SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet je moeite doen dat te ontwijken. Dat is mij tot nu toe gelukt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken de kunsten van mevrouw Siswet. Daar hoef je niet echt heel veel moeite voor te doen.
Met al die reismensjes hier, zou dat nog bijna werken ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
Als @Koen66 en @dud0r komen dan ga ik ook mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Als @:koen66 en @:dud0r komen dan ga ik ook mee.
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Ik weet niet of ik hier content mee ben!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heet die jongen gewoon kan ie ook niks aan doen
Dat wordt een hele opgavequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier content mee ben!
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Retsje zou ook kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?
Daarom oosten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combi
Ik weet het al minstens 7 jaar niet... ik doe ook rekkequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Ik zou er graag heenwillenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom oosten.We kunnen naar Albaantje en dat ik een schilderij met noorderlicht meeneem?
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!
Dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van maken
Het was weer een mooie aflevering he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
goedenavond, ik zit weer klaar voor 'Interieurverzorgen met Buda - Live'
Lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja goede tip als schoencadeau voor mijn vriendin.
Nog niet, maar ga ik zo wel doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zittenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Ik was ff de vaatwasser leeghalenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Ik leef nog niet dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Als ik voor mij persoonlijk mag spreken dan gaat 7 uur ochtends en gezellig zijn niet echt goed samen zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Vroegah ging ik ook wel eens 's ochtends pas slapen. Tegenwoordig ben ik braaf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Klopt, soms boert het ff weer op opeens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.
Welterusten!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Gaan jullie nog even lekker nachtbraken dan, ik ga mijn bed opzoeken![]()
[ afbeelding ]
Age is just a numberquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroegah ging ik ook wel eens 's ochtends pas slapen. Tegenwoordig ben ik braaf.
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!
In de zomer is dat toch iets beter haalbaar dan nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]Maar overkomt je dat nu nog wel eens?
Ik ook volgens mij niet. Zon onder zien gaan wel. In Kroatie zelfs nog in de zee zien zakkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de zomer is dat toch iets beter haalbaar dan nu
Lycos?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Hele nachten chatten op lycos
De hele nacht opblijven om de Oscars te zien
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.
Hoe werkt dat eigenlijk met posttijden met de ingang van de wintertijd vraag ik me opeens af? Kan je dan bijvoorbeeld Zou je dan theoretisch 2x precies om 3 uur kunnen posten?
Heb je heimwee Bos? Was echt een topvakantie he?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij niet. Zon onder zien gaan wel. In Kroatie zelfs nog in de zee zien zakken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe dit ook nooit meer...quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Heimwee valt wel mee, Maar het was echtquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heimwee Bos? Was echt een topvakantie he?
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.
Ik zit nu naar deze te koekeloeren:quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lycos?Daar heb ik nooit gechat. Ik zat meer op ICQ en IRC en later ook wel eens MSN.
Opblijven om dingen te zien deed ik ook vaak. De volgende dag is dan wel een beetje kaput.
Ik zit als ik Fok zat ben soms nog vrij lang YT filmpjes te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.
Ergens rond half 4quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fok is toch ook soms even down snachts![]()
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.
Waar gaan we meeten en wanneerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Als @:koen66 en @:dud0r komen dan ga ik ook mee.
10 jaar terug had ik nog wel eens van die nachten dat ik om 3 uur nog op Fok zat en om 6 uur de wekker weer gingquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lycos?Daar heb ik nooit gechat. Ik zat meer op ICQ en IRC en later ook wel eens MSN.
Opblijven om dingen te zien deed ik ook vaak. De volgende dag is dan wel een beetje kaput.
3:42 afaikquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwart voor vier tot vier dacht ik?
Je werkt 7 dagen per week?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.
En de andere dag begin ik om 6:30.
En dat is kut.
Als het goed is, wordt alles op de server opgeslagen met een tijdstip in UTC (de tijd in Engeland zonder zomertijd). Die tijd verspringt niet straks. Je kunt dus twee keer op dezelfde tijd posten, maar voor de server zijn dat wel twee verschillende tijdstippen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.
Hoe werkt dat eigenlijk met posttijden met de ingang van de wintertijd vraag ik me opeens af? Kan je dan bijvoorbeeld Zou je dan theoretisch 2x precies om 3 uur kunnen posten?
Zoals het hoort.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je werkt 7 dagen per week?
@:haags
Die is niet live.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu naar deze te koekeloeren:
Ze hadden eerder vandaag de South Park-cavia afleveringen. Ik moest aan je denken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.
Ik zorg ook dat ik geen afspraken heb voor 11 uur. 6.30 is echt extreem vroeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.
En de andere dag begin ik om 6:30.
En dat is kut.
Auw!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar terug had ik nog wel eens van die nachten dat ik om 3 uur nog op Fok zat en om 6 uur de wekker weer ging
Toen was je toch al bij mevr, Koen??quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Rond 2004 chatte ik nachten lang op een datingsite
Daaraan merk ik wel dat ik oud word, dat trek ik 1 nacht maar dan crash ik in de middagquote:
Lol beetje domme post ja. Alhoewel ik zaterdag en zondag ook niet voor 12 uur hoef te werken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je werkt 7 dagen per week?
@:haags
De laatste keer dat ik zoiets had, was toen Trump won.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hèquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was je toch al bij mevr, Koen??![]()
![]()
![]()
Daar liep je mevrouw Koen tegen het lijf?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Rond 2004 chatte ik nachten lang op een datingsite
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hè
Toen trok ik het al niet meer. Toen had ik de wekker op half vijf gezet ofzo en had ik het heel snel weer gezien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zoiets had, was toen Trump won.Toen ben ik pas om 8 uur of zo heel even gaan slapen.
Ah ja....quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hè
GUINEA-SAURUS REXquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden eerder vandaag de South Park-cavia afleveringen. Ik moest aan je denken.
Soort van. Maar ik bedoelde dat ik de dag begin om 6:30. Ik start om 7:30. Die post is een beetje chaos ofzo. Maar die nachten zijn standaard wel heel kut. En kort.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik geen afspraken heb voor 11 uur. 6.30 is echt extreem vroeg.Heb je dan een jetlag?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was je toch al bij mevr, Koen??![]()
![]()
![]()
Ik liep zo'n beetje m'n haren uit te trekken van ellende.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen trok ik het al niet meer. Toen had ik de wekker op half vijf gezet ofzo en had ik het heel snel weer gezien.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik praat hier ook met vrijgezelle dames he
Wij zijn toch geen datingsitequote:Op zondag 31 oktober 2021 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey ik praat hier ook met vrijgezelle dames he
Die kende ik in 2004 al 10 jaar ;Pquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar liep je mevrouw Koen tegen het lijf?
Ga je daar dan ook al tegenop zien? En aftellen hoeveel uur je nog kunt slapen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Soort van. Maar ik bedoelde dat ik de dag begin om 6:30. Ik start om 7:30. Die post is een beetje chaos ofzo. Maar die nachten zijn standaard wel heel kut. En kort.
Iedereen daar wist ook gewoon dat ik een mevr Koen hadquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[JAMBERS] Overdag werkt Koen in de ICT, maar als hij 's avonds thuis komt en zijn vrouw beneden TLC kijkt, gaat hij naar boven achter zijn laptop en dan....... [/JAMBERS]
![]()
![]()
[JAMBERS] Overdag werkt Koen in de ICT, maar als hij 's avonds thuis komt en zijn vrouw beneden TLC kijkt, gaat hij naar boven achter zijn laptop en dan....... [/JAMBERS]
![]()
![]()
Yep met als gevolg dat ik dan helemaal niet meer kan slapen. Dus ik ben niet te streng voor mezelf dan met bedtijd, want ik slaap liever een paar uurtjes dan dat ik urenlang compleet gefrustreerd in bed lig. Scheelt ook dat ik na die dienst om 9 uur weer thuis ben en direct mijn bed weer in kan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je daar dan ook al tegenop zien? En aftellen hoeveel uur je nog kunt slapen?
![]()
![]()
You do youquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iedereen daar wist ook gewoon dat ik een mevr Koen had
Zat Chatroulette niet helemaal vol penissen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat voor Fok op DDS en de metro. En af en toe ging ik op chatroulette mensen tekenen 's nachts, dat was leuk. Verder geloof ik weinig andere sociale internetactiviteiten. Ohja tijdens DGK ook nog wat fora gedaan.
De metro als in die krant?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zat voor Fok op DDS en de metro. En af en toe ging ik op chatroulette mensen tekenen 's nachts, dat was leuk. Verder geloof ik weinig andere sociale internetactiviteiten. Ohja tijdens DGK ook nog wat fora gedaan.
Die skipte ik want die waren saai. Maar heb er echt veel lol mee gehad, mensen gingen er ook helemaal voor zitten, andere mensen erbij roepen enzo. En ik kan niet eens heel erg goed tekenen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat Chatroulette niet helemaal vol penissen?
Hoi Liesjequote:Op zondag 31 oktober 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik deed vroeger ook eyeball en chatpoint of zo.... kon je je eigen poppetje maken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind dat zo vreselijk! Als ik eenmaal begin met rekenen hoe lang ik nog heb, weet ik al dat ik nauwelijks slaap. De tip is dan om je wekker om te draaien, maar daar raak ik ook gefrustreerd van dan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep met als gevolg dat ik dan helemaal niet meer kan slapen. Dus ik ben niet te streng voor mezelf dan met bedtijd, want ik slaap liever een paar uurtjes dan dat ik urenlang compleet gefrustreerd in bed lig. Scheelt ook dat ik na die dienst om 9 uur weer thuis ben en direct mijn bed weer in kan.Zo lekker als mijn bed dan in de winter nog warm is.
Meeste dergelijke sites zitten ietwat scheef qua verhoudingenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Zat Chatroulette niet helemaal vol penissen?
Nee was een soort digitale omgeving als afsplitsing van DDS, en je kon via daar ook in de DDS chat, maar je had allemaal extra commando's enzo. Beetje lastig uit te leggen.quote:
Wat?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef dud0r het volgende:
Heeft er iemand ooit op stinkvogel en saiyan.nl gezeten?
Eerste klinkt wel iets voor bitterbalquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef dud0r het volgende:
Jaaa fantastisch spel! Met google binnen handbereik.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Liesje![]()
Volgens mij heb ik ooit gezien dat je ook Zelda gespeeld hebtDaar ben ik nu mee bezig. Maar ik vind het best moeilijk.
Dit dus. Ik heb dat op zondagavond regelmatig. Neem vaak proactief maar alvast een melatonine op zondagquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vreselijk! Als ik eenmaal begin met rekenen hoe lang ik nog heb, weet ik al dat ik nauwelijks slaap. De tip is dan om je wekker om te draaien, maar daar raak ik ook gefrustreerd van dan.
Aaah, de De Digitale Stad ken ik wel. Al heb ik daar nooit gechat, geloof ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee was een soort digitale omgeving als afsplitsing van DDS, en je kon via daar ook in de DDS chat, maar je had allemaal extra commando's enzo. Beetje lastig uit te leggen.
Oh, dat klinkt wel leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die skipte ik want die waren saai. Maar heb er echt veel lol mee gehad, mensen gingen er ook helemaal voor zitten, andere mensen erbij roepen enzo. En ik kan niet eens heel erg goed tekenen.
Ja ik zit heel veel op youtubequote:Op zondag 31 oktober 2021 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jaaa fantastisch spel! Met google binnen handbereik.
Nou, nee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef dud0r het volgende:
Ik heb ook wel een reputatie dat ik me wel eens verslaap. Tegenwoordig gaat het aardig, ik zet nu 4 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. En omdraaien zou ik ook niet kunnen, want hoe weet ik dan hoe weinig slaap ik nog kan krijgen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vreselijk! Als ik eenmaal begin met rekenen hoe lang ik nog heb, weet ik al dat ik nauwelijks slaap. De tip is dan om je wekker om te draaien, maar daar raak ik ook gefrustreerd van dan.
Ik ken Zelda eigenlijk alleen in de 8bit variantquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi Liesje![]()
Volgens mij heb ik ooit gezien dat je ook Zelda gespeeld hebtDaar ben ik nu mee bezig. Maar ik vind het best moeilijk.
Heette dat niet eerst chatcity of zo?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat vroeger op een chatsite. Chatplaza heette dat, geloof ik.
Bikkel 💪👊quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol beetje domme post ja. Alhoewel ik zaterdag en zondag ook niet voor 12 uur hoef te werken.
Ik werk in schoolweken 6x per week in 5 dagen.
Echt geen idee. Ik heb er ook niet heel lang gezeten, denk ik. Jaartje of zo.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Heette dat niet eerst chatcity of zo?
Ik weet het niet meer eigenlijk, ik had een schetsboek en een stift die ik dan eerst liet zien. En daarna denk ik dat ik wel in beeld was. Maar ik was dan wel serieus aan het tekenen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt wel leuk!Had je dan alleen het papier in beeld?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een reputatie dat ik me wel eens verslaap. Tegenwoordig gaat het aardig, ik zet nu 4 wekkers op mijn telefoon en mijn gewone wekker. En omdraaien zou ik ook niet kunnen, want hoe weet ik dan hoe weinig slaap ik nog kan krijgen?
Dacht betaalsite nu? Zou best nog keer een nachtje willen tekenen echt lol mee gehad toen. Maar was ook een heel andere (internet) tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:30 schreef Koen66 het volgende:
Bestaat iets als Chatroulette nog eigenlijk
Bewaarde je het eindresultaat? En moesten mensen lachen? Of was het serious business?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer eigenlijk, ik had een schetsboek en een stift die ik dan eerst liet zien. En daarna denk ik dat ik wel in beeld was. Maar ik was dan wel serieus aan het tekenen.
Mensen vonden het heel tof. Dat was denk ik het leuke eraan.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Bewaarde je het eindresultaat? En moesten mensen lachen? Of was het serious business?
Ik denk dat mensen dit soort dingen nu op Twitch doen. Maar het was toen echt anders inderdaad. Nu zit iedereen op internet en toen was het nog een soort andere wereld.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht betaalsite nu? Zou best nog keer een nachtje willen tekenen echt lol mee gehad toen. Maar was ook een heel andere (internet) tijd.
Ik heb er eigenlijk nooit opgezeten, heb qua chatten een paar periodes gehad, begin jaren 90 via een BBS achtig systeem, begin 2000 via die datingsite en vanaf 2009 werd het Fokquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dacht betaalsite nu? Zou best nog keer een nachtje willen tekenen echt lol mee gehad toen. Maar was ook een heel andere (internet) tijd.
Dacht eigenlijk dat jij hier al veel langer rondhingquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit opgezeten, heb qua chatten een paar periodes gehad, begin jaren 90 via een BBS achtig systeem, begin 2000 via die datingsite en vanaf 2009 werd het Fok
Whahaha, dat is grappig! Je had dus een methode gevonden waardoor eigenlijk iedereen zichzelf wel herkende in hetzelfde.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mensen vonden het heel tof. Dat was denk ik het leuke eraan.En de volgende dag gooide ik het dan weg want uiteindelijk leken ze allemaal gewoon een beetje op elkaar.
Account is van 2005, maar begon pas in 2009 frequenter te postenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat jij hier al veel langer rondhing
Ja, had ik ook. Ik heb dit account eigenlijk aangemaakt om wat linkjes te spammen en pas later ben ik hier serieus gaan postenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Account is van 2005, maar begon pas in 2009 frequenter te posten
Denk dat Twitch en chatroulette een heel groot verschil hebben nu ik er over nadenk. Het verrassingselement. En ja je moest je soms door de piemels heen worstelen of dat iemand eerst zijn gezicht in beeld en dan na 2 minuten toch weer een piemel. Maar je trof ook mensen die echt moeite deden om de ander te vermaken zeg maar. Mensen die er moeite in staken en dat was heel tof.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen dit soort dingen nu op Twitch doen. Maar het was toen echt anders inderdaad. Nu zit iedereen op internet en toen was het nog een soort andere wereld.
Wel goed voor de verzameling dickpics dusquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Twitch en chatroulette een heel groot verschil hebben nu ik er over nadenk. Het verrassingselement. En ja je moest je soms door de piemels heen worstelen of dat iemand eerst zijn gezicht in beeld en dan na 2 minuten toch weer een piemel. Maar je trof ook mensen die echt moeite deden om de ander te vermaken zeg maar. Mensen die er moeite in staken en dat was heel tof.
Ik legde de focus op de omgeving ook. Dat je mensen dan als het klaar was achter zich zag kijken of hun gordijnen er echt zo uitzagen. (En ze leken denk ik ook wel echt een beetje, maar omdat mensen heel snel doorskipten ook bij het tekenen tekende ik heel snel)quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Whahaha, dat is grappig! Je had dus een methode gevonden waardoor eigenlijk iedereen zichzelf wel herkende in hetzelfde.
Ik heb echt helemaal niets met dickpics.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel goed voor de verzameling dickpics dus
Ja, dat is inderdaad een heel verschil.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat Twitch en chatroulette een heel groot verschil hebben nu ik er over nadenk. Het verrassingselement. En ja je moest je soms door de piemels heen worstelen of dat iemand eerst zijn gezicht in beeld en dan na 2 minuten toch weer een piemel. Maar je trof ook mensen die echt moeite deden om de ander te vermaken zeg maar. Mensen die er moeite in staken en dat was heel tof.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:46 schreef Koen66 het volgende:
Meest ernstige Fok verslavingstijd was 2010-2014, toen had het serieus ook wel een negatieve impact op m'n huwelijk
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koen heeft net op verzend geklikt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met dickpics.
Je had kunnen oefenen voor straattekenaar! Ik vrees alleen dat dat minder verdient dat wat je nu doet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik legde de focus op de omgeving ook. Dat je mensen dan als het klaar was achter zich zag kijken of hun gordijnen er echt zo uitzagen. (En ze leken denk ik ook wel echt een beetje, maar omdat mensen heel snel doorskipten ook bij het tekenen tekende ik heel snel)
Volgens mij geen enkele vrouw en dat maakt het ook wel weer grappig eigenlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt helemaal niets met dickpics.
Je kent chatroulette toch wel?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koen heeft net op verzend geklikt.
Neequote:Op zondag 31 oktober 2021 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je kent chatroulette toch wel?
[..]
En nee dat is niet mijn nadenk gezicht.
Mijn vrouw was laat qua verslaving, nu kan ze ook niet meer zonderquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]Was je vrouw niet actief op internet?
Het idee wel dan? Dat je met een random persoon kletste, en sommige mensen deden dan toffe dingen. Maar sommigen dus niet.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee wel dan? Dat je met een random persoon kletste, en sommige mensen deden dan toffe dingen. Maar sommigen dus niet.
Dit is Piano man, die ging dus altijd voor mensen piano spelen en over ze zingen. Hier zelfs voor een enorm live publiek.
Dat filmpje is wel tofquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee wel dan? Dat je met een random persoon kletste, en sommige mensen deden dan toffe dingen. Maar sommigen dus niet.
Dit is Piano man, die ging dus altijd voor mensen piano spelen en over ze zingen. Hier zelfs voor een enorm live publiek.
Een weekquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Tevens zuup ik bier en mis ik een week aan posts hier.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je zoveel gezopen danquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat voor bier?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Vandaag voor het eerst weer.quote:
Hij was toen ook echt een mysterie, best lang zijn identiteit verborgen kunnen houden als ik het me goed herinner. Ik vond het een held.quote:
Onder andere een "koppige draak".quote:
Oh dacht de hele week dat je daardoor een week gemist hadquote:
Zo dan mot je fors doorslempenquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht de hele week dat je daardoor een week gemist had
Eh, daar kreeg ik voor betaald.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht de hele week dat je daardoor een week gemist had
Toepasselijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder andere een "koppige draak".
Echt grappig! Moeilijk ook om zomaar iets te zingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij was toen ook echt een mysterie, best lang zijn identiteit verborgen kunnen houden als ik het me goed herinner. Ik vond het een held.
8,5%quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Onder andere een "koppige draak".
Niet de zwaarste van de avondquote:
Gewoon eerder beginnenquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:07 schreef FranticDJ het volgende:
vuige techno feestjes zijn goed... jammer dat alles om middernacht dicht gaat
Oeh!quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt grappig! Moeilijk ook om zomaar iets te zingen.
Ik zie dat er nu Omegle is in plaats van Chatroulette.
Vuige feestjesquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:07 schreef FranticDJ het volgende:
vuige techno feestjes zijn goed... jammer dat alles om middernacht dicht gaat
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
![]()
Ik mag dit niet opzoeken...
Oeh, oeh, omegle en pinkystylist is leuk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
![]()
Ik mag dit niet opzoeken...
Hoef je niet te kijken hoor.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt grappig! Moeilijk ook om zomaar iets te zingen.
Ik zie dat er nu Omegle is in plaats van Chatroulette.
Normale plek, maar drukte.quote:
Betaald krijgen om te zuipenquote:
Toch even gekeken omdat het een leuk tijdsbeeld gaf. YouTube had een ander logo en je kon toen kennelijk sterren geven!quote:
Hoe raad je hetquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog een rummetje. We hebben immers een uur langer?
Of was dat je overweging niet?
Dit lijkt wat geplanned.quote:
Nah, dat gevoel had ik niet echt? Heb wat comments gelezen en niemand zegt iets daar iets over. Maar het kan natuurlijk wel deels geplanned zijn.quote:
nee heb gelopenquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Bal! Was het droog op de brommert?
Aww! Waren de klanten nog kut verder?quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb gelopenauw in de voetjes
Slaap lekker!quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bed
truste Budaquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga maar eens richting mijn bed
Het is nog geen 2 uurquote:
Oh moet ik nog langer opblijvenquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet tot drie uur wachten, slimbo!
nee maar dit heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww! Waren de klanten nog kut verder?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dit heb ik ook nog niet eerder meegemaakt.
Eerst specifiek vragen om de goedkoopste wijn. Nou dat gebracht. Toen wilde ze bij een gerecht een sidedish a 5,50 ipv van de friet zonder bij betaling. Dus ik zei van nou dat kunnen jullie die sidedish er dus bij bestellen. We hebben hem daarom ook op de kaart.
Nou dat wilde niet ze niet. Begonnen ze ook over te ouwehoeren.
Toen vroeg die jongen wat voor bier we hadden dus begon met grolsch en weizen. Trok die een super geirriteerd hoofd en zei die dat mot ik niet... Heb je geen heineken?
Dus ik van nou als we grolsch hebben hebben we geen heineken nee. Nou ja hij moest ook geen bier meer of iets anders.
later liep ik weer langs, widle ze ineens hun eten cancelen. Ik naar de keuken dat regelen. Loop naar ze toe om het te bevestigen dat het is gelukt en hoor ik ineens kakwijf terwijl dat ik wegloop![]()
Naaah wat een idioot was dat zeg
zijn andere tafelgenoten nog excuses aanbieden
Blijf lekker thuis
ja denk omdat ze dus niet dat bij gerecht gratis kregenquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]Whut? Wat een gare lui! Waarom gingen ze hun eten cancelen?
Die van gisteren of de dag er voor al eerder gezien maar die gaat nu ook elke week komen. En er was nog een uit noorwegen ofzo die ik al gezien had.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je sommige boten al vaker gezien? Begin je ze al te herkennen?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk omdat ze dus niet dat bij gerecht gratis kregen
nee hebben we nietquote:
Waarschijnlijk is het nog niet op pre-Corona niveau allemaal, of wel?quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van gisteren of de dag er voor al eerder gezien maar die gaat nu ook elke week komen. En er was nog een uit noorwegen ofzo die ik al gezien had.
Dat weet ik nietquote:Op zondag 31 oktober 2021 01:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nog niet op pre-Corona niveau allemaal, of wel?
Jullie krijgen vast 1 ster ergens: "Werden geholpen door een kakwijf!"quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee hebben we nietMaar goed zullen wel niet terug komen. sprak hem er op aan dat hij dat niet kon zeggen en toen bleek dat ik een cursus klantvriendelijkheid kon gaan volgen volgens hem
![]()
Die komen niet terug :p
Ik post voor je moehahahaquote:Op zondag 31 oktober 2021 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga van het uurtje extra profiteren. Mooie dromen mensen.
Ik ook, als Gergi gewoon tot de normale tijd slaapt heb ik een uurtje extra voor mezelf nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga van het uurtje extra profiteren. Mooie dromen mensen.
Ik ook niet om eerlijk te zijnquote:Op zondag 31 oktober 2021 06:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben de memo meestal niet ontvangen.
Same herequote:Op zondag 31 oktober 2021 06:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben altijd rond dezelfde tijd wakker. Dus heb nu een jetlag.
Ach hij gaat maar eerder met Mss. Ed naar opa en omaquote:
Die heb je er zo inzitten uiteindelijk. Volgens mij denken wij beetje hetzelfdequote:Op zondag 31 oktober 2021 07:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben de e-learning voor de duikcursus aan het doen, en krijg steeds meer het idee dat ik onmogelijk al die tekens en handelingen snel kan doen indien nodig als ik onder water ben
Snel is sowieso vaak funnest, beter beheerst en kalm.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben de e-learning voor de duikcursus aan het doen, en krijg steeds meer het idee dat ik onmogelijk al die tekens en handelingen snel kan doen indien nodig als ik onder water ben
Ik houd het nog braaf, ergens tussen de 13 en 15k denk ikquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel stappen ga je vandaag maken?
Ik laat bitterbal daar over oordelen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd het nog braaf, ergens tussen de 13 en 15k denk ik
Oeps, dat gaat een koorknaap betreuren vandaagquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:14 schreef LTVDK het volgende:
De kerk stond hier net nog wel op zomertijd en sloeg nog 8 keer
Hoe lang doe je normaal over 13-15k stappen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik houd het nog braaf, ergens tussen de 13 en 15k denk ik
Gewoon met de telefoon, is qua stappen vrij accuraat, qua kilometers wil die nog wel eens wat optimistisch zijn ondanks dat die qua km/u wel aardig kloptquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:21 schreef Emmerdeur het volgende:
Dat is redelijk wat toch?
Hoe meet je de stappen? Telefoon, fitbit, geavanceerder?
Normaal is op een goede dag zo rond de 7k per uur, ligt nu wel iets lager en zal het ook niet in 1 keer lopen nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe lang doe je normaal over 13-15k stappen?
Gewoon telefoon in broekzak? Ben nl. Best wel benieuwd wat ik doe op n dag. Loop door mijn hernia erg veel aangezien zitten max. Half uur gaat. Mijn zit/sta bureau staat altijd hoog iig en heb n spoor in de tuin gelooen onderhandquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met de telefoon, is qua stappen vrij accuraat, qua kilometers wil die nog wel eens wat optimistisch zijn ondanks dat die qua km/u wel aardig klopt
Ja gewoon in de broekzakquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gewoon telefoon in broekzak? Ben nl. Best wel benieuwd wat ik doe op n dag. Loop door mijn hernia erg veel aangezien zitten max. Half uur gaat. Mijn zit/sta bureau staat altijd hoog iig en heb n spoor in de tuin gelooen onderhand
Toch eens even kijken hoe ik dat aanzet. Heb ook een hekel aan dingen in mijn zak. Maar gewoon even kort testen moet kunnen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon in de broekzakHeb een hekel aan dingen om mijn pols en zulks
Bij mij stond die standaard aan (iphone) zonder dat ik destijds die app ooit geopend had, dus kon ik ook de stappen zien van voordat ik het een beetje ging bijhoudenquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:37 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Toch eens even kijken hoe ik dat aanzet. Heb ook een hekel aan dingen in mijn zak. Maar gewoon even kort testen moet kunnen.
Hopelijk vandaag wel beter weer dan gisteren, al is daar niet heel veel voor nodig natuurlijkquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga straks - als het beetje droog is - er ook nog even met de hond erop uit. Dan zit je ook zo tussen de 5-10km als je even niet oplet.
Heb ook iphone, maar als security nerd zet ik standaard veel uit. Dat soort dingen sowiesoquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij stond die standaard aan (iphone) zonder dat ik destijds die app ooit geopend had, dus kon ik ook de stappen zien van voordat ik het een beetje ging bijhouden
Bij mij staat ook de tracking, gps en alles voor die app uit, daarom dat de afstand in kilometers niet helemaal lekker klopt omdat die puur op de bewegingssensoren werkt. Anders gewoon eens even die Gezondheid-app openen (witte vlak met hartje), daar staat het inquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:45 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb ook iphone, maar als security nerd zet ik standaard veel uit. Dat soort dingen sowieso
Hier kan je goed zien dat ik zelden mijn telefoon in de zak heb of uberhaubt bij mequote:Op zondag 31 oktober 2021 07:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij mij staat ook de tracking, gps en alles voor die app uit, daarom dat de afstand in kilometers niet helemaal lekker klopt omdat die puur op de bewegingssensoren werkt. Anders gewoon eens even die Gezondheid-app openen (witte vlak met hartje), daar staat het in
Die staplengte werkt sowieso niet echt lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hier kan je goed zien dat ik zelden mijn telefoon in de zak heb of uberhaubt bij me
[ afbeelding ]
Steps heeft no dataquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die staplengte werkt sowieso niet echt lekkerJe kunt beter naar het aantal kijken
Lamtakquote:
Echte FOK!kerquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:56 schreef kwiwi het volgende:
O ja was helemaal vergeten dat het nu eerder licht is, zat nog met de gordijnen dicht
Heb ik niet in huisquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:14 schreef dud0r het volgende:
Ik ga zo de oven maar aan gooien voor broodjes en croissants
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |