abonnement Unibet Coolblue
pi_201935356
O+
pi_201935428
quote:
17s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:33 schreef Myraela het volgende:
O+
Waar heb je in Dordt cigkoftem gekocht? Ik wil dat ook nog steeds eens proberen.
Spoilers!
pi_201935469
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Waar heb je in Dordt cigkoftem gekocht? Ik wil dat ook nog steeds eens proberen.
Bij de Cigkoftem. :D Ze hebben maar één locatie in Dordt. Zit daar op de hoek bij de MediaMarkt.

Moet je echt eens proberen. :9
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:48:15 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201935578
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ahja, dat is nog leuker zoeken. O+ Dat was ook onze droom, maar we moeten toch maar realistisch blijven. Met beide een baan met het OV en een kinderwens lijkt het mij praktischer om toch maar wel in de buurt van de stations te blijven. Daarbij hou ik ook gewoon van makkelijk even de stad in kunnen voor een hapje of drankje.

Heb je een minimaal formaat voor je perceel in gedachten?
Ja wij hebben geen kinderwens en werken beide veel thuis ook na corona dus meer vrijheid.

Wil wel minimaal 2000 denk ik. Maar we hebben nog niks echt bekeken dus geen idee hoe groot dat echt is met een huis erop enzo. :D
pi_201935624
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:36 schreef Molo het volgende:
Doel en middel niet omdraaien zeg maar
Dat zouden meer mensen nou eens niet moeten doen.

Ik heb twee weken geleden een enquete rondgestuurd binnen mijn team, om te vragen welke doelen zij zagen voor een aantal bijeenkomsten die we wel houden, maar waarvan doel en nut mij ten ene male ontgaat.

Ik heb een enorme lijst met middelen ingevuld gekregen :')
Welk doel dient retro? Actiepunten verzamelen. Que?
Welk doel dient de review? Gewijzigde tickets benoemen! Que?

Ik heb een samenvatting gestuurd van wat me doelen leken, en wat middelen, en een nieuwe enquete rondgestuurd waarin men kan aangeven welke middelen welk doel kunnen dienen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201935702
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Maar tenzij je geen vis/vlees lust, zit er toch altijd wel ergens iets van een gedachte achter de keuze om geen vlees meer te eten?
Ik heb een neefje dat dodelijk allergisch is voor ongeveer alles van dierlijke oorsprong. Ik denk dat je die gedachteloos kan noemen op dit punt. Die is dus ook héél strikt vegan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 oktober 2021 @ 20:59:06 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_201935738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja wij hebben geen kinderwens en werken beide veel thuis ook na corona dus meer vrijheid.

Wil wel minimaal 2000 denk ik. Maar we hebben nog niks echt bekeken dus geen idee hoe groot dat echt is met een huis erop enzo. :D
Economisch vluchteling worden *) . Ben nog steeds blij met die beslissing.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:01:41 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201935783
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:59 schreef z80 het volgende:

[..]
Economisch vluchteling worden *) . Ben nog steeds blij met die beslissing.
Ja zou ook een optie zijn. Maar geen idee waar ik dan moet beginnen. Dus eerst maar beginnen met de makkelijke weg _O-
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:02:27 #9
63722 z80
I fink you freaky
pi_201935796
Afdeling vlees/vis eten.
Ik eet vlees of vis omdat ik dit lekker vind. Niet elke dag maar wanneer ik er zin in heb. Of onbewust een schreeuwende behoefte heb en eer vlees bij het eten moet.
Maar geregeld ook dagen zonder vlees/vis. Helemaal zonder dierlijke producten is zeldzaam. Aangezien die in zo goed als alle standaard voedingsmiddelen zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201935804
@Isabeau Hoe was je fiets rondje? Ben je verder geweest dan anders én teruggekomen 😉

Wat is een traybake toch prettig makkelijk voor een maaltijd. :Y)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:06:11 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_201935847
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja zou ook een optie zijn. Maar geen idee waar ik dan moet beginnen. Dus eerst maar beginnen met de makkelijke weg _O-
Voor wat er zoal te koop is. En wat prijzen.
https://www.verbeek-immo.de/ Ze hebben ook een vestiging in Nijmegen.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-haus-kaufen/c208 (even een regio invullen (kleve is 47533))
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:07:53 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_201935868
Ik ga de kippen gezelschap houden en op stok.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:16:06 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201935983
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:06 schreef z80 het volgende:

[..]
Voor wat er zoal te koop is. En wat prijzen.
https://www.verbeek-immo.de/ Ze hebben ook een vestiging in Nijmegen.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-haus-kaufen/c208 (even een regio invullen (kleve is 47533))
Thanks, eens bekijken
pi_201935986
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:41 schreef Myraela het volgende:

[..]
Bij de Cigkoftem. :D Ze hebben maar één locatie in Dordt. Zit daar op de hoek bij de MediaMarkt.

Moet je echt eens proberen. :9
Ga ik doen. Neem je het koud mee dan?
Spoilers!
pi_201936024
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ga ik doen. Neem je het koud mee dan?
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.

Je kunt kiezen voor pittig of mild. Ik neem altijd mild, maar voor een eerste keer zou je kunnen vragen of ze 50/50 willen doen. Dan kun je beide testen.
pi_201936074
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:02 schreef AnneX het volgende:
@:Isabeau Hoe was je fiets rondje? Ben je verder geweest dan anders én teruggekomen 😉

Wat is een traybake toch prettig makkelijk voor een maaltijd. :Y)
Fietsen is leuk *O* Het was ook zalig weer vandaag natuurlijk en zulke mooie herfstkleuren overal O+

Grappig dat je tray bakes noemt, ik heb er deze week 2 gemaakt. Super simpel, super snel. En lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201936185
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Fietsen is leuk *O* Het was ook zalig weer vandaag natuurlijk en zulke mooie herfstkleuren overal O+

Grappig dat je tray bakes noemt, ik heb er deze week 2 gemaakt. Super simpel, super snel. En lekker.
Het was prachtweer inderdaad.
Vroeg mij af of je misschien overmoedig te ver was gefietst en de accu leeg. -O-
En sportieve Jross is geen fietser?
pi_201936202
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.

Je kunt kiezen voor pittig of mild. Ik neem altijd mild, maar voor een eerste keer zou je kunnen vragen of ze 50/50 willen doen. Dan kun je beide testen.
Dank je! Misschien ben ik er dinsdag in de buurt.
Spoilers!
pi_201936256
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:32 schreef AnneX het volgende:

Het was prachtweer inderdaad.
Vroeg mij af of je misschien overmoedig te ver was gefietst en de accu leeg. -O-
En sportieve Jross is geen fietser?
Neuh, die houdt niet van fietsen. Maar ik hield een week geleden ook niet van fietsen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201936334
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:18 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, je eet het ook koud. Ze kunnen het daar al voor je in wrap rollen, maar ik neem de pakketten mee voor thuis. Voor 7 euro kun je dan twee wraps maken. Ik heb nu een pakket van 13 euro gehaald, dat zijn 4 wraps. Daar kunnen wij met z'n tweetjes 2 keer van eten.

Je kunt kiezen voor pittig of mild. Ik neem altijd mild, maar voor een eerste keer zou je kunnen vragen of ze 50/50 willen doen. Dan kun je beide testen.
En waar kan ik dit vinden. Klinkt goed O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201936362
Oh fijn, de CEO van Blizzard (makers van world of warcraft) heeft het verzoek ingediend bij het bestuur het minimumloon voor zijn functie te ontvangen tot de problemen in het bedrijf zijn opgelost! Hij krijgt nu nog maar 62.500 dollar per jaar. Minder mag niet van de Californische wet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201936375
Ik was ook van plan om een stuk te fietsen, maar het was weer zo mooi fotografeerweer, dus naar een park en later naar de heemtuin. Daar hangt bij de ingang een bord waarop staat dat je er alleen mag wandelen.
Kom ik opeens een man tegen op een mountainbike, ook niet op een pad maar dwars door een deel waar nu nog wat planten bloeien waar nog wat insecten zitten. :?

Schoonzus belde net, zij moeten dit weekend hun hond die ze al bijna 15 jaar hebben in laten slapen. Je weet dat het eraan zit te komen, maar het blijft een k..beslissing
We have far more in common than that which devides us..
pi_201936376
Gaat het niet zo goed met WoW? Ik zit zelf op ESO. En daar komen steeds meer mensen die van WoW afkomen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201936496
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gaat het niet zo goed met WoW? Ik zit zelf op ESO. En daar komen steeds meer mensen die van WoW afkomen.
Er zijn wat struggles ja. Blijkbaar was Blizzard Entertainment nogal een toxic omgeving voor vrouwen. Intimidatie (boys will be boys cultuurtje) en ze kregen minder betaald. Zelfs zo erg dat de Californische staat zich er mee ging bemoeien. Gevolg is dat heel veel vrouwonvriendelijke dingen in het spel zsm zijn veranderd. Hele zone heeft een nieuwe naam (was vernoemd naar één van de 'hoofdbeschuldigden van de intimidatie'). Etc. Er was ook nog een vrouwelijke CEO die het nog veel erger maakte door te zeggen dat zij nooit last had gehad van intimidatie (of een laag salaris?). Ja, een CEO seksueel gaan intimideren lijkt me een goed plan :') Dat ze niet in zag dat haar uitspraak best wel walgelijk was vond ik best erg. Veel mensen zijn door dit alles opgestapt.

Ik geloof niet dat dit soort dingen nou een verschil gaan maken in een bedrijfs' vrouwonvriendelijke cultuur :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201936514
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik was ook van plan om een stuk te fietsen, maar het was weer zo mooi fotografeerweer, dus naar een park en later naar de heemtuin. Daar hangt bij de ingang een bord waarop staat dat je er alleen mag wandelen.
Kom ik opeens een man tegen op een mountainbike, ook niet op een pad maar dwars door een deel waar nu nog wat planten bloeien waar nog wat insecten zitten. :?

Schoonzus belde net, zij moeten dit weekend hun hond die ze al bijna 15 jaar hebben in laten slapen. Je weet dat het eraan zit te komen, maar het blijft een k..beslissing
Wat raar om van het pad af te gaan in een park waar je niet eens met je fiets in mag 8)7

En kut ja van de hond. Zo'n dier hoort gewoon bij je gezin en zeker na 15 jaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')