Ik zou een brief schrijven, dan kun je goed nadenken voor je iets stoms zegt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
First: het is PostNL. Eerst maar eens zien of het aankomt![]()
en dan of even bellen of een brief schrijven. Geen drama maken, gewoon aangeven hoe jij erin staat.
Als het een ansichtkaart is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je het kaartje al lezen in de app?
Ben je nog boos?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:22 schreef bitterbal het volgende:
in de post nl app kan je zien of je post ontvangt toch. Is er een kaartje van stiefmonster onderweg dat ze bang is dat ik nog steeds boos ben en wat ze kan doen om het te veranderen.
maar ze begrijpt geloof ik helemaal niet wat nu het probleem is. Wat moet ik er nou mee
Dat heb ik al gedaan maar dan heeft ze 15 verschillende redenen waarom ze zich zo moet gedragenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
First: het is PostNL. Eerst maar eens zien of het aankomt![]()
en dan of even bellen of een brief schrijven. Geen drama maken, gewoon aangeven hoe jij erin staat.
Jeps staat een foto van het poststuk en met zon kaart zie je dus de geschreven kantquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je het kaartje al lezen in de app?
Die mensen verdienen postnatale abortus. Wat een idiotenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja simpel volk, er lag ooit een kamper op de IC hier, die had met een te kleine auto een ramkraak proberen te plegen, die stierf in het ziekenhuis ondanks alle medische pogingen, die hele familie werd zo gek en agressief dat een IC verpleegkundige uit het raam is geduwd en een miskraam heeft gehad.
ultimately kun je het ook compleet negeren als je er helemaal klaar mee bent. Of het afdoen met "Joh, ma, ik heb je uitgebreid verteld hoe ik erover denk, ik heb er niks meer aan toe te voegen, veel plezier met de rest van je levenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan maar dan heeft ze 15 verschillende redenen waarom ze zich zo moet gedragen
bv in elk gezin is wel wat
mja treinreis vind ik niet eens een probleem,das 2,5 uur.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
af en toe zon beetje onder je neus schuiven :p
Misschien had ze er een envelopje om kunnen doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps staat een foto van het poststuk en met zon kaart zie je dus de geschreven kant
to begin with jaquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien had ze er een envelopje om kunnen doen.
In elk geval niet overhaast op reageren. Een brief is misschien een goed idee. Uitleggen dat de bitterbal bij haar ligt. Dat zij moet veranderen omdat je de relatie nu als toxisch ziet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps staat een foto van het poststuk en met zon kaart zie je dus de geschreven kant
Ja maar ze vind niet dat ze iets verkeerds heeft gedaanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In elk geval niet overhaast op reageren. Een brief is misschien een goed idee. Uitleggen dat de bitterbal bij haar ligt. Dat zij moet veranderen omdat je de relatie nu als toxisch ziet.
Tja, als ze weigert om aan zelfreflectie te doen, houdt het een beetje op misschien?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze vind niet dat ze iets verkeerds heeft gedaan![]()
Ik heb ook geen hulp ofzo hierbij. Niemand die k ken heeft iets vergelijksbaars. Haar zus heb ik om hulp gevraagd maar die doet er ook niks mee. Etc.
Of je negeert haar of je accepteert haar gedrag en houdt een (minimaal) contact.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar ze vind niet dat ze iets verkeerds heeft gedaan![]()
Ik heb ook geen hulp ofzo hierbij. Niemand die k ken heeft iets vergelijksbaars. Haar zus heb ik om hulp gevraagd maar die doet er ook niks mee. Etc.
nee niet echt maar voel mij wel erg schuldig en alsof ik mijn 'verantwoordelijkheid' ontloop door haar af te kappen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tja, als ze weigert om aan zelfreflectie te doen, houdt het een beetje op misschien?
Mis jij haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |