abonnement Unibet Coolblue
pi_207216550
quote:
99s.gif Op zaterdag 12 november 2022 12:53 schreef Karina het volgende:
Misschien is deze serie al een keer genoemd hier, maar wil er toch nog even reclame voor maken, De Dag Belgische serie over een bankoverval. Bekeken vanuit verschillende perspectieven. Beetje Casa de Papel in het klein. Goed verhaal, spannend en met een paar goede twists.
De Dag _O_
Geweldige serie, sterk script (geschreven door Kabouter Wesley en zijn vrouw).
Het heen en weer gaan in de tijd is soms wat verwarrend maar tegelijkertijd ook weer mooi omdat je gebeurtenissen vanuit oogpunt politie, slachtoffers en daders ziet.
pi_207251640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
De Dag _O_
Geweldige serie, sterk script (geschreven door Kabouter Wesley en zijn vrouw).
Het heen en weer gaan in de tijd is soms wat verwarrend maar tegelijkertijd ook weer mooi omdat je gebeurtenissen vanuit oogpunt politie, slachtoffers en daders ziet.
Thx voor deze tip!! Is inderdaad een geweldige serie!!
pi_207253364
Ik zag iets voorbijkomen over een docu over martin hoogland. Binnenkort maar ff checken
pi_207337704

De Hasjkoning is een 2-delige documentaire over de opkomst en ondergang van de Limburgse drugscrimineel Jan 'de pinda' Falize, die vooral actief was in de jaren '80 en '90. Zijn zoon heeft deze documentaire gemaakt en de vader-zoon relatie is een belangrijk aspect. Ik vind het wel een aanrader.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2022 12:00 schreef Malavita het volgende:
Ik zag iets voorbijkomen over een docu over martin hoogland. Binnenkort maar ff checken
Heb je er al iets van gezien? Zo ja is het wat?
pi_207338192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:

De Hasjkoning is een 2-delige documentaire over de opkomst en ondergang van de Limburgse drugscrimineel Jan 'de pinda' Falize, die vooral actief was in de jaren '80 en '90. Zijn zoon heeft deze documentaire gemaakt en de vader-zoon relatie is een belangrijk aspect. Ik vind het wel een aanrader.
[..]
Heb je er al iets van gezien? Zo ja is het wat?
nee, denk nieuwjaarsdag.
pi_207380755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:36 schreef Malavita het volgende:

[..]
nee, denk nieuwjaarsdag.
Ik heb inmiddels de eerste aflevering gezien en ik vind het wel interessant. Sowieso mooi gemaakt met veel oude beelden.
pi_207393842
JAAAAAAA!! *O* Op 8 januari nieuw seizoen 'De Verhulstjes' *O* *O* O+ O+
pi_207401022
Binnenkort komt er een tweede seizoen in België op tv waarbij de Vlaamse familie Gooris een tweede roadtrip gaat maken. Nu door de VS. Hoop dat dit seizoen ook op Videoland verschijnt. Het eerste seizoen is leuk!
pi_207418421
Niemand hier die het tweede seizoen van Judas kijkt?
pi_207421010
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:12 schreef ISVV het volgende:
Niemand hier die het tweede seizoen van Judas kijkt?
2 aflevering tot nu toe gezien. Maar ben inmiddels met de Stamhouder verder gegaan voor ik weer naar Judas schakel.
pi_207456606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2023 14:12 schreef ISVV het volgende:
Niemand hier die het tweede seizoen van Judas kijkt?
Ga ik nog kijken, al vraag ik me wel af of vergeleken met seizoen 1 het tegen gaat vallen.
pi_207458705
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Ga ik nog kijken, al vraag ik me wel af of vergeleken met seizoen 1 het tegen gaat vallen.
J2 gezien, en ja, het valt wel een beetje tegen. De vaart is er wat uit.
Maar evengoed kijkt het wel 'lekker' weg, als je het zo oneerbiedig mag noemen, want zij leeft natuurlijk nog steeds onder de radar.. Het is geen Bambi ofzo.. ( fictie)
  zondag 8 januari 2023 @ 20:59:39 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207475235
quote:
99s.gif Op donderdag 8 december 2022 20:00 schreef Karina het volgende:
Iemand die The real housewives of Amsterdam kijkt? Ik begon met kijken om te zien of ik bekende plekjes zag, maar ben blijven kijken. Het is hilarisch, al die wijven met hun geroddel en ruzie om niks :') met hele lelijke dure kleren aan.
Geweldig _O-
Vandaag mee begonnen, mijn god wat een oeverloos gezeik om niks.

Vrouwen die elkaar deels kennen maar deels ook niet die dan min of meer verplicht in een groepje zijn gezet voor deze serie.

Hoe aandachtsgeil of blut moet je zijn om hier aan mee te werken, niemand komt er positief uit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207475558
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 20:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Vandaag mee begonnen, mijn god wat een oeverloos gezeik om niks.

Vrouwen die elkaar deels kennen maar deels ook niet die dan min of meer verplicht in een groepje zijn gezet voor deze serie.

Hoe aandachtsgeil of blut moet je zijn om hier aan mee te werken, niemand komt er positief uit.
Ik kijk het ook maar wat me opvalt is dat ze allemaal zo succesvol zijn. Maar ik denk dat de meeste al een rijke kerel hebben zo veel doen ze zelf niet.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_207475914
De Verhulstjes 1 x per week, elke zondag wordt er een aflevering op gezet :{

Ik denk dat ik wacht tot alle afleveringen erop staan.
  zondag 8 januari 2023 @ 23:04:31 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207476956
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kijk het ook maar wat me opvalt is dat ze allemaal zo succesvol zijn. Maar ik denk dat de meeste al een rijke kerel hebben zo veel doen ze zelf niet.
Ik denk ook dat er een hoop bluf bij zit, hoewel ik wel verwacht dat Kim en Hella idd primair hun eigen bedrijven runnen.

Maar al met al vind ik de dames weinig klasse uitstralen, daar kan geen dure merkkleding iets aan veranderen.

En grappig dat die ene kunstenaar dus zijn complete familie (eigen gezin, gezin van zijn broer) onderhoudt, al dan niet doordat Suzanna hem zo goed weet te verkopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 12:19:47 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_207480941
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2023 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik kijk het ook maar wat me opvalt is dat ze allemaal zo succesvol zijn. Maar ik denk dat de meeste al een rijke kerel hebben zo veel doen ze zelf niet.
Ik denk dat dat laatste wel meevalt. Djamilla is in bepaalde kringen best bekend en volgens mij verdient ze best wel wat met dat DJ'ing etc.
Hella en Kimm hebben idd een eigen bedrijf en Maria een kledingmerk. Ik denk eigenlijk dat alleen Sheila en Cherry-Ann niks doen verder behalve een rijke man hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207480969
quote:
99s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:19 schreef Karina het volgende:

[..]
Ik denk dat dat laatste wel meevalt. Djamilla is in bepaalde kringen best bekend en volgens mij verdient ze best wel wat met dat DJ'ing etc.
Hella en Kimm hebben idd een eigen bedrijf en Maria een kledingmerk. Ik denk eigenlijk dat alleen Sheila en Cherry-Ann niks doen verder behalve een rijke man hebben.
Maria leeft van de alimentatie

Zie hier het verhaal van haar kledingzaken.
  maandag 9 januari 2023 @ 12:28:56 #269
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_207481065
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:

De Hasjkoning is een 2-delige documentaire over de opkomst en ondergang van de Limburgse drugscrimineel Jan 'de pinda' Falize, die vooral actief was in de jaren '80 en '90. Zijn zoon heeft deze documentaire gemaakt en de vader-zoon relatie is een belangrijk aspect. Ik vind het wel een aanrader.
[..]
Heb je er al iets van gezien? Zo ja is het wat?
Saaie docu, niks aan.
docu over Martin H is veel beter .
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 15:20:48 #270
9859 crew  Karina
Woman
pi_207483366
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Maria leeft van de alimentatie

Zie hier het verhaal van haar kledingzaken.
Ze verkoopt nog wel die kleren zie ik, met haarzelf ook als model :D
https://www.supersales.nl/mode?merk=maria-tailor
Stomme kleren trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_207555097
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 12:28 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Saaie docu, niks aan.
docu over Martin H is veel beter .
De insteek is anders maar saai zou ik het niet noemen.
Docu over Martin H is inderdaad ook goed.
pi_207628203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2023 17:47 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
J2 gezien, en ja, het valt wel een beetje tegen. De vaart is er wat uit.
Maar evengoed kijkt het wel 'lekker' weg, als je het zo oneerbiedig mag noemen, want zij leeft natuurlijk nog steeds onder de radar.. Het is geen Bambi ofzo.. ( fictie)
Afgelopen dagen seizoen 2 van Judas gekeken. Tegen mijn verwachting in vond ik het toch wel een goed en mooi seizoen. Gijs Naber is geweldig als Willem Holleeder. Die rechter is ook goed gespeeld, sowieso zijn de scenes in de rechtbank wel mooi. Ik had juist verwacht dat die saai zouden zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207948002
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
pi_207991959
Bijna klaar met seizoen 2 van Expeditie Gooris. Erg leuk weer om te kijken, net als het eerste seizoen. Wel heb ik het idee dat er in het tweede seizoen wat meer gescript is.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 18 februari 2023 @ 17:39:46 #275
335263 freaky40
pi_208047574
Incognito goede Nederlandse serie moet ik zeggen. Blijvertje denk ik voor een aantal seizoenen net als Mocro Maffia.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')