SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet je moeite doen dat te ontwijken. Dat is mij tot nu toe gelukt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken de kunsten van mevrouw Siswet. Daar hoef je niet echt heel veel moeite voor te doen.
Met al die reismensjes hier, zou dat nog bijna werken ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
Als @Koen66 en @dud0r komen dan ga ik ook mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Als @:koen66 en @:dud0r komen dan ga ik ook mee.
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Ik weet niet of ik hier content mee ben!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heet die jongen gewoon kan ie ook niks aan doen
Dat wordt een hele opgavequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier content mee ben!
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Retsje zou ook kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?
Daarom oosten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combi
Ik weet het al minstens 7 jaar niet... ik doe ook rekkequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Ik zou er graag heenwillenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom oosten.We kunnen naar Albaantje en dat ik een schilderij met noorderlicht meeneem?
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!
Dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van maken
Het was weer een mooie aflevering he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
goedenavond, ik zit weer klaar voor 'Interieurverzorgen met Buda - Live'
Lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja goede tip als schoencadeau voor mijn vriendin.
Nog niet, maar ga ik zo wel doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zittenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Ik was ff de vaatwasser leeghalenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Ik leef nog niet dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Als ik voor mij persoonlijk mag spreken dan gaat 7 uur ochtends en gezellig zijn niet echt goed samen zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Vroegah ging ik ook wel eens 's ochtends pas slapen. Tegenwoordig ben ik braaf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Klopt, soms boert het ff weer op opeens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.
Welterusten!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Gaan jullie nog even lekker nachtbraken dan, ik ga mijn bed opzoeken![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |