Beetje jammer dat dat niet werkt, want anders hadden we minder Jevaro's met een wasbordje op Instagram gehad.quote:
Jaaaa, alle dikke ongevaccineerden wegschoppen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah..... @:Noek staat komende maanden aan de deur QR-codes te scannen.![]()
![]()
Vandaar ook niet de klemmen erop doen bij je gewichten, dan kun je je halter scheef houden en vallen de gewichten eraf. Is ff klote, maar dan ga je in elk geval niet doodquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:13 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Niet? Dus als je er alleen bent en je belandt onder een haltertje heb je pech?
Nee nee nee, geen sluitende sportscholen aubquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:15 schreef Noek het volgende:
Jaaaa, alle dikke ongevaccineerden wegschoppen!![]()
Ze kunnen die QR scans overal neer gaan zetten. Helpt geen kont.
Toon eerst eens aan dat sportscholen zo'n bron zijn bijv. Nee, we gaan gewoon weer iets doen met 0 effect.
3e golf straks en nog nooit een bron geweest. Wel veel besmettingen op het werk of op school maar pak het vooral niet bij de bron aan nu er een stijgend probleem is.
Ik lees ook wel wanneer ik weer moet sluiten. Ergens moet er een God zijn omdat die kut kerken onaantastbaar blijven. Echt de tyfus voor ze.
Of een halterschijf op hun hoofd laten vallen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die hun knie ermee aan gort slaan hoor.![]()
Je kunt jezelf inschrijven als kerk. Tijdens de groepslessen aanbid je de heilie fitgirl, tijdens individuele lessen geef je mensen de ruimte hun eigen invulling te geven aan hun geloof. Aan het einde van de les bid je met zijn allen tot Arie Boomsma.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Jaaaa, alle dikke ongevaccineerden wegschoppen!![]()
Ze kunnen die QR scans overal neer gaan zetten. Helpt geen kont.
Toon eerst eens aan dat sportscholen zo'n bron zijn bijv. Nee, we gaan gewoon weer iets doen met 0 effect.
3e golf straks en nog nooit een bron geweest. Wel veel besmettingen op het werk of op school maar pak het vooral niet bij de bron aan nu er een stijgend probleem is.
Ik lees ook wel wanneer ik weer moet sluiten. Ergens moet er een God zijn omdat die kut kerken onaantastbaar blijven. Echt de tyfus voor ze.
En ja.... waar moet je hem dan heen sturen he?!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee nee nee, geen sluitende sportscholen aubDat ga ik niet trekken. Vriendlief wordt dan super sachrijnig.
Inderdaad ja. Dus daarom snap ik niet zo waarom mensen zo boos reageren op het feit dat boosters niet groots uitgerold worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is denk ik ook niet zo zwart-wit als; er zijn mensen waarbij het vaccin werkt en mensen waarbij niet vaccin niet werkt. Bij mensen met een helemaal verstoord immuunsysteem gaat een booster niks doen, maar misschien bij mensen waarbij het vaccin "een beetje"werkt wel?
De hoeren.... ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
En ja.... waar moet je hem dan heen sturen he?!![]()
Ja, het is pompen of verzuipen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat willen ze met zwembaden dan, een QR daar?
Dat is wat het AD schrijft in elk geval.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Met "doorstroomlocaties" bedoelen ze neem ik aan musea en niet winkels.quote:De coronapas met QR-code kan relatief eenvoudig breder ingezet worden in bijvoorbeeld culturele instellingen, doorstroomlocaties, sportscholen en zwembaden.
*kijkt ff naar Dick....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of een halterschijf op hun hoofd laten vallen.
Ja, want na een maand of 6 blijkt de effectiviteit van de vaccins flink te dalen. In Israël zijn ze als eerste met dit feit geconfronteerd en daar zijn ze nu flink op weg om die booster erin te zetten, met merkbaar effect.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Maar waar zijn die boosters dan voor nodig? Helpt het tegen ziekenhuisopname? Het paniekerige 'we moeten wat doen dus doen we maar dit' druipt er wel een beetje van af.
De grotere locaties lijkt me inderdaad, musea/pretparken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is wat het AD schrijft in elk geval.
[..]
Met "doorstroomlocaties" bedoelen ze neem ik aan musea en niet winkels.
Borstqrawl...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ongevaccineerd/ongetest niet meer mogen winkelen, dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:20 schreef Tijn het volgende:
Dat is wat het AD schrijft in elk geval.
Met "doorstroomlocaties" bedoelen ze neem ik aan musea en niet winkels.
Niet bij het voorkomen van ziekenhuisopnames/ernstige klachten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want na een maand of 6 blijkt de effectiviteit van de vaccins flink te dalen.
ArieGOD!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:18 schreef chratnox het volgende:
[..]
Je kunt jezelf inschrijven als kerk. Tijdens de groepslessen aanbid je de heilie fitgirl, tijdens individuele lessen geef je mensen de ruimte hun eigen invulling te geven aan hun geloof. Aan het einde van de les bid je met zijn allen tot Arie Boomsma.
Win-win. Geen QR code en ook nog 's geen maatregelen. Dan kunnen ze je niet sluiten ook!
Varen we dan nog wel de juiste koers?quote:
Bron?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, want na een maand of 6 blijkt de effectiviteit van de vaccins flink te dalen. In Israël zijn ze als eerste met dit feit geconfronteerd en daar zijn ze nu flink op weg om die booster erin te zetten, met merkbaar effect.
De grote vraag is nu natuurlijk hoe lang die derde dosis werkt. Volgens mij is het bij het rijksvaccinatieprogramma voor kinderziekten zo dat de werking na de derde prik 15-20 jaar duurt. Zulke langdurige bescherming is dus iets dat met vaccins te bewerkstelligen is. Hopelijk is dat ook zo met deze vaccins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |