SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij moet je moeite doen dat te ontwijken. Dat is mij tot nu toe gelukt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ken de kunsten van mevrouw Siswet. Daar hoef je niet echt heel veel moeite voor te doen.
Met al die reismensjes hier, zou dat nog bijna werken ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
Als @Koen66 en @dud0r komen dan ga ik ook mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:21 schreef Ygritte het volgende:
KSC Meet in Utsjoki *hieronder opgeven*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Als @:koen66 en @:dud0r komen dan ga ik ook mee.
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Ik weet niet of ik hier content mee ben!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heet die jongen gewoon kan ie ook niks aan doen
Dat wordt een hele opgavequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
Als jij een hotel van 20 euro kan regelen Yg.
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch zo'n beetje de enige die dat gelukt is?
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik hier content mee ben!
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Retsje zou ook kunnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik spreek het in mijn hoofd ook uit als Rekke. Jij dan?
Daarom oosten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noordelijke landen en goedkoop is een slechte combi
Ik weet het al minstens 7 jaar niet... ik doe ook rekkequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou in Albaantje slaap ik wel eens goedkoper.Maar denk dat het in Finland wel een stukje duurder is.
Ik zou er graag heenwillenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daarom oosten.We kunnen naar Albaantje en dat ik een schilderij met noorderlicht meeneem?
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van makenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik sprak het nooit uit eigenlijk, maar het is wel Rekke inderdaad. EN NIET REKKIE!
Dat lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De volgende gaat er anders Rukkie van maken
Het was weer een mooie aflevering he?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef kwiwi het volgende:
goedenavond, ik zit weer klaar voor 'Interieurverzorgen met Buda - Live'
Lolquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ja goede tip als schoencadeau voor mijn vriendin.
Nog niet, maar ga ik zo wel doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zittenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Ik was ff de vaatwasser leeghalenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:51 schreef Recce het volgende:
Is iedereen plotseling in slaap gevallen?
Ik leef nog niet dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we vannacht een uurtje extra zodat we hier om 7 uur weer allemaal gezellig zitten
Als ik voor mij persoonlijk mag spreken dan gaat 7 uur ochtends en gezellig zijn niet echt goed samen zeg maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt hier wel een bejaardentehuis. Vroeg onder de wol, vroeg op.
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Vroegah ging ik ook wel eens 's ochtends pas slapen. Tegenwoordig ben ik braaf.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Van alles SCs op Fok is deze wel het snelste dood inderdaad.
Vroegah was dat wel anders kan ik als ouwe lul ehhh ervaringsdeskundige zeggen
Klopt, soms boert het ff weer op opeens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch zitten hier best nog wel wat nachtbrakers. Af en toe kan het dan opeens toch wel druk zijn opeens. Maar ik vergeet vaak te kijken omdat het meestal niet het geval is.
Welterusten!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef LTVDK het volgende:
Gaan jullie nog even lekker nachtbraken dan, ik ga mijn bed opzoeken![]()
[ afbeelding ]
Age is just a numberquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Vroegah ging ik ook wel eens 's ochtends pas slapen. Tegenwoordig ben ik braaf.
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!
In de zomer is dat toch iets beter haalbaar dan nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de zon zien opkomen terwijl ik nog achter mijn laptop zat, echt nooit!!!!
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]Maar overkomt je dat nu nog wel eens?
Ik ook volgens mij niet. Zon onder zien gaan wel. In Kroatie zelfs nog in de zee zien zakkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de zomer is dat toch iets beter haalbaar dan nu
Lycos?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef CherryLips het volgende:
Hele nachten chatten op lycos
De hele nacht opblijven om de Oscars te zien
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.
Hoe werkt dat eigenlijk met posttijden met de ingang van de wintertijd vraag ik me opeens af? Kan je dan bijvoorbeeld Zou je dan theoretisch 2x precies om 3 uur kunnen posten?
Heb je heimwee Bos? Was echt een topvakantie he?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ook volgens mij niet. Zon onder zien gaan wel. In Kroatie zelfs nog in de zee zien zakken![]()
![]()
![]()
![]()
Ik doe dit ook nooit meer...quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Heimwee valt wel mee, Maar het was echtquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je heimwee Bos? Was echt een topvakantie he?
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.
Ik zit nu naar deze te koekeloeren:quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lycos?Daar heb ik nooit gechat. Ik zat meer op ICQ en IRC en later ook wel eens MSN.
Opblijven om dingen te zien deed ik ook vaak. De volgende dag is dan wel een beetje kaput.
Ik zit als ik Fok zat ben soms nog vrij lang YT filmpjes te kijkenquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel soms. Of naja ik haal de 4 uur nog wel eens. Maar dan moet ik wel echt extreem verdiept in iets zitten. En dat is nooit meer Fok.
Ergens rond half 4quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Fok is toch ook soms even down snachts![]()
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.
Waar gaan we meeten en wanneerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Als @:koen66 en @:dud0r komen dan ga ik ook mee.
10 jaar terug had ik nog wel eens van die nachten dat ik om 3 uur nog op Fok zat en om 6 uur de wekker weer gingquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
FOK! is 's nachts redelijk dood ook. Ik heb ook nog wel eens rabbit hole waardoor de tijd opeens vervliegt, maar 4 uur haal ik niet vaak.
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Lycos?Daar heb ik nooit gechat. Ik zat meer op ICQ en IRC en later ook wel eens MSN.
Opblijven om dingen te zien deed ik ook vaak. De volgende dag is dan wel een beetje kaput.
3:42 afaikquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwart voor vier tot vier dacht ik?
Je werkt 7 dagen per week?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.
En de andere dag begin ik om 6:30.
En dat is kut.
Als het goed is, wordt alles op de server opgeslagen met een tijdstip in UTC (de tijd in Engeland zonder zomertijd). Die tijd verspringt niet straks. Je kunt dus twee keer op dezelfde tijd posten, maar voor de server zijn dat wel twee verschillende tijdstippen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vannacht helemaal een uitdaging.
Hoe werkt dat eigenlijk met posttijden met de ingang van de wintertijd vraag ik me opeens af? Kan je dan bijvoorbeeld Zou je dan theoretisch 2x precies om 3 uur kunnen posten?
Zoals het hoort.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je werkt 7 dagen per week?
@:haags
Die is niet live.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu naar deze te koekeloeren:
Ze hadden eerder vandaag de South Park-cavia afleveringen. Ik moest aan je denken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.
Ik zorg ook dat ik geen afspraken heb voor 11 uur. 6.30 is echt extreem vroeg.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik 6 van de 7 dagen per week niet voor 12 uur in de middag hoef te werken en vaak nog later.
En de andere dag begin ik om 6:30.
En dat is kut.
Auw!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
10 jaar terug had ik nog wel eens van die nachten dat ik om 3 uur nog op Fok zat en om 6 uur de wekker weer ging
Toen was je toch al bij mevr, Koen??quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Rond 2004 chatte ik nachten lang op een datingsite
Daaraan merk ik wel dat ik oud word, dat trek ik 1 nacht maar dan crash ik in de middagquote:
Lol beetje domme post ja. Alhoewel ik zaterdag en zondag ook niet voor 12 uur hoef te werken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:12 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je werkt 7 dagen per week?
@:haags
De laatste keer dat ik zoiets had, was toen Trump won.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oscars kijken en om negen in de collegebanken zitten. Toen liep ik wel even te geeuwen.
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hèquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was je toch al bij mevr, Koen??![]()
![]()
![]()
Daar liep je mevrouw Koen tegen het lijf?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef Koen66 het volgende:
Rond 2004 chatte ik nachten lang op een datingsite
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hè
Toen trok ik het al niet meer. Toen had ik de wekker op half vijf gezet ofzo en had ik het heel snel weer gezien.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zoiets had, was toen Trump won.Toen ben ik pas om 8 uur of zo heel even gaan slapen.
Ah ja....quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel. Zat er ook alleen voor de gezelligheid hè
GUINEA-SAURUS REXquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden eerder vandaag de South Park-cavia afleveringen. Ik moest aan je denken.
Soort van. Maar ik bedoelde dat ik de dag begin om 6:30. Ik start om 7:30. Die post is een beetje chaos ofzo. Maar die nachten zijn standaard wel heel kut. En kort.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zorg ook dat ik geen afspraken heb voor 11 uur. 6.30 is echt extreem vroeg.Heb je dan een jetlag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |