quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Ooit kom je er nog wel achter dat deze houding van de fans onderdeel van het probleem is.
Dat en als Sinisterra zijn dag niet heeft wordt het ook een moeilijk verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Klopt, maar we ontberen voorin ook de kwaliteit om in de kleine ruimte te voetballen. Linssen en Dessers komen gewoon tekort. Is geen schande op zich.
Al vind ik wel nog steeds het algehele tempo te laag. Maar ik geloof wel dat Slot, geholpen door een paar transferwindows, dat erin krijgt.
Ben het hier wel mee eens. Werkelijk waar helemaal niks weggegeven op een volley van 25 meter na wat eigenlijk geen kans is. Zelf met Linssen een 100% kans gecreerd en nog wat mogelijkheden. Kan je allemaal wel zeggen dat het dramatisch is en je meer moet creeren maar uiteindelijk gewoon meer dan verdiend gewonnen vind ik. En ook nog eens op een verschrikkelijk kutveld inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef bbuddybb het volgende:
Nu kun je zeggen dat Sparta heel slecht was--is natuurlijk ook zo--maar voor een uitwedstrijd op kunstgras was het niet eens zo slecht.
Te weinig kansen gecreerd, maar zelf amper in de problemen gekomen.
Voor de fase waar we nu in zitten, vind ik het niet eens zo heel slecht, moet ik zeggen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken niet.
Mee eens. Het was vandaag echt te makkelijk voor Sparta om ons te ontregelen. Het is fijn dat je nu en bijvoorbeeld tegen NEC nog de punten pakt maar het combineren in de kleine ruimte lukt ons totaal niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat we het veel te moeilijk hebben bij die kleintjes.
Heb je gemist dat Kokcu bij het uitverdedigen van een corner vlak voor tijd bijna een perfecte assist geeft op die spartaan ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:16 schreef fetX het volgende:
Vond Kkc vandaag trouwens (weer) een van de beteren. Die is zich echt prima aan het ontwikkelen. Aursnes viel ook uitstekend in. Verder vond ik iedereen onder z’n niveau vandaag (behalve Bijlow dan). Zelfs Trauner.
Dat heb ik niet gezien nee, maar dan speel je ineens een slechte wedstrijd of zo? Was aan Feyenoordkant echt de beste vandaag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je gemist dat Kokcu bij het uitverdedigen van een corner vlak voor tijd bijna een perfecte assist geeft op die spartaan ?
Was in de laatste 10 minuten bij stand 0-0 als die wel zit had het je 3 punten gekost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien nee, maar dan speel je ineens een slechte wedstrijd of zo? Was aan Feyenoordkant echt de beste vandaag.
Jahanbaskh banken en 4-4-2 gaan spelen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
Aursnes is wel te goed voor de bank eigenlijk.
Als zijn twee schoten op doel erin gaan speelt ‘ie een wereldpot.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was in de laatste 10 minuten bij stand 0-0 als die wel zit had het je 3 punten gekost.
Eens, wat een rust aan de bal en ook goed in de combinatie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
Aursnes is wel te goed voor de bank eigenlijk.
Als Kkc het scorend vermogen van Til had gehad had ik Til eruit gehaald, die voegt verder echt niets toe.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaskh banken en 4-4-2 gaan spelen?
Of wil je Toornstra opofferen?
4-4-2 moet je Linssen en Sinisterra niet aandoen. Dat werkt alleen als er een echte spits naast staat.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaskh banken en 4-4-2 gaan spelen?
Of wil je Toornstra opofferen?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand filmpje van de gol? Heb 'm gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |