Ben je daar voor opgestaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vertrekt zo [ afbeelding ]
yesquote:
yup, thnxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Daar heb je lang op moeten wachten. Heel veel plezier!
thnxquote:
af en toe zon beetje onder je neus schuiven :pquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yes
[..]
yup, thnx
[..]
thnx
ik hoop dat het mondkapjes gedoe niet teveel gedoe is
Doe ik ook in de trein. Anders is het veel te benauwd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
af en toe zon beetje onder je neus schuiven :p
oeeeeh 🥰quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje later wakker geworden. Latertje gisteravond.
Een recept volgens mij alleen bij een vaste apotheek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
kun je nou eigenlijk met een recept bij elke apotheek iets halen?
Oriekakkaaboelkaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje later wakker geworden. Latertje gisteravond.
Wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oriekakkaaboelka [ afbeelding ]
vind het verwarrend. had het bij die haagse apotheek toen gevraagd. die print wat uit en zegt hiermee kan je gewoon naar een andere apotheekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een recept volgens mij alleen bij een vaste apotheek.
Nog meer boten?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het verwarrend. had het bij die haagse apotheek toen gevraagd. die print wat uit en zegt hiermee kan je gewoon naar een andere apotheek
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vlieft bent maakt het niet uit wat je zegt
Nou ja, elk geval is er wel eentje teveel. Waarom zou je in godesnaam een ambulancemedewerker aanvallen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Lullig dit, vooral hijgerige krantenkoppen voor witte puntmutsmensen met een dikke onderbuik dus.
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-groot-gemaakt.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |