De uitslag had idd nooit zo hoog mogen uitvallen. Maar het spel voor de knock out (3-0) was zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die twee wedstrijden waren een blamage. Onder geen enkele conditie zou je met die cijfers van je directe concurrenten moeten verliezen. Maar goed, je staat nu derde binnen twee punten van de nummer één. Niets aan de hand dus.
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Het is jammer dat wij zo’n beroerde selectie hebben. Met een beetje goeie spelers zou de kampioensstrijd dit jaar echt spannend kunnen zijn. Onvoorstelbaar gezien de financiële middelen van Ajax. Dat moet daar op een gegeven moment toch ook gaan broeien?
Dat geloof ik niet. We hebben te veel middelmaat die ook nog eens erg wisselvallig is. Dan is elke wedstrijd tegen elke tegenstander spannend. Kan alle kanten op, iedere wedstrijd weer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.
Het kan nog altijd spannend blijven. Zeker als Romero weer helemaal fit wordt. Want die gozer heeft echt potentie.
Romero heeft zeker potentie. Maar dat zeggen we nu al een paar jaar. Hetzelfde geldt voor Guti en Mauro. Die hebben ook potentie. Maar het komt er al jaren niet uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook veel blessures, spits uit vorm, onze linksback trouwens ook.
Het kan nog altijd spannend blijven. Zeker als Romero weer helemaal fit wordt. Want die gozer heeft echt potentie.
Mauro potentie ja?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Romero heeft zeker potentie. Maar dat zeggen we nu al een paar jaar. Hetzelfde geldt voor Guti en Mauro. Die hebben ook potentie. Maar het komt er al jaren niet uit.
Daarnaast hebben we een aantal spelers die op papier geweldig zouden moeten zijn. Maar die lijken het ook allemaal niet meer te hebben.
We hebben een paar super talenten. Maar die laten het al een paar maanden niet zien.
Iedere speler in de selectie van PSV kan beter, maar geen van allen halen ze hun potentie. En dan kan er wel geroepen worden 'dat ze niet zo goed zijn als wij denken' maar daar geloof ik helemaal niets van.
tijd voor de vutquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is feest vandaag 🥳
[ twitter ]
Is jouw vriend @7Eleven hier nog geweest gisteren?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Walgelijke doodsverwensing. Ban. @:GGMM @:Onlogisch doe jullie werk eens.
Hoe werkt dat eigenlijk, mag hij aanblijven als directeur na z'n 67e of wat dan ook zijn pensioensleeftijd is?quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat mijn goede vriend @7Eleven louter hier te vinden is als a) Ajax wint. Of b) PSV verliest.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Is jouw vriend @:7eleven hier nog geweest gisteren?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is feest vandaag 🥳
[ twitter ]
Oei, dat had ik nou helemaal niet achter hem gezocht!quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is mij opgevallen dat mijn goede vriend @:7Eleven louter hier te vinden is als a) Ajax wint. Of b) PSV verliest.
Beide was gisteren niet het geval dus ik vrees dat de kans klein is.
?quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Idd. Past perfect op niveau Heerenveen/Twente/Heracles. Niet bij Psv. Of alleen als speler nr 22 oid.quote:
die had sinds de C'tjes geen goal meer gemaakt, laat 'm.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Dat soort ''klootzakken'' ontbraken juist binnen de selectie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Als ze kunnen voetballen heb je er wat aan ja dat ontbreekt bij Vinicius wel totaalquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat soort ''klootzakken'' ontbraken juist binnen de selectie.
Liever een opgefokte Vini dan Gotze die met Alvarez staat te knuffelen vlak voor de 3-0 van ajax, zomeravondvoetballers heb je niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |