Ook bordspellen meneer Dijkstra.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is heel vervelend.
Met z’n serious games.
Echt hequote:Op maandag 28 februari 2022 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
Dit mens werkt nu al op mijn zenuwen.
Nou ja, de grap "wat is het genot van je laten pijpen?" is daar echt wel van toepassing.quote:
De Mortanges was die paardenrijder toch?quote:
Achteraf goed te doen. 2 foutquote:Op maandag 4 april 2022 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Mortanges was die paardenrijder toch?
Geen makkelijke vraag trouwens.
De foto en het noemen van de nationaliteit helpt wel een hoopquote:Op maandag 4 april 2022 20:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Mortanges was die paardenrijder toch?
Geen makkelijke vraag trouwens.
Ja, qua naam valt er wel veel af te leiden.quote:Op maandag 4 april 2022 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De foto en het noemen van de nationaliteit helpt wel een hoop
Dit en de liefhebber moet Weissmuller, Klaveren en Nurmi wel kennenquote:Op maandag 4 april 2022 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De foto en het noemen van de nationaliteit helpt wel een hoop
Ik vind dat helpen nogal storend, maar ik neem aan dat het niet per ongeluk / onkunde is. Mensen moeten niet te vaak snel af gaan, dan hebben ze niet genoeg kandidaten klaar staan waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 april 2022 20:13 schreef Remco het volgende:
Wat wordt er toch vaak slordig geknipt tussen het einde van de vraag en het nakijken.
Erik had hier ongetwijfeld weer teveel lopen helpen en is daarom de hele joker vraag overgeslagen.
Ja, ik vond dat ook een beetje ongemakkelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |