Koeien zijn leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Stel je toch eens voor om wat meer moeite te doen om die koe daar weg te krijgen zeg.
Die is dood en hij heeft gelijkquote:
Op mijn bordquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koeien zijn leuk![]()
Vooral als ze in de lente het weiland in mogen , dan huppelen ze heel blij
Snowflight.quote:
Is ook een koe.quote:
quote:
Uhuquote:
Lekker manquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef drakin het volgende:
Griekse omelet, boontjes, en pitabroodjes met shoarma en flink wat knoflooksaus
Nee geen stokbrood, dat doe ik wel bij bijv uiensoepquote:
Heerlijk!quote:
uiensoep moet ook megaveel kaas inquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee geen stokbrood, dat doe ik wel bij bijv uiensoep
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de ovenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
uiensoep moet ook megaveel kaas in
Gesmolten kaas is altijd lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de oven![]()
Heerlijk![]()
Ik heb gewoon een halve kom gesmolten kaas en daarbovenop een schepje uiensoep.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de oven![]()
Heerlijk![]()
Zeker!!quote:
Kaasfondue is ook zo lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een halve kom gesmolten kaas en daarbovenop een schepje uiensoep.
Stokbrood vergeet ik altijd erbij. ipv stokbrood doe ik meer kaas dan
O dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kaasfondue is ook zo lekker![]()
Maar dat maak ik misschien 1x in het jaar
Ovenschotels maak ik niet meer zo vaak , hoewel ik dat wel altijd leuk vond om te maken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat doe ik eigenlijk nooit.
Wel ovenschotel met mega veel kaas erover, gister nog een broccoli ovenschotel
O de laatste tijd iets vaker.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ovenschotels maak ik niet meer zo vaak , hoewel ik dat wel altijd leuk vond om te maken.
Heerlijk!! Ook dat maak ik weinigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O de laatste tijd iets vaker.
Plaatpizza is ook zo superlekker
Wat is er zo heerlijk aan?quote:
Vandaag pas? Is eigenlijk wel te laat, eten blijft maar 2 dagen goed. soms 3 en nu is al 4 dagen na het maken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ook dat maak ik weinig![]()
Ik heb een schurfthekel aan koken gekregen , maar zo nu en dan vind ik het wel heel erg leuk om te koken. Wel steeds minder sinds de kinderen het huis uit zijn![]()
Zondag had ik snert gemaakt, en vandaag de laatste kop ervan gegeten .
Het was prachtig weer vandaagquote:
Leuk!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Prisha het volgende:
@:D. ik kijk vanavond weer een keertje mee
Ik bewaar het in de koelkast en warm niet iedere de hele pan op , niks aan het handje.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag pas? Is eigenlijk wel te laat, eten blijft maar 2 dagen goed. soms 3 en nu is al 4 dagen na het maken.
Ik val gewoon in waar we gebleven zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk!
Ben je ook alweer bij, of val je gewoon in waar we gebleven zijn?
Snap ik, inlopen zou je 2 hele dagen kostenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik val gewoon in waar we gebleven zijn
Je kan ook porties invriezen als je veel maaktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bewaar het in de koelkast en warm niet iedere de hele pan op , niks aan het handje.
Mijn vriezer zat al vol, maar normaliter doe ik dat ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook porties invriezen als je veel maakt
Niet te doen idd. Geeft niks, zo is het ook primaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Snap ik, inlopen zou je 2 hele dagen kosten
Vandaag begint de samensmelting, dus goed moment om weer in te stappenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet te doen idd. Geeft niks, zo is het ook prima
Ha kijk eens aan. Maar je zei eerder dan er nog maar 2 echt naar huis waren toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag begint de samensmelting, dus goed moment om weer in te stappen
Ja, volgens mij zat ik daar een beetje naastquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha kijk eens aan. Maar je zei eerder dan er nog maar 2 echt naar huis waren toch?
owj ok danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zat ik daar een beetje naast
Komt omdat iedere keer als iemand weg moest hij/zei naar een ander eiland mocht
Goed planquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj ok danik laat het maar gewoon over me heen komen denk ik
Of je hebt minimaal 4 jaar nodig om te snappen hoe het werktquote:
quote:
Ken je haar?quote:
Heb haar weleens zien draaien.Hard maar lekker.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je haar?
Het begin klinkt wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |