Hoeveel heb je ingezet en waarop?quote:Op donderdag 4 november 2021 18:43 schreef Scorpie het volgende:
Bedankt voor het gratis geld,
Makkelijkste bet ooit
Inderdaad. Maar voor de PSV supporter mogelijk wat spanning. Maar voor de neutrale toeschouwer is dit een slechte pot. Beide ploegen zijn erg slordig en creëren niets.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:12 schreef tja77 het volgende:
Gaat op zich niet zo slecht….
Dikke kans dat Monaco 1 mogelijkheid krijgt en meteen scoort door een onzekere Drommel.
Van PSV had ik ook niet verwacht dat ze iets zouden creëeren. Geen Gakpo, Götze, Madueke en van Ginkel. Dan is het beetje creativiteit dat er normaal gesproken was, volledig weg.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef Cherni het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar voor de PSV supporter mogelijk wat spanning. Maar voor de neutrale toeschouwer is dit een slechte pot. Beide ploegen zijn erg slordig en creëren niets.
Dat is waar.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Van PSV had ik ook niet verwacht dat ze iets zouden creëeren. Geen Gakpo, Götze, Madueke en van Ginkel. Dan is het beetje creativiteit dat er normaal gesproken was, volledig weg.
Ik vraag mij dat ook af. Welke ploeg kampt met zoveel blessures en onfitte spelers. Bizar allemaal.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef tja77 het volgende:
Vertessen ook al kapoet.
Schmidt sloopt iedereen, wat is dit joh?
Real Madrid kan er ook wat van. Maar als je ziet hoe die trainen is dat totaal geen verrassing. Zou me niets verbazen als de kracht trainingen bij PSV ook waardeloos zijn, anders is dit wel allemaal heel toevallig.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Ik vraag mij dat ook af. Welke ploeg kampt met zoveel blessures en onfitte spelers. Bizar allemaal.
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Real Madrid kan er ook wat van. Maar als je ziet hoe die trainen is dat totaal geen verrassing. Zou me niets verbazen als de kracht trainingen bij PSV ook waardeloos zijn, anders is dit wel allemaal heel toevallig.
Volgens mij hadden we vorig jaar ook een absurd aantal blessures?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.
Bovendien zijn twee van die blessures bij notoire brekebeentjes die nog nooit een maand aan een stuk fit zijn geweest.
We praten over twee seizoenen waar dit al bij PSV speelt. Afgelopen seizoen kampte men ook al met veel blessures.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:36 schreef tompsv18 het volgende:
Je mist vooraf de 3Op donderdag 4 november 2021 19:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach joh, er zijn ook jaren geweest dat dat bij andere clubs gebeurde. Daar zit ook gewoon een factor toeval in. Als je bij PSV kijkt zijn het ook allemaal totaal andere soorten blessures. Als nu iedereen kracht of juist fitness gerelateerde problemen had kon je er wat van zeggen, maar dit is grotendeels gewoon domme pech.
Bovendien zijn twee van die blessures bij notoire brekebeentjes die nog nooit een maand aan een stuk fit zijn geweest.
Omdat je hoopt dat ze fit blijven en dat het dan mooi meegenomen is als ze mee kunnen doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:45 schreef Cherni het volgende:
[..]
Pröpper die amper speelt kampt met een enkelblessure.
[..]
We praten over twee seizoenen waar dit al bij PSV speelt. Afgelopen seizoen kampte men ook al met veel blessures.
Pröpper die notabebe amper speelt is er niet bij vanwege een enkelblessure. Guti lag er maanden uit. Wie niet. Van Ginkel en Gotze zou je inderdaad kunnen zeggen dat het blessure gevoelige spelers zijn.
Maar waarom haal je dan dat soort spelers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |