op de kliniek dan gisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |