Tof! Daar heb je lang op moeten wachten. Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb extra lang weekend, t/m dinsdag en nu onderweg naar disney.
met een beetje geluk sta ik rond 10:30 in het park
Thalys eerste klas?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:32 schreef mschol het volgende:
zit wel chil hoor zo'n eenpersoons plek
wel hele rit mondkapje op
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:32 schreef mschol het volgende:
Kan je nog een beetje slapenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:32 schreef mschol het volgende:
quote:Er is een scala aan redenen waarom mensen zich nu toch nog wel laten vaccineren, maar de beste komt toch wel van Nesrin Tirtir die met haar 14-jarige dochter Melissa vanuit Veghel is gekomen. ,,Mijn vader is overleden aan corona en ik wil niet nog iemand verliezen.”
Ben je daar voor opgestaan?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze vertrekt zo [ afbeelding ]
yesquote:
yup, thnxquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof! Daar heb je lang op moeten wachten. Heel veel plezier!
thnxquote:
af en toe zon beetje onder je neus schuiven :pquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yes
[..]
yup, thnx
[..]
thnx
ik hoop dat het mondkapjes gedoe niet teveel gedoe is
Doe ik ook in de trein. Anders is het veel te benauwd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
af en toe zon beetje onder je neus schuiven :p
oeeeeh 🥰quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje later wakker geworden. Latertje gisteravond.
Een recept volgens mij alleen bij een vaste apotheek.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:00 schreef bitterbal het volgende:
kun je nou eigenlijk met een recept bij elke apotheek iets halen?
Oriekakkaaboelkaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje later wakker geworden. Latertje gisteravond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |