Iquote:
Morgenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I
Kleurige slang, maar vind hem niet mooi \
Morguh Pullup
Even terug gekeken ik vermoedde al dat er in het vorige topic ook foto's stonden
Ja een beetje wel ondanks de mooie kleurtjesquote:
Mooie beesten zijn hetquote:
quote:
Jou gezelschap houden anders zat je hier zo alleentjesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
Trouwens waarom zijn jullie hier al zo vroeg in de ochtend ?
Tijd voor ontbijt bierquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jou gezelschap houden anders zat je hier zo alleentjes
Ik hou het wel bij ontbijt en koffiequote:
Dansen ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij ontbijt en koffie
Breakdance ?quote:
Ik ga mijn 2e pakkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan het beste met een goeie kop koffie.
12 liter wat ben je van planquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeikregen in Den Haag en 12 liter chili staat te juichen.
20 eitjes gekookt om te vullen.![]()
![]()
Goedemorgen allen
snertritquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een snertrit met de fietsclub, met toepasselijk weer
Zou goed moeten komen als klopt wat ze nu zeggenquote:
12 darters en wat er verder aan de bar hangt.quote:
Het is te hopen dat ze aan het eind van de avond met al die chili niet het dak eraf knallen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
12 darters en wat er verder aan de bar hangt.
Ja, seizoensafsluiting. Fietsen, snert eten en de snert wegspoelenquote:
Fietsen gaat altijd dootquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, seizoensafsluiting. Fietsen, snert eten en de snert wegspoelen
Ik hoor net dat het fietsen niet dootgaat
Unlikequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze aan het eind van de avond met al die chili niet het dak eraf knallen.
Oeh lekker chili.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Zeikregen in Den Haag en 12 liter chili staat te juichen.
20 eitjes gekookt om te vullen.![]()
![]()
Goedemorgen allen
Iets langer mag ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
Mag het straks even een kwartiertje droog zijn?
Heer Sode.quote:
Heer aloa.quote:
Het is langzaamwerkend.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:58 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze aan het eind van de avond met al die chili niet het dak eraf knallen.
Nee, die laten allemaal hun partner thuisquote:
De meeste darters hebben toch geen partner?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:37 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Het is langzaamwerkend.... om 12 uur moet de kroeg leeg zijn
[..]
Nee, die laten allemaal hun partner thuis
alleen wat kroegmatenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste darters hebben toch geen partner?
9 van de 12 wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De meeste darters hebben toch geen partner?
Bizar als je het zo leest inderdaad. Ik ga even wat context zoekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Goed protest wel.
Tegen de vrijheid voor vrouwen.
Tegenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Goed protest wel.
Tegen de vrijheid voor vrouwen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:44 schreef Sodeknetters het volgende:
Lijkt me een typo. Kan verder niet veel vinden.
@praadje @Sunshine1982quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ook leuk om te weten.
quote:
Echt hoor.quote:
lolquote:Veronica Inside-kijkers vinden Wilfred Genee, Gijp en Derksen laf: ‘Iedereen afzeiken en nu stil blijven’
Waar gaat dit over aloa?quote:
quote:
quote:Tja, het was misschien ook wel te verwachten dat Wilfred Genee, René van der Gijp en Johan Derksen vrijdagavond in Veronica Inside helemaal niet in zouden haken op de heftige roddel over Genee. Dennis Schouten claimt in zijn show Roddelpraat dat de getrouwde Genee 2 jaar een stiekeme verhouding had met RTL-presentator Laurien Verstraten.
Alhoewel de 3 heren regelmatig in de clinch liggen met elkaar, moeten ze elkaar natuurlijk ook een beetje sparen. Dit programma is hun grote cash cow. Of in de woorden van ene Niels Noordhof op twitter: "Praten overal over, nemen iedereen de maat.. Maar over Genee en de eventuele verhouding.. Beetje laf hoor."
Hij is niet de enige die gaandeweg VI teleurgesteld raakte over de stilte over dit onderwerp.
quote:
Iets met door de mand vallen.Al vind ik wel dat Dennis behoorlijk ver gaat.quote:
10 arrestaties.quote:
Mooi.quote:
Jezusquote:
1 gozer loopt er best relaxt langs ook nog.quote:
En die krijgt ook nog even klappenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 gozer loopt er best relaxt langs ook nog.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 gozer loopt er best relaxt langs ook nog.
Die heeft lolquote:
We hebben het over dezelfde.quote:
Dat zijn voornamelijk mensen die eerst een agent helemaal verrot schelden en daarna janken als ze een klap krijgen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen die dan vinden dat de politie teveel geweld gebruikt.
Dat soort mensen idd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk mensen die eerst een agent helemaal verrot schelden en daarna janken als ze een klap krijgen.
En terechtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:19 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan zijn er altijd nog mensen die dan vinden dat de politie teveel geweld gebruikt.
Laatst een programma Ewout bij de politie werd het van de andere kant gefilmd,echt bizar om te zien.quote:
Dat wil ik wel ff zien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst een programma Ewout bij de politie werd het van de andere kant gefilmd,echt bizar om te zien.
Die zien er heel anders uit hoor.quote:
Ik wilde je iets zeggen maar ben nu vergeten wat.quote:
Ojeequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde je iets zeggen maar ben nu vergeten wat.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wilde je iets zeggen maar ben nu vergeten wat.
Onvermijdelijk als je naar buiten moestquote:
Ik waardeer een warme kamer en droge kleding nu wel heel ergquote:
@BoonDockSaintquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er hier ook al weer kippen?
[ afbeelding ]
BDS.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er hier ook al weer kippen?
[ afbeelding ]
Komt meer in de buurt, maar dan zonder zoveel make upquote:
Dit is een poster uit de jaren 90 toch?quote:
Geen idee. Is van deze site: https://www.mijnserie.nl/charmed/quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een poster uit de jaren 90 toch?
Ow 1998 begon datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen idee. Is van deze site: https://www.mijnserie.nl/charmed/
Eerste aflevering was in 1998, dus misschien nog netquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is een poster uit de jaren 90 toch?
Ik heb sowieso kip vanavond, maar kfc is ook wel lekker.quote:
Niet met die Rose McGowan erbij denk ik want die sloot pas later aanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerste aflevering was in 1998, dus misschien nog net
DIe kwam er in 2001 in bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet met die Rose McGowan erbij denk ik want die sloot pas later aan
Zekersquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:01 schreef drakin het volgende:
Wat weten jullie dat goed, allemaal trouwe kijkers zeker?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Lekker,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb sowieso kip vanavond, maar kfc is ook wel lekker.
Houden zo,quote:
Zat die ene in 90210quote:
Zelfde ervaring en ik geloof ik ook 2 keer ooit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houden zo,
Ik 2 keer, en 2 keer taaie vette kip gehad
Ja , was Brendaquote:
Foshi.quote:
Nee, Brendaquote:
Doherty.quote:
Ohjeequote:
Zag het ergens voorbij komen toen die andere uit 90210 dood was gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees net dat ze borst K heeft. Wist ik ook niet.
Die man toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag het ergens voorbij komen toen die andere uit 90210 dood was gegaan.
Dat wist ik dan ook weer wel, en dat ze borstkanker heeft ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet, alleen dat ze Shannon Doherty heet.
Wie? Luke?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag het ergens voorbij komen toen die andere uit 90210 dood was gegaan.
MrsL.quote:
Vrouw eigen he, die willen allles weten...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat wist ik dan ook weer wel, en dat ze borstkanker heeft ook
Die was op haar 14e al tig keer onder het mes geweestquote:
Geboren 11 oktober 1966quote:
quote:
Pfffff, geen leeftijd.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geboren 11 oktober 1966
Overleden 4 maart 2019
"Willen" niet, ik weet gewoon veelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vrouw eigen he, die willen allles weten...
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee Brenda! Laat pullup nou niet in herhaling vallen!
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pciesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Klopt ditquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Willen" niet, ik weet gewoon veel
Hahaha niet echtquote:
Er was nog 1 mannelijke hunk toch? Weet helemaal zijn naam niet meer, wel van die Luke Perry. Heette hij nou Brandon?quote:
Die DJ was het leukste.quote:
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er was nog 1 mannelijke hunk toch? Weet helemaal zijn naam niet meer, wel van die Luke Perry. Heette hij nou Brandon?
Ik keek het wel,en Melrose place.quote:
Weet niet meer eigenlijk, ga even googelenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er was nog 1 mannelijke hunk toch? Weet helemaal zijn naam niet meer, wel van die Luke Perry. Heette hij nou Brandon?
Ik herken ze nog wel, alleen die rechter gast zegt me niksquote:
Melrose Place minder vaak gezien.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik keek het wel,en Melrose place.
Hoeft niet hoor, ik had het al bevestigdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet niet meer eigenlijk, ga even googelen
Ben weer eens té laat, gisteren ook al spuit 11quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik had het al bevestigd
Zal er vast ingespeeld hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik herken ze nog wel, alleen die rechter gast zegt me niks
Private Eyesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:34 schreef marcb1974 het volgende:
De brandon heeft nu een eigen saaie detective serie
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben weer eens té laat, gisteren ook al spuit 11
Ben er aan begonnen, maar is het gewoon niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij nog niks van gezien
Gelukkig maar, heb genoeg andere dingen om te kijkenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben er aan begonnen, maar is het gewoon niet.
Je kan het missen dus
Ik kijk nu The Deuce.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gelukkig maar, heb genoeg andere dingen om te kijken
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Deuce_(televisieserie)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zegt mij zo niks, wat voor serie is dat?
T zijn er vooral heel erg veel op het momentquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan ook best spannend zijn, welke regendruppel valt er eerder op t raam
Doet me aan een liedje denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Kan ook best spannend zijn, welke regendruppel valt er eerder op t raam
Rob de Nijs?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan een liedje denken.
Hhm, niet echt een serie voor mijquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Deuce_(televisieserie)
Oh, valt hier best nog mee met de regenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T zijn er vooral heel erg veel op het moment
Deze man weet.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet me aan een liedje denken.
T gaat hier weer goed los.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, valt hier best nog mee met de regen
Oost Nederlander gespotquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh, valt hier best nog mee met de regen
Boven inquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oost Nederlander gespot
[ afbeelding ]
Niks boven Groningen.quote:
Ga ik even luisterenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
Eerste single die ik ooit kocht![]()
Ook al met regen
Een vriend van me,die doet elke dag een rondje en maakt de mooiste foto`s.quote:
Aha, ook als t regentquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een vriend van me,die doet elke dag een rondje en maakt de mooiste foto`s.
Dit is denk ik wel t bekendste liedje van hunquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:51 schreef pullup het volgende:
Eerste single die ik ooit kocht![]()
Ook al met regen
Nee daar niet, toen scheen de zon heerlijk.. dan vind ik de herfst wel mooi.. maar de regen en de windquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet bij die foto zo te zien hoor
En dan is het morgen rond deze tijd nog eens donker ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee daar niet, toen scheen de zon heerlijk.. dan vind ik de herfst wel mooi.. maar de regen en de wind
Yep, maar dat vind ik niet erg eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan is het morgen rond deze tijd nog eens donker ook.
Vast wel,even afwachten.Deze was van gisteren.quote:
Mooi hoor, zeker gemaakt met een goede cameraquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vast wel,even afwachten.Deze was van gisteren.
[ afbeelding ]
Eigenlijk zijn die pittige kippenpootjes van lidl (in een zak) veel lekkerderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker,
en nee, kfc is niet lekker
Getsiequote:
En dee even luisterenquote:
Ja,ze ligt nu al dagen in de marinehaven in Den Helder.En vermaakt zich er prima,quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Is dat die walrus die in NL is gespot?
Nou ja kijken, leuke videoclipquote:
Er werd een leuk kippenhok gepost.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dansende mensen in de regen
Denk dat ze het wel leuk vindt al de mensen die komen kijken enzquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,ze ligt nu al dagen in de marinehaven in Den Helder.En vermaakt zich er prima,
Daar mogen geen mensen komen.Het heet wel de Walrushaven.Ze ligt heerlijk te zonnen op een onderzeeër.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat ze het wel leuk vindt al de mensen die komen kijken enz
Oh jammer wel weer eigenlijk, maar aan de andere kant ook wel beterquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar mogen geen mensen komen.Het heet wel de Walrushaven.Ze ligt heerlijk te zonnen op een onderzeeër.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh jammer wel weer eigenlijk, maar aan de andere kant ook wel beter
Toen zag ze er iets minder goed uit.quote:
Wacht even.Is dat dezelfde die Janis Joplin deed?quote:
Quequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even.Is dat dezelfde die Janis Joplin deed?
quote:
Lolquote:
Nee dus.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wacht even.Is dat dezelfde die Janis Joplin deed?
Die is goed jaquote:
Ik mis Jerney.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:19 schreef pullup het volgende:
Die juryleden blijven daar echt lang aan
En Henk Jan Smits.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |