Wat?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oriekakkaaboelka [ afbeelding ]
vind het verwarrend. had het bij die haagse apotheek toen gevraagd. die print wat uit en zegt hiermee kan je gewoon naar een andere apotheekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een recept volgens mij alleen bij een vaste apotheek.
Nog meer boten?quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind het verwarrend. had het bij die haagse apotheek toen gevraagd. die print wat uit en zegt hiermee kan je gewoon naar een andere apotheek
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je vlieft bent maakt het niet uit wat je zegt
Nou ja, elk geval is er wel eentje teveel. Waarom zou je in godesnaam een ambulancemedewerker aanvallen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Lullig dit, vooral hijgerige krantenkoppen voor witte puntmutsmensen met een dikke onderbuik dus.
https://www.nu.nl/binnenl(...)e-groot-gemaakt.html
Ja simpel volk, er lag ooit een kamper op de IC hier, die had met een te kleine auto een ramkraak proberen te plegen, die stierf in het ziekenhuis ondanks alle medische pogingen, die hele familie werd zo gek en agressief dat een IC verpleegkundige uit het raam is geduwd en een miskraam heeft gehad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, elk geval is er wel eentje teveel. Waarom zou je in godesnaam een ambulancemedewerker aanvallen.Dan heb je het IQ van een navelpluisje
Je mag daar sowieso helemaal niksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen3:45 korter dag. Wel "lekker warm" voor de tijd van het jaar
![]()
Sinds 1992 geldt in Singapore een absoluut kauwgomverbod. Kauwgom mag niet ingevoed of verkocht worden. Sinds 2004 is de wet iets versoepeld: op vertoon van naam en paspoortnummer is het nu bij sommige apotheken verkrijgbaar.
First: het is PostNL. Eerst maar eens zien of het aankomtquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
in de post nl app kan je zien of je post ontvangt toch. Is er een kaartje van stiefmonster onderweg dat ze bang is dat ik nog steeds boos ben en wat ze kan doen om het te veranderen.
maar ze begrijpt geloof ik helemaal niet wat nu het probleem is. Wat moet ik er nou mee
ja betalen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag daar sowieso helemaal niks
Kun je het kaartje al lezen in de app?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
in de post nl app kan je zien of je post ontvangt toch. Is er een kaartje van stiefmonster onderweg dat ze bang is dat ik nog steeds boos ben en wat ze kan doen om het te veranderen.
maar ze begrijpt geloof ik helemaal niet wat nu het probleem is. Wat moet ik er nou mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |