Heb je vissen?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
Lijkt zo'n 40+ meet een beetje hierop?
Ik heb een keer meegemaakt dat ik er wel was en niet echt goed ging.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, pokke eind weg voor jou
Heb hetzelfde! Ze hebben een goede deal. Het is goedkoper als je daar betaalt ipv vooraf en dan kun je annuleren. In het geval dat maatregelen de boel weer platlegt.quote:
Oh nee? Wat dan joh?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een keer meegemaakt dat ik er wel was en niet echt goed ging.
Oh ok, ik kom uit Utrecht en vind het al ver naar Den Haagquote:
Ja koi vissen.quote:
Goeden tip, morgen even regelenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb hetzelfde! Ze hebben een goede deal. Het is goedkoper als je daar betaalt ipv vooraf en dan kun je annuleren. In het geval dat maatregelen de boel weer platlegt.
Oh shit. Ik heb ook hetzelfde hotel en wel vooruit betaald.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb hetzelfde! Ze hebben een goede deal. Het is goedkoper als je daar betaalt ipv vooraf en dan kun je annuleren. In het geval dat maatregelen de boel weer platlegt.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, ik kom uit Utrecht en vind het al ver naar Den Haag
Ik ook. Daarom hotel gepakt. Geen zin om met een zatte harses in een trein te gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die vind ik zo gaafquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja koi vissen.
Echt, 19.000 liter. 1.5 dag gedaan om hem weer te vullen
Oh okquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn trein komt door Utrecht, en dan denk ik "ik ben er nu bijna!"
Voor mij ook, als ik het over 2 dagen verdeelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Den Haag is voor mij prima te doen met het OV
Welk hotel is het dichtstbij?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik zou toch gewoon de trein terug pakken dan...maar als het al om 18.00 uur begint...🤔 hmmmm, hahahaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom hotel gepakt. Geen zin om met een zatte harses in een trein te gaan zitten.
Heb jij in de Lounge gepost hier toen die nog bestond?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn trein komt door Utrecht, en dan denk ik "ik ben er nu bijna!"
Na een nachtdienst en flink zuipen naar mijn broertje die in Den haag woonde.Dat ging flink mis.Geld gejat en ik was de weg kwijt.quote:
Utreg!! Daar kwam mijn moeder vandaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Loungequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij in de Lounge gepost hier toen die nog bestond?
Oh da's kut!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een nachtdienst en flink zuipen naar mijn broertje die in Den haag woonde.Dat ging flink mis.Geld gejat en ik was de weg kwijt.
Dan kun je niet annuleren denk ik. Dat stond in de voorwaarden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh shit. Ik heb ook hetzelfde hotel en wel vooruit betaald.
Ben jij daar wel van naar een meet geweest?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:44 schreef D. het volgende:
[..]
Lounge
En Nachtbar, 30/40, GCSC, TAL-SC, KSC, en no een paar
No way. Zit ik daar in de trein met een dikke snee in mn neus. Zul je net zien dat ik dan een collega tref die ik zelf heb opgeleid. Hotel FTWquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik zou toch gewoon de trein terug pakken dan...maar als het al om 18.00 uur begint...🤔 hmmmm, hahaha
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:40 schreef Koen66 het volgende:
Den Haag is voor mij prima te doen met het OV
Ja of wat anders in je neusquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:44 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
No way. Zit ik daar in de trein met een dikke snee in mn neus. Zul je net zien dat ik dan een collega tref die ik zelf heb opgeleid. Hotel FTW
De politie bracht me netjes thuis nadat ze mijn moeder Fries hoorden praten en schelden.quote:
Nee, meet pas sinds een paar jaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij daar wel van naar een meet geweest?
Klopt. Geen probleem, ik verwacht niet dat de horeca op slot gaat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan kun je niet annuleren denk ik. Dat stond in de voorwaarden.
Dat is wel heel lang geleden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja of wat anders in je neushahaha
Ah, dan heb ik jou daar niet gemeet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, meet pas sinds een paar jaar
Achteraf valt het mee, maar zag er toen tegenop
Hahaha ben wel benieuwd hoe dat klonkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De politie bracht me netjes thuis nadat ze mijn moeder Fries hoorden praten en schelden.
Ik ook niet eigenlijk. Maar ja. Tarief was goedkoper (een euro of zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Klopt. Geen probleem, ik verwacht niet dat de horeca op slot gaat.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden.
Ik dacht dat je niet aan meets deedquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik jou daar niet gemeet.
Twijfelde ineens.
Heb gedaan ja, waar dacht je dat mijn hartproblemen vandaan kwamenquote:
Ach anders bezatten we ons op het binnenhof.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ook niet eigenlijk. Maar ja. Tarief was goedkoper (een euro of zo)
Die agenten lagen helemaal in een deuk.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ben wel benieuwd hoe dat klonk
Volgende!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:48 schreef Prisha het volgende:
1988 is afgelopen! Er klinkt een stilte.
Als een stilte al kan klinken, want daarom is het een stilte.
Dan worden we allemaal gearresteerdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach anders bezatten we ons op het binnenhof.
Wow klinkt als een mario verhaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De politie bracht me netjes thuis nadat ze mijn moeder Fries hoorden praten en schelden.
Oh dat geloof ik zo ! Hahahaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die agenten lagen helemaal in een deuk.
Zijn er al plannen voor het eten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ach anders bezatten we ons op het binnenhof.
Ik moet eigenlijk de kraan uitdraaien en naar bed. Morgenavond een feesie, dan wordt het laat.quote:
Gratis overnachting!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan worden we allemaal gearresteerd
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 23:48 schreef Prisha het volgende:
1988 is afgelopen! Er klinkt een stilte.
Als een stilte al kan klinken, want daarom is het een stilte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |