Ze zit te genietenquote:
We hadden de DVD van de audities.Het blijft leuk.quote:
Wat heb je liever,quote:
Dankewol.quote:
Natuurlijk,dat is geen competitiequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb je liever,
Mrs Robinson of Stiflers mom?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden de DVD van de audities.Het blijft leuk.
O die weet ik nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden de DVD van de audities.Het blijft leuk.
quote:
quote:
Wat een kutduif.quote:
quote:
Ratten met vleugels.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Duiven zijn nu eenmaal badass.
quote:
Oma vormt de ballotage commissie en is de gastvrouwequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt mij heel leuk. Waar kan ik inschrijven?
40+ / Meet in Den Haag #2quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Lijkt mij heel leuk. Waar kan ik inschrijven?
De lat ligt heel hoog.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Oma vormt de ballotage commissie en is de gastvrouwe
quote:
Hoe groot is Haags?quote:
Ja tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, er moet wel gelimbo’d worden.
Dead man fingersquote:
Op tijd voor het verbod er komt. Dus een paar mooie sierpotten voor onze zorghelden op 31-12quote:
Lekker maat, daarom heb ik het meeste ook allang binnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Op tijd voor het verbod er komt. Dus een paar mooie sierpotten voor onze zorghelden op 31-12
Skatsje.quote:
Zullen we dansen?quote:
dan moet je dat deze nacht doenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:58 schreef D. het volgende:
Ik overwoog om vannacht om 2:00u te gaan hardlopen, dan kwam ik een uurtje later om 2:00u weer terug en had het me geen tijd gekost
Ja, deze nacht is vannacht, bij mijquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je dat deze nacht doen
je post ik overwoogquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, deze nacht is vannacht, bij mij
Maar ben net al geweest, dus nu hoeft het niet meer
Ja,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post ik overwoog
verleden tijd
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:02 schreef D. het volgende:
Maar ben net al geweest, dus nu hoeft het niet meer
Gaaf.quote:
dat je het niet gewoon vannacht doetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Wel gedeelte van mijn post is saai?
Dan pas ik het even aan
SBE.Vriend.quote:
Fresh vriend.quote:
Ik verwacht dat ik na de nodige biertjes rond 2:00u me liever een keer omdraaiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je het niet gewoon vannacht doet
en dan livestreamen voor ons
boehhhhhhhhhquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik na de nodige biertjes rond 2:00u me liever een keer omdraai
Zou je dat willen livestreamen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ik na de nodige biertjes rond 2:00u me liever een keer omdraai
quote:
Mensjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik kijk al naar een slapen neushoorntje en een slapend vogeltje. Een slapend mensje lijkt me ook wel leuk.
quote:
Had verwacht dat er wel wat meer bekend zou zijn ondertussen.quote:
nee hequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef engine het volgende:
[..]
Had verwacht dat er wel wat meer bekend zou zijn ondertussen.
Vorig jaar begon het op 4 januari maar was dat volgens mij tegen deze tijd ook al aangekondigd.quote:
zou @capuchon_jongen al iets hebben gehoord?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef engine het volgende:
[..]
Vorig jaar begon het op 4 januari maar was dat volgens mij tegen deze tijd ook al aangekondigd.
Zo ja mag hij dat ook niet zeggenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou @:Capuchon_jongen al iets hebben gehoord?
zou er nog steeds een spion zitten op fok?quote:
Als ik morgen de klok terug zet ben ik dus een uur eerder opgestaan.quote:
Iemand die de regie kent misschienquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou er nog steeds een spion zitten op fok?
@Sprechhund zal wel weer van zich laten horen vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou er nog steeds een spion zitten op fok?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die de regie kent misschien
Er was toch iemand die inside info had altijdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:32 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die de regie kent misschien
jij bedoelt Freakyquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Er was toch iemand die inside info had altijd
En die zat er altijd naast
Dat was ook best handigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Er was toch iemand die inside info had altijd
En die zat er altijd naast
quote:
Yepquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als hij zei dat iemand eruit zou gaan wist je eigenlijk zeker dat diegene zou blijven
en zwaar beledigt als je er tegen in gingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
YepHij had er wel altijd een mooie theorie bij
Ik hoop dat ze de streams een beetje op orde hebben deze keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zwaar beledigt als je er tegen in ging
ik weet het nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de streams een beetje op orde hebben deze keer
Dat alleen al deed mijn interesse vrijwel meteen vervagen
Als ze het weer gaan uitzenden hebben ze echt niets geleerdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
of ze echt iets geleerd hebben van de vorige BB
weet je hoe gezellig het afgelopen jaar was met COS erbij?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze het weer gaan uitzenden hebben ze echt niets geleerd
Er gaat in ieder geval een ander team op moeten zitten. Bij Uto1was het de casting, volgens mij was Huub verantwoordelijk toen, die het verschil al maakte tov Uto2quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet
of ze echt iets geleerd hebben van de vorige BB
Ik heb daar mijn ideeen over jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoe gezellig het afgelopen jaar was met COS erbij?
ja al die opgeversquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Er gaat in ieder geval een ander team op moeten zitten. Bij Uto1was het de casting, volgens mij was Huub verantwoordelijk toen, die het verschil al maakte tov Uto2
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond er ook niets aan hoor dat hele BBquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb daar mijn ideeen over ja
Hi Dotquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond er ook niets aan hoor dat hele BB
Hey Sode 😘quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hi Dot![]()
Heb dat hele BB nooit gekeken.
Viel best tegen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou, als ras echte lurker, vond ik de Cos niet echt gezellig bij de laatste BB. Net zoals Uto2 was de Cos ook niet echt gezellig.quote:
Niet eens Nottie.De Cos was echt leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou, als ras echte lurker, vond ik de Cos niet echt gezellig bij de laatste BB. Net zoals Uto2 was de Cos ook niet echt gezellig.
quote:
Wat was het nu?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eens Nottie.De Cos was echt leuk.
Uto1 was leuk, maar Uto2 was behoorlijk verzuurd. Daardoor ben ik meer gaan lurken dan posten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eens Nottie.De Cos was echt leuk.
Hallo,wat ik zeg ja.quote:
Dat is altijd goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef FreshFruit het volgende:
ik heb een paar leuke mensen leren kennen.
De BB COS leave.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Uto1 was leuk, maar Uto2 was behoorlijk verzuurd. Daardoor ben ik meer gaan lurken dan posten.
Jaquote:
het enige goede aan Uto 2 was die bokworst. Die was hilarischquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef notturna het volgende:
[..]
Uto1 was leuk, maar Uto2 was behoorlijk verzuurd. Daardoor ben ik meer gaan lurken dan posten.
Ja dat was nogal een dingetje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
het enige goede aan Uto 2 was die bokworst. Die was hilarisch
Dat was ook echt het enige inderdaad. Uto1 was geniaal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
Yesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat was ook echt het enige inderdaad. Uto1 was geniaal.
Wie was bokworst. John?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:31 schreef notturna het volgende:
Het gedeelde wachtwoord van Zalando door de Fles was echt hilarisch.
Godsamme, wat hebben wij niet besteld op hun account.quote:
Jaquote:
Witte Golfschoenen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef notturna het volgende:
[..]
Godsamme, wat hebben wij niet besteld op hun account.
Ja dat was hilarisch. Dat hele BB kon niet tippen aan Uto 1quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
JaDie gast zat continu te zeuren dat hij worst wilde
Prachtig
Dus dat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was hilarisch. Dat hele BB kon niet tippen aan Uto 1
He wattes?quote:
Brokkelie.quote:
Hier heb je eiquote:
Ik heb niet veel gekeken van BB vond het echt nietsquote:
Oh daar heb ik wel eens van gehoord jaquote:
Vanessa knipte de kipfilets op maat. En de Crépe suzette werdt consequent gecremeerd opgediend.quote:
Laat dan je oordeel lekker achterwege en ga naar DTS.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken van BB vond het echt niets
En de mensen bleven maar komen eten onvoorstelbaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanessa knipte de kipfilets op maat. En de Crépe suzette werdt consequent gecremeerd opgediend.
oh dit gaat nog over utoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vanessa knipte de kipfilets op maat. En de Crépe suzette werdt consequent gecremeerd opgediend.
Het was idd ook niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet veel gekeken van BB vond het echt niets
Nou nou nouquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat dan je oordeel lekker achterwege en ga naar DTS.
Zal er ooit nog een uto of dgk komen denk je.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef notturna het volgende:
[..]
Het was idd ook niet om aan te zien.
Ook al was het verbrand of half gaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de mensen bleven maar komen eten onvoorstelbaar
Hey engine 🖐🏻quote:
Dgk heb ik nooit gevolgd. Uto1 was de eerste.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er ooit nog een uto of dgk komen denk je.
Geen idee. Maar ik denk dat een eventuele opvolger het nooit bij de eerste versie gaat halen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal er ooit nog een uto of dgk komen denk je.
Ik heb de laatste BB wel echt gevolgdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, van BB weet ik niks. Nooit gekeken.
Hey Dotquote:
Hier was dgk de eerste en uto de tweede.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Dgk heb ik nooit gevolgd. Uto1 was de eerste.
Ben een snotneusje dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier was dgk de eerste en uto de tweede.
Uto duurde eigenlijk te lang. Althans dat vond ik. En toch blijven kijken omdat ik wilde weten hoe of wat.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik denk dat een eventuele opvolger het nooit bij de eerste versie gaat halen.
We zijn verpest.
Terror Jaap was wel een toppunt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:44 schreef engine het volgende:
De gouden kooi![]()
![]()
![]()
Niet op fok meegepost maar wel echt gevolgd. Beter dan dat wordt het niet.
BB had ik ook nooit gestreamd. Dit was de eerste keer al was het zeer kort 😉quote:
Ben ik met je eens. Na 1 had het klaar moeten zijn. Uto 2 was al een slap aftreksel geworden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uto duurde eigenlijk te lang. Althans dat vond ik. En toch blijven kijken omdat ik wilde weten hoe of wat.
Terror Jaap en Huub samen. Heerlijk die twee gekken bij elkaarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Terror Jaap was wel een toppunt.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Terror Jaap en Huub samen. Heerlijk die twee gekken bij elkaar
Ja ook veel verknald door de streamers door overal over te bellen en te klagen. Daardoor ook meer en meer streamlocksquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Na 1 had het klaar moeten zijn. Uto 2 was al een slap aftreksel geworden.
Ja, geweldig. Met Huub heb ik tijdens Uto 1 nog leuk contact gehad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Terror Jaap en Huub samen. Heerlijk die twee gekken bij elkaar
Dat verklootte veel inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook veel verknald door de streamers door overal over te bellen en te klagen. Daardoor ook meer en meer streamlocks
BS,Utopia 2 is verneukt door dat het door en door gescript werd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat verklootte veel inderdaad.
Dat heeft voorgoed de rls verknald denk ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:50 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat verklootte veel inderdaad.
Ja hoor ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft voorgoed de rls verknald denk ik.
Dat weet ik niet. Nu is het een tijd waarin weinig kan/mag. Dat kan ook wel weer veranderen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft voorgoed de rls verknald denk ik.
1 niet minder hoor.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
BS,Utopia 2 is verneukt door dat het door en door gescript werd.
Dat is ook waar. Maar ze zijn wel voorzichtiger geworden met wat ze laten zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Nu is het een tijd waarin weinig kan/mag. Dat kan ook wel weer veranderen.
quote:
Leuke smileyquote:
Ik las eens een interview dat hij tegenwoordig tegen drank in RLS isquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Met Huub heb ik tijdens Uto 1 nog leuk contact gehad.
Van de rozevlaquote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:56 schreef drakin het volgende:
Allemaal halloweenmuziekjes vanavond
[ afbeelding ]
Die heeft echt leuke he.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las eens een interview dat hij tegenwoordig tegen drank in RLS is
Dat zou me verbazen, kan een remmende werking op de kijkcijfers hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ik las eens een interview dat hij tegenwoordig tegen drank in RLS is
Ik heb de halloween smilies erbij vandaagquote:
quote:
Ik was het al aan het terugzoekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou me verbazen, kan een remmende werking op de kijkcijfers hebben.
Wellicht is hij wat milder sinds hij vader is.
quote:
Helder.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik was het al aan het terugzoeken
[ afbeelding ]
https://www.tubantia.nl/o(...)ty-tv-werd~ad0b8c9d/
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou @:Capuchon_jongen al iets hebben gehoord?
Hey gozer.Leuk verhaal over je rode pluizjes.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Helaas niet
Ze vonden me te normaal blijkbaar
Maar bekijk het positief. Dan word ik niet gemist in COS topics
Beauty and the beast?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:04 schreef drakin het volgende:
Ik heb helemaal geen halloweenfilm nog uitgezocht vanavond [ afbeelding ]
Vincent.quote:
Ja die is mooiquote:
Je bent zelf mooi.quote:
quote:
Och ja, nog gemakkelijk kunnen oplossenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey gozer.Leuk verhaal over je rode pluizjes.
Ja he. Jammer is dat soms.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat hebben sommige heel goede series een onvoorstelbaar zwak einde
Het is morgen al een feestdagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:21 schreef R-woud93 het volgende:
Het wordt steeds vroeger donker, vanaf morgen al helemaal, kom wel weer een beetje in de feestdagen sfeer
Ik zong deze altijd met de kleuters toen ik les gaf. Met dansjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:19 schreef D. het volgende:
Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you
Daar doen wij hier in de regio niet aan, alleen 11 november Sint Maartenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is morgen al een feestdag![]()
[ afbeelding ]
Oh ja ben wel benieuwd of we dit jaar weer een prins krijgen. Vorig jaar niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar doen wij hier in de regio niet aan, alleen 11 november
Dan doe ik het gewoon nog een keer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar doen wij hier in de regio niet aan, alleen 11 november Sint Maarten
Kun je dat streamen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zong deze altijd met de kleuters toen ik les gaf. Met dansje![]()
Ja, hier viert niemand datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan doe ik het gewoon nog een keer.
Komt niemand aan de deur morgen, dit wordt anders gevierd
Als jij Kaley bent mag datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zong deze altijd met de kleuters toen ik les gaf. Met dansje![]()
Vrees dat er amper carnaval gevierd kan gaan wordenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:26 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja ben wel benieuwd of we dit jaar weer een prins krijgen. Vorig jaar niet.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat er amper carnaval gevierd kan gaan worden
Fijne vakantiequote:
Vorig jaar samen met mijn bestie nog heel culinair bezig geweest, was wel misselijk de dag ernaquote:
Ik wil wel een keer naar Venetië voor carnavalquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze in Spanje geen carnaval?
Nooit meegemaakt.. Op de Canaren leeft het meer maar echt niet mn ding.. nu Halloween doen ze welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze in Spanje geen carnaval?
logisch ook wel dat je ziek was de volgende dagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:35 schreef drakin het volgende:
O en deze lekkere darmen waren echt super!
[ afbeelding ]
Et klinkt raar maar mijn kleinzoon heeft vanavond een carnavals feestje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrees dat er amper carnaval gevierd kan gaan worden
Die gingen niet allemaal op en ik had hulpquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
logisch ook wel dat je ziek was de volgende dag
Wat leuk gedaan zeg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Vorig jaar samen met mijn bestie nog heel culinair bezig geweest, was wel misselijk de dag erna
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk istie in de warquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Et klinkt raar maar mijn kleinzoon heeft vanavond een carnavals feestje.
Dat dacht ik maar hij stuurde mij de poster. Dacht hij is in de war met Halloweenquote:
thanks, dit jaar maar even expres dit weekend niet afgesprokenquote:
Heb eigenlijk nooit mee gedaan aan Halloween.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:44 schreef drakin het volgende:
[..]
thanks, dit jaar maar even expres dit weekend niet afgesproken![]()
Was ook heel leuk om te doen en gezellig
Al voor de commerciële zooi erbij kwam kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit mee gedaan aan Halloween.
Halloween is toch al heel lang een commercieel iets? Net zoals sinterklaas dat hier is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Al voor de commerciële zooi erbij kwam kijken.
Maar nu heb ik ineens commerciële zooi in huis en vind het nog leuk ook.
Moet je nagaan hoelang ik het al vier.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Halloween is toch al heel lang een commercieel iets? Net zoals sinterklaas dat hier is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoelang ik het al vier.
[ afbeelding ]
Alle feestdagen zijn commercieelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:50 schreef engine het volgende:
[..]
Halloween is toch al heel lang een commercieel iets? Net zoals sinterklaas dat hier is.
Maakt mij niet uit verderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Alle feestdagen zijn commercieel
Wou het gewoon even toevoegenquote:
Dat zei ik ook nietquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben echt niet oud hoor
[ afbeelding ]
Ja idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Misschien wel verstandig, nu kan het nog soort vanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Et klinkt raar maar mijn kleinzoon heeft vanavond een carnavals feestje.
Pasen en vooral Pinksteren amper tochquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vallen dit jaar slecht. Zowel kerst als 1 januari in een weekendquote:
Dat zijn ook niet echt feestdagen vind ik, dat noem ik gewoon vrije dagen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pasen en vooral Pinksteren amper toch
Ja dat is jammer idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vallen dit jaar slecht. Zowel kerst als 1 januari in een weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |