yahhhhquote:
echt fijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn!!!! Uurtje langer liggen!![]()
Bedoelde je moves hč?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn slechtst?
Nee hoor, ik ben een vrolijke drinker
Uurtje langer opblijvenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fijn!!!! Uurtje langer liggen!![]()
nou hoorquote:
Ja ik hou sowieso van de wintertijd, ĺekker vroeg donker en lekker knus en warm binnenquote:
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yeah right, als je moves hebt verlies je die niet
Zit maar een beetje te kuttenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Die waren ook leuk
Nouja, vermakelijk in ieder geval
het heeft wel wat maar ik ben meer een zomermens. Die heerlijk lange zwoele zomeravonden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik hou sowieso van de wintertijd, ĺekker vroeg donker en lekker knus en warm binnen![]()
Geeft niet, ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit maar een beetje te kutten
ik ook nietquote:
Ja snap ik! Hahaha, blackouts zijn echt minderquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan het hebben
Wil het nu alleen kunnen onthouden
Myn heit kon ook de dansvloer rocken.quote:
Oh vet! Hahaha, geen van mijn ouders hebben ooit gedanst denk ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Myn heit kon ook de dansvloer rocken.![]()
![]()
Slaap lekker. Laterss.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Prisha het volgende:
Ok peeps, ik ga de kraan dichtdraaien en dan een verdieping hoger.
Trusten alvast![]()
Een blackout klinkt ook weer zo serieusquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja snap ik! Hahaha, blackouts zijn echt minder
trustequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Prisha het volgende:
Trusten alvast![]()
Truste!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Prisha het volgende:
Trusten alvast![]()
Is denk ik gewoon beter dat ik stop met pratenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
Een blackout klinkt ook weer zo serieus
Het was meer dat ik niet alles meer herinner van die avond
Waarom niet?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh vet! Hahaha, geen van mijn ouders hebben ooit gedanst denk ik
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:06 schreef Prisha het volgende:
Trusten alvast![]()
Bewaar nog maar wat voor op de meetquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Is denk ik gewoon beter dat ik stop met pratenhahaha
Geen idee, mn Schotse oma en opa wel toen ze jonger waren en ook toen ze al kinderen hadden, nog best goed ook als ik de verhalen moet gelovenquote:
Hahahaha...dan wil je ook wel dat ik stop met praten hoorquote:
praat je veel dan ?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha...dan wil je ook wel dat ik stop met praten hoorhahaha
Als je er tussen kunt komen bedoel je?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha...dan wil je ook wel dat ik stop met praten hoorhahaha
Ja dat ja!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er tussen kunt komen bedoel je?
Komt @ChocoFan ook weer, want dan wordt het een battlequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er tussen kunt komen bedoel je?
Als ik mensen leuk vind en me op mn gemak voel best wel jaquote:
Heit en mem toen ze 25 jaar samen waren gingen dansen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Geen idee, mn Schotse oma en opa wel toen ze jonger waren en ook toen ze al kinderen hadden, nog best goed ook als ik de verhalen moet geloven
Vet!!! Leuk zulke herinneringen!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heit en mem toen ze 25 jaar samen waren gingen dansen.![]()
Op een feest wat we hadden georganiseerd.
Never forget.
Heb geen aanmelding gezienquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt @:chocofan ook weer, want dan wordt het een battle
Echt hoor,dat was echt heel mooi.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vet!!! Leuk zulke herinneringen!
Ja mooi..ben echt oprecht blij voor jequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,dat was echt heel mooi.
Ze wist het nog niet zeker schreef ze laatst. Hoop wel dat ze kan en wil komen. Zo gelachen met haar.quote:
Gedaanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze weet er wel van en twijfelt nog .. zet dr gewoon op de misschien
Er is wel een keerzijde.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja mooi..ben echt oprecht blij voor je
Oh...quote:
Ze dansen nu in de hemel.quote:
Da's dan wel mooi om zo te denkenquote:
Ging vrij snel,binnen een jaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Da's dan wel mooi om zo te denken
Jeetje...quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging vrij snel,binnen een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |