Yeah right, als je moves hebt verlies je die nietquote:
Morgen toch?quote:
Mijn slechtst?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap wel dat je nu dan redelijk de schaamte om naar een meet te gaan voorbij bent dan, ze hebben je al op je "slechtst" gezienhahaha
yahhhhquote:
echt fijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn!!!! Uurtje langer liggen!![]()
Bedoelde je moves hč?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn slechtst?
Nee hoor, ik ben een vrolijke drinker
Uurtje langer opblijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn!!!! Uurtje langer liggen!![]()
nou hoorquote:
Ja ik hou sowieso van de wintertijd, ĺekker vroeg donker en lekker knus en warm binnenquote:
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yeah right, als je moves hebt verlies je die niet
Zit maar een beetje te kuttenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die waren ook leuk
Nouja, vermakelijk in ieder geval
Nou snap ik het ook niet meerquote:
het heeft wel wat maar ik ben meer een zomermens. Die heerlijk lange zwoele zomeravonden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik hou sowieso van de wintertijd, ĺekker vroeg donker en lekker knus en warm binnen![]()
Geeft niet, ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit maar een beetje te kutten
ik ook nietquote:
Ja snap ik! Hahaha, blackouts zijn echt minderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan het hebben
Wil het nu alleen kunnen onthouden
Myn heit kon ook de dansvloer rocken.quote:
Oh vet! Hahaha, geen van mijn ouders hebben ooit gedanst denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn heit kon ook de dansvloer rocken.![]()
![]()
Slaap lekker. Laterss.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Prisha het volgende:
Ok peeps, ik ga de kraan dichtdraaien en dan een verdieping hoger.
Trusten alvast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |