Konthaar op zijn hoofd geplakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Wow wat heeft Rintje met z'n haar gedaan.
De Sanex shampoo begint eindelijk te werken!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Konthaar op zijn hoofd geplakt.
Das was natuurlijk OKT, niet het NK.quote:
Popcorn staat al klaar voor het OKT. Minstens 4 wereldrecordsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Das was natuurlijk OKT, niet het NK.(Won toen in 38.42, ook ruim langzamer dan vandaag).
En 3 rechtszaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Popcorn staat al klaar voor het OKT. Minstens 4 wereldrecords
J-j-j-j-j-a zz-z-z-zekerquote:
Naar verluidt heeft Marianne Timmer nu zoveel haar... die durft het huis niet meer uit.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
De Sanex shampoo begint eindelijk te werken!
Ik denk dat Ter Mors er zich er wel ergens tussen rijdt. En je verwachtingen van Anema zijn ook een tikje hoog (en die heeft ook weinig te zoeken op de massastart). Op de langere afstanden verwacht ik dan eerder Achtereekte op de 3 en Visser op de 5.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:53 schreef franklop het volgende:
Het is natuurlijk nog koffiedik kijken en na het weekend al een beetje een beter beeld. Maar bij de vrouwen zouden we niet direct een probleem hoeven hebben qua plaatsen voor de Spelen.
Maar uiteraard zullen er in december wel gekke dingen gebeuren
500m vrouwen
Leerdam (1)
Kok (2)
M. De Jong (3)
1000m
Leerdam
Kok
Wust (4)
1500m
A. De Jong (5)
Wust
Leerdam
3000m
A. De Jong
Schouten (6)
Anema (7) (kan ook Wijfje zijn)
5000m
Schouten
Anema
TP;
A De Jong
Wust
Schouten
Mass start
Schouten
Anema
Hebben we 10 plaatsen of is dat minder dit keer?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:01 schreef franklop het volgende:
Dan ook een mogelijk lijstje bij de mannen.
500m
1. Verbij (1)
2. Ntab (2)
3. Scheperkamp (3)
1000m
1. Nuis (4)
2. Krol (5)
3.Verbij
1500m
Nuis
Krol
Roest (6)
5000m
Roest
Bergsma
Talsma (7)
10000
Bergsma
Roest
TP
Roest
Talsma?
?
MS
Bergsma
Wat ik dan even niet weet is of we de MS en TP moeten invullen met namen die niet individueel uitkomen. Weet jij dat @:wimderon ?
Sowieso denk ik dat het meeste afhangt bij de mannen *buiten de matrix* is wat er op de 500/1000m gebeurd.
Visser ook echt compleet vergetenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat Ter Mors er zich er wel ergens tussen rijdt. En je verwachtingen van Anema zijn ook een tikje hoog (en die heeft ook weinig te zoeken op de massastart). Op de langere afstanden verwacht ik dan eerder Achtereekte op de 3 en Visser op de 5.
9 is de max.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hebben we 10 plaatsen of is dat minder dit keer?
Bleef zo diep mogelijk zitten... verliest in de laatste 300 meter bijna niets meer.quote:
Ligt eraan waar die plekken op de matrix staan. Ik denk sowieso boven 500-3 bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:01 schreef franklop het volgende:
Dan ook een mogelijk lijstje bij de mannen.
500m
1. Verbij (1)
2. Ntab (2)
3. Scheperkamp (3)
1000m
1. Nuis (4)
2. Krol (5)
3.Verbij
1500m
Nuis
Krol
Roest (6)
5000m
Roest
Bergsma
Talsma (7)
10000
Bergsma
Roest
TP
Roest
Talsma?
?
MS
Bergsma
Wat ik dan even niet weet is of we de MS en TP moeten invullen met namen die niet individueel uitkomen. Weet jij dat @:wimderon ?
Sowieso denk ik dat het meeste afhangt bij de mannen *buiten de matrix* is wat er op de 500/1000m gebeurd.
Ja ok, maar het is dus geen IOC/ISU regel dat iemand op TP ook individueel moet rijden toch?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ligt eraan waar die plekken op de matrix staan. Ik denk sowieso boven 500-3 bijvoorbeeld.
Je hebt maar maximaal 9 plaatsen. En dan moet je ook alle mogelijke startplekken op de individuele onderdelen hebben, anders heb je er maar 8.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Visser ook echt compleet vergeten. Maar dan nog kom je wel op 9 uit en slechtste geval op 10 namen.
Ja dat van de 9 wist ik. Bedoelde meer dat je dan maar 1 naam hoeft te schrappen en niet dat er direct 4 vrouwen buiten de boot vallenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt maar maximaal 9 plaatsen. En dan moet je ook alle mogelijke startplekken op de individuele onderdelen hebben, anders heb je er maar 8.
Dat viel me ook op...blijkbaar veel natte jassen in de hal.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:31 schreef -XOR- het volgende:
Is de baan ook niet wat wit uitgeslagen?
Hij is verrassend goed.... dacht gisteren waarschijnlijk dat-ie nog beter was, en blies zichzelf op.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:33 schreef Slobeend het volgende:
Blokkie rijdt meestal matige 1500 meters.
Bij de NOS valt er altijd héél veel te zeggen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:34 schreef wimderon het volgende:
Er valt héél veel te zeggen over deze 1500 meter.
Zoveel spannends of bijzonders is er toch niet gebeurd?
Weinig spektakel, 1 lastige wissel heb ik gezien, dat was het.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:34 schreef wimderon het volgende:
Er valt héél veel te zeggen over deze 1500 meter.
Zoveel spannends of bijzonders is er toch niet gebeurd?
RRRRRRRAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:45 schreef franklop het volgende:
Het Wilhelmus op een NK vind ik altijd wat onnodig
Komt het door de corona?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:45 schreef wimderon het volgende:
Ik stoor me aan Rintje zijn Bijulkaar (al drie keer vandaag).
Nou, morgen een PR dan maar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:50 schreef pietkanarie het volgende:
Net tijdens de 1500 meter even mijn eigen krachtsoefeningen gedaan. Werkt wel motiverend, dat schaatsen op de achtergrond op tv aan.
Bij de mannen toch wel een aantal schaatsers van kleur!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:16 schreef superniger het volgende:
Alleen maar witte mensen in het publiek.
Dan krijgt ze een nog hoger piepstemmetje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:21 schreef BasEnAad het volgende:
Kok moet zich eens flink boos maken.
Zal wel een haartransplantatie zijn geweest.quote:
Ook verplicht een ereronde met de vlagquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:45 schreef franklop het volgende:
Het Wilhelmus op een NK vind ik altijd wat onnodig
Had dan een rondje gedaan met de vlag van je provincie ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:44 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ook verplicht een ereronde met de vlag
Dat hoop ik toch wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit keer blijft de NOS gewoon live op TV toch, tot en met de laatste rit?
Vandaag en morgen ja.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:51 schreef heywoodu het volgende:
Dit keer blijft de NOS gewoon live op TV toch, tot en met de laatste rit?
Ja maar dat is terecht.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Vandaag en morgen ja.
Al slaan de de mass start wel eens over
Als ze kerst overleefd komt het vast goed!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
OKT valt voor haar helaas in een ongunstige periode van het jaar.
Goed voorspeld.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:16 schreef franklop het volgende:
In goede doen kan Wust nog versnellen!
Klopt, 4 blank hoort hier de standaard te zijn.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:18 schreef wimderon het volgende:
Zo uitstekend vind ik dit niet Erik.
Laat dat maar aan Jillert over.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:19 schreef franklop het volgende:
Nu gaan we kijken naar de aanstaande kampioen Schouten
quote:
quote:
Als je dit ziet moet er een verschrikkelijke 5k uit komenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
30.3-30.7-30.6-30.6-30.7-30.8-30.7, zo vlak kan ik me geen enkele 3k herinneren.
Aangezien ik eind vorig seizoen werk had gemaakt van Snelste Langzaamste Rondjes kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat dit de eerste 3k bij de dames ooit is zonder een rondje boven de 31.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
30.3-30.7-30.6-30.6-30.7-30.8-30.7, zo vlak kan ik me geen enkele 3k herinneren.
Er waren er maar zeven sneller!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat Cindy daar nog steeds tussen staatquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:25 schreef heywoodu het volgende:
Alleen Visser, Voronina, Klassen, Sablikova, Sablikova, Sablikova en Sablikova waren ooit sneller.
Die gaat hard richting een langere tijd aan kop van de Adelskalendern dan Oscar Mathisen en dan heeft ze nog een punt over op Mihoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat Cindy daar nog steeds tussen staat
Echt Klassen van haarquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat Cindy daar nog steeds tussen staat
Staat nog steeds meer dan een punt voor op wie dan ookquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die gaat hard richting een langere tijd aan kop van de Adelskalendern dan Oscar Mathisen
Miho zal een keer moeten schroeien op de 3k of 5k anders gaat het niet gebeuren voorlopigquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat nog steeds meer dan een punt voor op wie dan ook
Gelukkig zit deze niet heel hard en vol in de microfoon zo'n hele ademteug met veel herrie naar binnen te zuigen tussen de woorden door, zoals Wuyts.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:30 schreef Mansjester het volgende:
Holy fuck
[..]
Lijkt wel alsof ik naar Wuyts luister
Oeioeioeioeioei
Oelalalalala
Zo veel opwinding dat je je ademhaling niet meer onder controle hebtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zit deze niet heel hard en vol in de microfoon zo'n hele ademteug met veel herrie naar binnen te zuigen tussen de woorden door, zoals Wuyts.
is er een kans dat Nederland niet alle startplaatsen binnen haalt ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef borisz het volgende:
Ja en geskip is duurder dan de vorige spelen. Tickets gaan met WB-punten en niet met ook nog met een tijdsklassement, wat tijdens de vorige OS nog wel een rol speelde.
https://www.destentor.nl/(...)oepsbelang~a2984912/quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is er een kans dat Nederland niet alle startplaatsen binnen haalt ?
We willen wel de volledige prestatiematrix berekeningen tijdens het OKT
In dit document staat dat er ook een tijdsklassement is die je tickets kan vergeven. Het verschil zit in hem dat als je alle plekken wilt hebben op een afstand (3 voor 500/1000/1500 2 voor 3k/5k/10) dat je die dan alleen krijgt als je ze allemaal in het puntenklassement hebt. Voorbeeld: heb je op de 500m 2 in de punten en 1 in de tijd, dan krijg je maar 2 plekken en niet 3.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef borisz het volgende:
Ja en geskip is duurder dan de vorige spelen. Tickets gaan met WB-punten en niet met ook nog met een tijdsklassement, wat tijdens de vorige OS nog wel een rol speelde.
Kramer die 3e wordt op OKT en de OS mist omdat hij zelf een trainingskamp in Collalbo verkoos boven een Amerikaans tripjequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Er moeten ook gewoon startplekken verdiend worden voor de OS en voor het WK allround hè. Zomaar wat geskip en niet genoeg 1500/3000 combi's kan dan niet.
Zodat Erben elk weekend niks mag zeggen over 2 of 3 races?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
Misschien is het wel beleid van de NOS om mensen niet bij hun eigen kinderen commentaar of een analyse te geven, hoe zouden ze dat ook op een enigszins neutrale wijze kunnen doen.
Dus ik hoop op glansrijke carrière voor Joep, die dan ook nog tot 36e doorschaatst.
juist!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zodat Erben elk weekend niks mag zeggen over 2 of 3 races?
Zijn er nog maar 2 startplekken op de 3k/5k per land?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
In dit document staat dat er ook een tijdsklassement is die je tickets kan vergeven. Het verschil zit in hem dat als je alle plekken wilt hebben op een afstand (3 voor 500/1000/1500 2 voor 3k/5k/10) dat je die dan alleen krijgt als je ze allemaal in het puntenklassement hebt. Voorbeeld: heb je op de 500m 2 in de punten en 1 in de tijd, dan krijg je maar 2 plekken en niet 3.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn er nog maar 2 startplekken op de 3k/5k per land?
Op de 5km ja.quote:
WE WORDEN BEFLIKKERD!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen SWEEP dus, nu al slechte spelen
Nee. Zie ook hierboven.quote:
Wel 10 ritten hè en daar zit ook wat mindere goden bij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Da's wel heel karig. Hoe lang duurt zo'n ritje nou tegenwoordig, 6 minuutjes, tijd genoeg.
Idd niet goed gekeken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:15 schreef borisz het volgende:
Deelnemers per afstand wordt kleiner: op 500, 1000 en 1500 naar 30. Was 32 voor dames en 36 voor mannen. De 5000 mannen en 3000 vrouwen gaan van 24 naar 20. De 10 kilometer en 5000 vrouwen blijft op 12.
Daarnaast hebben we alleen 9 plekken als we op alle onderdelen de maximale tickets hebben. Anders mogen er maar 8 naar China.
Zie ook https://www.isu.org/docma(...)ed-skating-v1-1/file
[..]
Nee. Zie ook hierboven.
Nou, poep.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Luchtdruk is inmiddels naar 1002 mbar gestegen (en nog steeds stijgend). Gisteren was de luchtdruk op het eind van de middag circa 995 mbar.
Iets mindere omstandigheden dan gisteren dus.
Volgens Robbert de Rijk zou hij juist nog wat lager zijn. Neem aan dat hij ook in de buurt is nuquote:Op zondag 31 oktober 2021 07:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Luchtdruk is inmiddels naar 1002 mbar gestegen (en nog steeds stijgend). Gisteren was de luchtdruk op het eind van de middag circa 995 mbar.
Iets mindere omstandigheden dan gisteren dus.
Kramer staat wel gewoon in de loting.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:15 schreef franklop het volgende:
Kramer en Bergsma gisteren nog een marathon gereden. Waarbij Kramer aangaf vandaag mogelijk niet eens te starten.
Denk ook eigenlijk dat voor hem beste is alles op de 5K (en TP) te zetten
Die zou vanmorgen kijken of hij er zin in heeft...quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kramer staat wel gewoon in de loting.
Zo begin ik mijn werkdag ook altijdquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zou vanmorgen kijken of hij er zin in heeft...
Ik ben blij dat die act er volgend jaar niet meer bij is.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zou vanmorgen kijken of hij er zin in heeft...
Dat zijn screenshots uit de Sportity-app, die elke schaatsnerd kan downloaden, die heeft eigenlijk altijd gelijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:46 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Sven rijdt hem niet staat hier.
Nog niet 100% zeker, dus bereid je voor op nog een seizoenquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die act er volgend jaar niet meer bij is.
Van BasEnAad moet een Kramer met een kapotte rug alles maximaal rijden. Het eeuwige commentaar daarop is pas een act.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:04 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Nog niet 100% zeker, dus bereid je voor op nog een seizoenIk vind dat hij zich beter af kan melden dan zo’n rit maar gewoon uitrijden op een makkelijk tempo. Nu krijgt de reserve (Chrispijn dus) nog een kans, die er waarschijnlijk veel meer uithaalt. Zelf meedoen en er een serieuze strijd van maken zou het beste zijn maar ik geloof wel dat dat fysiek niet meer lukt en al helemaal niet verstandig is.
Volgens mij stoort ie zich, terecht, aan de schone schijn vooraf om zich dan toch af te melden. Die rug is niet bepaald een nieuwe kwetsuur, dus schrijf je dan niet in of geef het al aan in het interview op vrijdag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van BasEnAad moet een Kramer met een kapotte rug alles maximaal rijden. Het eeuwige commentaar daarop is pas een act.
Het is ook de hele tijd die aandacht voor doet ie wel of doet ie niet mee. Ik heb liever meer aandacht voor de schaatsers die schaatsen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij stoort ie zich, terecht, aan de schone schijn vooraf om zich dan toch af te melden. Die rug is niet bepaald een nieuwe kwetsuur, dus schrijf je dan niet in of geef het al aan in het interview op vrijdag.
Bijna. 13.08,35quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Als De Vos dit volhoudt, dan gaat hij 13:07 rijden.
Rijdt hij daar echt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:11 schreef borisz het volgende:
Sven kiest voor het NK wielrennen voor elite zonder contract
Maar dat heeft hij vooraf (gisteren) aangegeven, net als dat hij in eerdere interviews dit seizoen heeft aangegeven eigenlijk nog tot december nodig te hebben om helemaal te herstellen van zijn operatie. En als hij zich niet inschrijft en de 5 kilometer had een stuk beter gelopen vrijdag kan hij zich niet alsnog inschrijven.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij stoort ie zich, terecht, aan de schone schijn vooraf om zich dan toch af te melden. Die rug is niet bepaald een nieuwe kwetsuur, dus schrijf je dan niet in of geef het al aan in het interview op vrijdag.
Ik kan mij weinig schaatsers herinneren die nog presteren op hun 35-ste.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij vooraf (gisteren) aangegeven, net als dat hij in eerdere interviews dit seizoen heeft aangegeven eigenlijk nog tot december nodig te hebben om helemaal te herstellen van zijn operatie. En als hij zich niet inschrijft en de 5 kilometer had een stuk beter gelopen vrijdag kan hij zich niet alsnog inschrijven.
En dan kan er wel gezeurd worden over de aandacht die hij wegneemt, maar dat er überhaupt zoveel aandacht voor is is voor een aanzienlijk deel de verdienste van Kramer, door in zijn jongere jaren alles, en zoals hij nu aangeeft, misschien wel te veel en te hard te rijden.
Erben mag vandaag, met Joep op de 1000.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Fietsertje70 het volgende:
Misschien is het wel beleid van de NOS om mensen niet bij hun eigen kinderen commentaar of een analyse te geven, hoe zouden ze dat ook op een enigszins neutrale wijze kunnen doen.
Dus ik hoop op glansrijke carrière voor Joep, die dan ook nog tot 36e doorschaatst.
Maar analyseren is nog wat anders dan commentaar gevenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Erben mag vandaag, met Joep op de 1000.
Misschien is het ook een keuze van Hersman zelf om het niet te doen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar analyseren is nog wat anders dan commentaar geven
Ik kan me Jean nog herinneren die ruim baan kreeg van deMart bij het amateur-WK van Danny, dat was toch vrij legendarisch. Volgens mij gaf Charles Urbanus ook commentaar bij wedstrijden van junior.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar analyseren is nog wat anders dan commentaar geven
Alsof alleen de wat oudere kijkers het zich nog kunnen herinneren jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:21 schreef Felagund het volgende:
Ze doen net alsof dat WR van Nils van der Poel al heel lang staat.
quote:
Gemiddeld dus 29.9 per rondjequote:Op zondag 31 oktober 2021 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
# Lap Time Split Time (rank)
1 34.6 34.64 (2)
2 29.9 1:04.62 (1)
3 30.1 1:34.73 (1)
4 30.1 2:04.85 (1)
5 29.8 2:34.70 (1)
6 30.1 3:04.84 (1)
7 30.0 3:34.84 (1)
8 29.9 4:04.83 (1)
9 29.8 4:34.68 (1)
10 30.1 5:04.80 (1)
11 30.0 5:34.80 (1)
12 29.9 6:04.79 (1)
# Lap Time Split Time (rank)
13 29.7 6:34.57 (1)
14 29.8 7:04.46 (1)
15 29.8 7:34.33 (1)
16 30.0 8:04.34 (1)
17 29.9 8:34.24 (1)
18 29.8 9:04.09 (1)
19 29.7 9:33.82 (1)
20 30.0 10:03.91 (1)
21 30.0 10:33.93 (1)
22 30.0 11:03.98 (1)
23 29.6 11:33.66 (1)
24 29.6 12:03.34 (1)
25 29.6 12:32.95 (1)
Tijden van Van der Poel.
Staat niet op de kaartquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:29 schreef franklop het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik heb hem nog niet gespot, jij?
Gelukkig is er nog Roest.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:38 schreef -XOR- het volgende:
In Talsma en Bosker zie ik na afhaken van de oude garde toch geen potentiele gouddelvers.
In elk geval is dat beter dan de platitudes van Herbert.....quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:40 schreef heywoodu het volgende:
We gaan even luisteren naar het kennerspubliek!
Denk het wel... even kijken hoe de concurrenten ervoor staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |