Ik kan verder ook niets over de achtergrond vinden. Maar hij was serieus.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:22 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nu weet ik het nog niet![]()
Maar het klonk wel leuk iig.
quote:However, even before it was chosen to represent Denmark in the Eurovision Song Contest, it was accused of plagiarising parts of several different songs, e.g. "Herz an Herz" by German NDW band Paso Doble, "Sing for Me" by Swedish singer-songwriter Andreas Johnson, "Face 2 Face" by Future Trance United, "Super Star" by Taiwanese girl band S.H.E., "Silk Road" a Chinese folk tune interpreted by Kitaro, "Yasashii Uta" by MUCC, and "Shine" by Take That.
Haha ja van die makkelijk in het gehoor liggende feelgood nummertjesquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Denemarken is... heel erg Denemarken.
Als Lys Assia in 2012 had gewonnen hadden we nog een C'etait Ma Vie gehad.quote:
This is my life hadden we een paar jaar eerder alquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als Lys Assia in 2012 had gewonnen hadden we nog een C'etait Ma Vie gehad.
Eens inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
Leuke variant trouwens op de postcards
Ja, het is heel knap. Maar het gaat ook gewoon voorbij.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:28 schreef Sableheart het volgende:
Alleen verteld een musicalnummer meestal een sterker verhaal. Dit doet me weinig.
Lekkere stamper op de plaatquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Hongarije vind ik in de studioversie wel leuk (vooral de versie helemaal in het Hongaars). Live vond ik er niet enorm veel van overblijven
Het blijft me verbazen waarom dit de grote fan favoriet was vooraf.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Ah, Hongarije vind ik in de studioversie wel leuk (vooral de versie helemaal in het Hongaars). Live vond ik er niet enorm veel van overblijven
Jaquote:
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef Aoibhin het volgende:
Nee, Frankrijk was de favoriet. En Azerbeidzjan ging daar volgens mij op de dag zelf nog overheen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:30 schreef NailQueen het volgende:
Dit was toch eerste bij de bookmakers?
Ik meende dat deze op nummer 1 stond bij de fans. Of was het OGAE?quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, Frankrijk was de favoriet. En Azerbeidzjan ging daar volgens mij op de dag zelf nog overheen.
Oh, dat geloof ik graag. Dit is wel een echt fannummerquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meende dat deze op nummer 1 stond bij de fans. Of was het OGAE?
Yep.quote:Op zaterdag 6 november 2021 21:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik meende dat deze op nummer 1 stond bij de fans. Of was het OGAE?
quote:33 Clubs from all over Europe casted their votes for the annual OGAE poll. This year the winner is Hungary with 277 points. Next to come is France with 270 and 3rd United Kingdom with 253. At this point we would like to thank OGAE International for being the connecting link between all the clubs and esctoday.com in order to present to our readers only the official results
https://esctoday.com/17372/upd-_ogae_poll_2011_we_have_a_winner
HEAD FIRST SISTERS LET ME TELL YOU HOW IT WORKSquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:35 schreef Meridiaan het volgende:
Letterlijk nog alles kunnen meezingen
quote:Op zaterdag 6 november 2021 20:42 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen vanavond genieten van Zweden dat impossible rijmde met possible én toch nog 3de werd!
Alstuquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind ze bloedirritant. Misschien komt het omdat ik nog geen alcohol op heb
Uitglijers maakt hij wel jaquote:
Ja precies, niet zo mijn ding, veel te bedachtquote:Op zaterdag 6 november 2021 21:38 schreef Sableheart het volgende:
Oh ja, Zweden. Veel te strak, veel te gemaakt. Typisch Zweeds dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |