Hij was sceptisch, maar leek idd bijna teleurgesteld toen bekend werd dat ze echt zijn moeder was.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:46 schreef dexamfetamine het volgende:
Het leek wel alsof Paulo teleurgesteld was dat Maria zijn moeder was. Vond zijn reacties best afstandelijk. Na dat verkrachtingsverhaal van zijn moeder, wat een verschrikkelijk verhaal was, zei hij ''bijzonder''.
wtf die gozer is volgens mij zelf niet helemaal goed
MMA vechter heeft vast wel een paar tikken gehad en een groot ego.quote:Op vrijdag 18 maart 2022 20:46 schreef dexamfetamine het volgende:
Het leek wel alsof Paulo teleurgesteld was dat Maria zijn moeder was. Vond zijn reacties best afstandelijk. Na dat verkrachtingsverhaal van zijn moeder, wat een verschrikkelijk verhaal was, zei hij ''bijzonder''.
wtf die gozer is volgens mij zelf niet helemaal goed
Die zus die geen contact meer wilde gaf aan dat hij hersenbeschadiging had opgelopen na een vechtpartij. Als dat het toevallig het prefrontale deel is, is je impulsbeheersing ook aangetast. Dat strookt wel met het feit dat hij zijn ex-vrouw had gebeld en hen allemaal hoeren had genoemd omdat hij vond dat ze teveel geld zouden krijgen (?).quote:Op dinsdag 5 april 2022 14:06 schreef Blues het volgende:
Het is in Rusland maar droevig gesteld met de psychiatrie
Fijn dat het beter gaat met moeder en als bonus een halfzus.
Vader snap ik niet (of wel want steekje los en verslaafd) dat hij dit contact ook verpest. Hij heeft niets geleerd van zijn fouten.
De waarheid kan wel eens heel pijnlijk zijnquote:Op maandag 11 april 2022 22:26 schreef Reismeis het volgende:
Benieuwd naar deel 2 volgende week. Ik geloof die moeder niet zo...
Balen voor jou. Hopelijk kan je het wel nog terugkijken?quote:Op maandag 18 april 2022 21:43 schreef svann het volgende:
Precies als er een auto over een stoffig paadje richting vader van Angela rijdt, meldt mijn TV dat er een zenderstoring is.
Ben zo blij dat de de XS4All-techniek is omgezet naar de fantastische KPN-techniek vorige week.
Jawel, gelukkig bestaat er tegenwoordig begin gemist.quote:Op maandag 18 april 2022 22:08 schreef golfer het volgende:
Balen voor jou. Hopelijk kan je het wel nog terugkijken?
Verder was het vandaag wel een Colombia-special.
quote:
Zal ongetwijfeld wel eens voorgekomen zijn. Vooral met dubieuze instanties in Zuid-Amerikaanse en Aziatische landen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:44 schreef MadMaster het volgende:
Morgen wordt Spoorloos door Kees v/d Spek door de gehaktmolen gegooid wegens vermeende onjuiste verenigingen van pleegkinderen met hun al dan niet natuurlijke ouders, dubieuze contactpersonen e.d.
Bijzonder!
Wat een goed onderbouwde en beargumenteerde mening.quote:
Ja, oei. Het is erg lullig. Hopelijk is dit niet te veel kinderen overkomen en gelukkig doen ze tegenwoordig DNA tests.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ongetwijfeld wel eens voorgekomen zijn. Vooral met dubieuze instanties in Zuid-Amerikaanse en Aziatische landen.
[kroncrv]Wij doen niet aan fatsoenlijk reageren.[/kroncrv]quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 11:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat een goed onderbouwde en beargumenteerde mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |