Ik moet eigenlijk de kraan uitdraaien en naar bed. Morgenavond een feesie, dan wordt het laat.quote:
Gratis overnachting!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan worden we allemaal gearresteerd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:48 schreef Prisha het volgende:
1988 is afgelopen! Er klinkt een stilte.
Als een stilte al kan klinken, want daarom is het een stilte.
Zitten we wel allemaal op dezelfde gang. Wel een karig hotelletje dan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan worden we allemaal gearresteerd
oh jaquote:
Dat zaten we de vorige keer ook. Tenminste, 4 van onsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zitten we wel allemaal op dezelfde gang. Wel een karig hotelletje dan.
Pizza laten bezorgen.quote:
Dan ging je naar de verkeerde meetsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb gedaan ja, waar dacht je dat mijn hartproblemen vandaan kwamen
Is het ook wel,Mario is er nog braaf bij deze.quote:
Blijft een mooi momentquote:
Alleen de 1 personersquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zaten we de vorige keer ook. Tenminste, 4 van ons
Je dansmoves ja?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ging je naar de verkeerde meets
Al zijn over mijn moves nog lang nagepraat, voor hartproblemen hebben ze niet gezorgd geloof ik
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zaten we de vorige keer ook. Tenminste, 4 van ons
Ik ben zelfs ooit bij een singles meet geweest,quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ging je naar de verkeerde meets
Al zijn over mijn moves nog lang nagepraat, voor hartproblemen hebben ze niet gezorgd geloof ik
Nu je kamernummer onthouden hequote:
Ja en dichterbijquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het ook wel,Mario is er nog braaf bij deze.
Dat lijkt me helemaal niksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ben zelfs ooit bij een singles meet geweest,
was denk ik een dieptepunt
Ik hou van dansenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:54 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij de jouwe kunt onthouden, probeer ik de deur daarnaast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |