Wat naar voor Moeders! Hopen op mild verloop idd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Weekend![]()
Dadelijk komt vriendinnetje, morgen sauna![]()
Nu even druk, want ik moet nog boodschappen doen, inclusief mantelzorg boodschappen.
Want mijn moeder had vage klachten en hield vanmorgen een positieve sneltest in handen. Nu onderweg naar de PCR test.
Aangezien haar smaak ook aan het verdwijnen is en sneltesten het op positieve uitslagen goed doen zal het daar wel officieel gemaakt worden. Met dank aan vaccinatie blijven het hopelijk milde klachten.
Ze is bang dat ze het van mijn vader heeft… die een paar dagen geleden vage klachten had, maar wel nog van alles heeft ondernomen. Zijn contacten lijstje blijkt een stuk langer te zijn dan het hare.
Ben heel benieuwd! Vorig jaar had ik ook kaartjes maar ging niet door.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is vlakbij mijn sportclub. We hebben gisteravond tijdens training een boel rare geluiden gehoord en het park was heel mooi verlicht in vooral allerlei groen- en blauwtinten
Ik zou zeggen kan prima zonder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat zo kon en ik hoop ook dat het meer duidelijkheid bij de nieuwe TL brengt. Ook lastig dat die jou eigenlijk helemaal niet kent zoals je altijd was. Mooie rit terug naar huis ook(hoeveel km is het?)
Kaatje heeft d'r naaimachine terug olé olé![]()
Als ik uit een Ottolenghi recept voor pompoensoep de saffraan weg laat, zou dat veel verschil maken? Ik heb nooi thet idee dat je zoiets nou echt proeft. Of ben ik gek en voegt dat juist de smaak toe?
Recept uit Simpel met sinaasappel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:37 schreef gcjoel het volgende:
Ik zou zeggen kan prima zonder.
Welk recept heb je? Want ik heb ook nog een pompoen (alweer een)
Ohh die heb ik. Thanks ik zoek hem op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept uit Simpel met sinaasappel.
Als het alleen voor de kleur is dan laat ik het achterwege.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:34 schreef Blues het volgende:
9 km enkele reis met daarin een korte overvaring.
Gek woord![]()
Saffraan is meer voor de kleur toch?
Ik weet dus niet of het een lekkere pompoensoep is huhquote:
Ja dat is ook de reden dat ik interesse hadquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of het een lekkere pompoensoep is huhMaar goed, álles wat ik tot nu toe van Ottolenghi heb gemaakt was verrassend lekker.
Ik ook!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ohh die heb ik. Thanks ik zoek hem op.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi dat dat zo kon en ik hoop ook dat het meer duidelijkheid bij de nieuwe TL brengt. Ook lastig dat die jou eigenlijk helemaal niet kent zoals je altijd was. Mooie rit terug naar huis ook(hoeveel km is het?)
Kaatje heeft d'r naaimachine terug olé olé![]()
Als ik uit een Ottolenghi recept voor pompoensoep de saffraan weg laat, zou dat veel verschil maken? Ik heb nooi thet idee dat je zoiets nou echt proeft. Of ben ik gek en voegt dat juist de smaak toe?
En dat zullen geen piepjonge mensen zijn? Waarschijnlijk vrij vroeg gevaccineerd ook.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Via de tamtam blijken er 10 besmettingen op de kaartclub van pa te zijn. Dus die zal voor ma de bron zijn.
Voor kaartclub blijkbaar nog steeds geen reden om alle leden een berichtje te sturen super alert te zijn bij klachten, ook hele lichteMaar kaarten gaat komende week niet door, dat wel.
Lijstje kennissen met covid inmiddels uitgebreid tot 10, inclusief een koorlid. Blij dat die er afgelopen week niet was want daar had ik anders naast gezeten
Wat raar om dan geen berichtje rond te doen, zeker bij zoveel besmettingen. Nou ja, ik neem aan dat de mensen onderling ook wel wat contact hebben en weten waarom het kaarten niet door gaat komende week. En dan zelf zo snugger zijn om bij lichte klachten een test te doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Via de tamtam blijken er 10 besmettingen op de kaartclub van pa te zijn. Dus die zal voor ma de bron zijn.
Voor kaartclub blijkbaar nog steeds geen reden om alle leden een berichtje te sturen super alert te zijn bij klachten, ook hele lichteMaar kaarten gaat komende week niet door, dat wel.
Lijstje kennissen met covid inmiddels uitgebreid tot 10, inclusief een koorlid. Blij dat die er afgelopen week niet was want daar had ik anders naast gezeten
Hopelijk krijgt je moeder niet te veel klachten...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel een beetje huiverig buiten mijn bubble.
Wat sneu voor je moeder @Cat-astropheen die kaartclub van vader 😎
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 29-10-2021 16:24:42 ]
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:17 schreef AnneX het volgende:
Tot nu toe waren niet altijd alle leden > 40 op de zang repetities aanwezig en kon er afstand worden gehouden in een ruime hoge zaal in een gebouw waar met buitenlucht wordt geventileerd.
Er zijn zelfs een aantal nieuwe aanmeldingen.Oh wow..Best veel. Maar ja, het kan dus. De besmetting die je wist dat die eventueel zou kunnen komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel een beetje huiverig buiten mijn bubble.
Wat sneu voor je moeder @:Cat-astropheen die kaartclub van vader 😎
Afstand houden, geen handen, niet knuffen, mondneuskapjes toch maar blijven doen.
Ooh wat leuk gemaaktquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:09 schreef Sarabi het volgende:
Nou The Green Witch is op tijd klaar voor Halloween
[ afbeelding ]
Ik heb nog een patroon voor Halloween maar dat zal niet meer lukken voor zondag
Thanksquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh wat leuk gemaakt![]()
En volgend jaar weer iets nieuws er bijHeb je een jaar de tijd voor.
Proostquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:12 schreef sigme het volgende:
Nu bijlezen. In de avondzon, met dat biertje. Een sarabibok.
Jammie! Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:44 schreef Blues het volgende:
Verslagje van eten gisteravond in het topic.
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Gaan jullie een maand naar Spanje?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, week zit erop. Allemachtig druk. Ben net thuis, precies op tijd om liefste uit te zwaaien. Hij mag nog een ritje doen, zondagochtend weer thuis, en daarna gaan we pas in december weer maar de respectievelijke baas
Mooi zo die zon in de sarabibok. En een maand vrij! Boffen en genietenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:11 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, week zit erop. Allemachtig druk. Ben net thuis, precies op tijd om liefste uit te zwaaien. Hij mag nog een ritje doen, zondagochtend weer thuis, en daarna gaan we pas in december weer maar de respectievelijke baas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |