Koeien zijn leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:10 schreef Chanel5 het volgende:
Stel je toch eens voor om wat meer moeite te doen om die koe daar weg te krijgen zeg.
Die is dood en hij heeft gelijkquote:
Op mijn bordquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Koeien zijn leuk![]()
Vooral als ze in de lente het weiland in mogen , dan huppelen ze heel blij
Snowflight.quote:
Is ook een koe.quote:
quote:
Uhuquote:
Lekker manquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef drakin het volgende:
Griekse omelet, boontjes, en pitabroodjes met shoarma en flink wat knoflooksaus
Nee geen stokbrood, dat doe ik wel bij bijv uiensoepquote:
Heerlijk!quote:
uiensoep moet ook megaveel kaas inquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee geen stokbrood, dat doe ik wel bij bijv uiensoep
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de ovenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
uiensoep moet ook megaveel kaas in
Gesmolten kaas is altijd lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de oven![]()
Heerlijk![]()
Ik heb gewoon een halve kom gesmolten kaas en daarbovenop een schepje uiensoep.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik doe het altijd met een stukbrood en kaas daar bovenop in de oven![]()
Heerlijk![]()
Zeker!!quote:
Kaasfondue is ook zo lekkerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een halve kom gesmolten kaas en daarbovenop een schepje uiensoep.
Stokbrood vergeet ik altijd erbij. ipv stokbrood doe ik meer kaas dan
O dat doe ik eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kaasfondue is ook zo lekker![]()
Maar dat maak ik misschien 1x in het jaar
Ovenschotels maak ik niet meer zo vaak , hoewel ik dat wel altijd leuk vond om te maken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
O dat doe ik eigenlijk nooit.
Wel ovenschotel met mega veel kaas erover, gister nog een broccoli ovenschotel
O de laatste tijd iets vaker.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ovenschotels maak ik niet meer zo vaak , hoewel ik dat wel altijd leuk vond om te maken.
Heerlijk!! Ook dat maak ik weinigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O de laatste tijd iets vaker.
Plaatpizza is ook zo superlekker
Wat is er zo heerlijk aan?quote:
Vandaag pas? Is eigenlijk wel te laat, eten blijft maar 2 dagen goed. soms 3 en nu is al 4 dagen na het maken.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heerlijk!! Ook dat maak ik weinig![]()
Ik heb een schurfthekel aan koken gekregen , maar zo nu en dan vind ik het wel heel erg leuk om te koken. Wel steeds minder sinds de kinderen het huis uit zijn![]()
Zondag had ik snert gemaakt, en vandaag de laatste kop ervan gegeten .
Het was prachtig weer vandaagquote:
Leuk!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef Prisha het volgende:
@:D. ik kijk vanavond weer een keertje mee
Ik bewaar het in de koelkast en warm niet iedere de hele pan op , niks aan het handje.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Vandaag pas? Is eigenlijk wel te laat, eten blijft maar 2 dagen goed. soms 3 en nu is al 4 dagen na het maken.
Ik val gewoon in waar we gebleven zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Leuk!
Ben je ook alweer bij, of val je gewoon in waar we gebleven zijn?
Snap ik, inlopen zou je 2 hele dagen kostenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik val gewoon in waar we gebleven zijn
Je kan ook porties invriezen als je veel maaktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik bewaar het in de koelkast en warm niet iedere de hele pan op , niks aan het handje.
Mijn vriezer zat al vol, maar normaliter doe ik dat ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan ook porties invriezen als je veel maakt
Niet te doen idd. Geeft niks, zo is het ook primaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Snap ik, inlopen zou je 2 hele dagen kosten
Vandaag begint de samensmelting, dus goed moment om weer in te stappenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet te doen idd. Geeft niks, zo is het ook prima
Ha kijk eens aan. Maar je zei eerder dan er nog maar 2 echt naar huis waren toch?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Vandaag begint de samensmelting, dus goed moment om weer in te stappen
Ja, volgens mij zat ik daar een beetje naastquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ha kijk eens aan. Maar je zei eerder dan er nog maar 2 echt naar huis waren toch?
owj ok danquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zat ik daar een beetje naast
Komt omdat iedere keer als iemand weg moest hij/zei naar een ander eiland mocht
Goed planquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj ok danik laat het maar gewoon over me heen komen denk ik
Of je hebt minimaal 4 jaar nodig om te snappen hoe het werktquote:
quote:
Ken je haar?quote:
Heb haar weleens zien draaien.Hard maar lekker.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ken je haar?
Het begin klinkt wel lekker.
Hoe weet ik welke het is?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:43 schreef Prisha het volgende:
Jupiter staat schitterend aan de hemel te stralen
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb haar weleens zien draaien.Hard maar lekker.
trek een blik uit de kastquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, die!
Nu heb ik trek in een hotdog
quote:
Zuid west, de felste ster die je ziet. Hij is erg duidelijk.quote:
Ik ga even zoekenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zuid oosten, de felste ster die je ziet. Hij is erg duidelijk.
zuidwest, sorryquote:
quote:
Gevonden denk ikquote:
dat is hem.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:00 schreef engine het volgende:
[..]
Gevonden denk ik
Moet haast wel want ik zie maar een ster in die richting die echt helderder is dan de anderen.
Ik heb de kompas app gebruiktquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is hem.
Als je zeker wilt weten.....er is een app, Sky view Lite. Die is gratis. Installeer die op je phone, even ijken, en dan naar die ster richten waarvan je denkt dat het hem is. Dan laat ie zien wat het is.
vast welquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou er buitenaards leven zijn?
De reptielen controleren onsquote:
Ik twijfel een beetje.quote:
Buitenaards leven misschien. Dat ze hier geweest zijn geloof ik niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik twijfel een beetje.
Denk dat er zeker leven is buiten deze planeet. Of ze al hier geweest zijn weet ik niet zeker.
zoiets jaquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Buitenaards leven misschien. Dat ze hier geweest zijn geloof ik niet.
Leverquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn toch mensen zat die orgaanvlees heel lekker vinden.
Ik begin er ook niet aan.
Ja mijn ding is het niet ..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Daar ga ik echt van over m'n nek. Zo smerig.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Churrosquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
Wat zou Dees nu eten ? want dat vliegtuig is al een tijdje geleden geland
Tapas?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:00 schreef chufi het volgende:
Wat zou Dees nu eten ? want dat vliegtuig is al een tijdje geleden geland
Nog nooit gehad. Echt lekker ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat eet je op de kermis of 's ochtends als je om 6 uur uit de kroeg komt ...
Wat eet je 's avonds dan?quote:
soms tapas of een stokje met het een of ander of een lichte maaltijd .. of iets anders maar alles kan natuurlijkquote:
juist ... maar misschien hebben ze al in Nederland gegetenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
Ze kan natuurlijk ook bij de MacD op domino's zitten als al dat vreemde voedsel niet zo hoeft
Ik heb ze in Andalusie ook vaak zo rond middernacht nog aan complete maaltijden zien gaan met de hele familiequote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
juist ... maar misschien hebben ze al in Nederland gegeten
Ze ging koffiedrinken voor vertrek geloof ik, dus denk het niet.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
juist ... maar misschien hebben ze al in Nederland gegeten
Jullie houden het wel goed bijquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze ging koffiedrinken voor vertrek geloof ik, dus denk het niet.
Ja andere levensstijl ...quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze in Andalusie ook vaak zo rond middernacht nog aan complete maaltijden zien gaan met de hele familie
Die klik ik even aanquote:
Ik was net eventjes aan het kijken. Hij is moe want valt zo neer.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Het is wel grappig. Neushoorntje Stark staan...gaat mama ook weer opstaan en in de gaten houden. Stark gaat weer liggen, mama weer liggen.
Hij flappert ook al met de oortjes nuquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:24 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik was net eventjes aan het kijken. Hij is moe want valt zo neer.
Voor je het weet krijg je zoietsquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:16 schreef engine het volgende:
Het is wel grappig. Neushoorntje Stark staan...gaat mama ook weer opstaan en in de gaten houden. Stark gaat weer liggen, mama weer liggen.
Uh, hoe kom je bij die stieren? Ben je ervoor wezen rennen?quote:
Dat is geen baby meerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor je het weet krijg je zoiets
Ja lang geleden ooit eens gescheptquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh, hoe kom je bij die stieren? Ben je ervoor wezen rennen?
Auw?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja lang geleden ooit eens geschept
Ja beetje wel en waarschijnlijk mn neus gebroken .. Maar moet zeggen dat ze er snel bij waren om me te reddenquote:
Das wel geluk hebben ja,quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beetje wel en waarschijnlijk mn neus gebroken .. Maar moet zeggen dat ze er snel bij waren om me te redden
lang verhaal ..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel geluk hebben ja,
of wilde die stier je niet vermoorden?
Ik hoorde voor de sessie wel wat gitaarmuziek.... was dus livequote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:49 schreef tonja het volgende:
Voor de mensen die vanavond mijn gestuntel op de gitaar live gehoord hebben. Zo klink ik als ik ontspannen speel. Nog steeds niet best, maar beter dan de ramp eerder vanavond![]()
Mooi!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:49 schreef tonja het volgende:
Voor de mensen die vanavond mijn gestuntel op de gitaar live gehoord hebben. Zo klink ik als ik ontspannen speel. Nog steeds niet best, maar beter dan de ramp eerder vanavond![]()
Jah, en mijn vingers waren als rubber. I sucked big timequote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde voor de sessie wel wat gitaarmuziek.... was dus live
Verstandigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb sindsdien angst en blijf uit hun buurt
Dank!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik kon er helaas niet bij zijn met het tekenen.
Wat ook niet helpt is dat heel veel Engelstalige chatters op mijn chat professionele muzikanten zijn. The pressure!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde voor de sessie wel wat gitaarmuziek.... was dus live
hahaha ... jij zit nu toch ook in een ensemble om te oefenen ? maar dan waarschijnlijk niet op gitaarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Wat ook niet helpt is dat heel veel Engelstalige chatters op mijn chat professionele muzikanten zijn. The pressure!!
Nee dat is op de hobo. Maar dat is anders op een of andere manier. Dan ben ik niet zo met mezelf bezig of zo. Ik snap het zelf ook niet helemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha ... jij zit nu toch ook in een ensemble om te oefenen ? maar dan waarschijnlijk niet op gitaar
Ik heb ooit bugel gespeeldquote:
Jong geleerd oud gedaan enzo. Ik speel al hobo vanaf dat ik 10 ben, dus daarom heb ik daar ook iets meer zelfvertrouwen in denk ik. Ik ben nu iets van anderhalf jaar serieus gitaar aan het spelen. Een beginner dus nog.quote:
Ja ja ik weet hetquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jong geleerd oud gedaan enzo. Ik speel al hobo vanaf dat ik 10 ben, dus daarom heb ik daar ook iets meer zelfvertrouwen in denk ik. Ik ben nu iets van anderhalf jaar gitaar aan het spelen. Een beginner dus nog.
Klinkt best goed toch al voor een beginnerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Jong geleerd oud gedaan enzo. Ik speel al hobo vanaf dat ik 10 ben, dus daarom heb ik daar ook iets meer zelfvertrouwen in denk ik. Ik ben nu iets van anderhalf jaar serieus gitaar aan het spelen. Een beginner dus nog.
Dank!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt best goed toch al voor een beginner
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:49 schreef tonja het volgende:
Ja dat doet ze regelmatigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 23:54 schreef engine het volgende:
Mama maakt weer even duidelijk dat er niemand in de buurt van het jong mag komen
[ afbeelding ]
zijn ze nog bezig dan ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:53 schreef puzziepie het volgende:
Gaat weer lekker in de politiek![]()
Gezeik tussen Renske Leijten en Sylvana Simons
Ruzie over?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 00:53 schreef puzziepie het volgende:
Gaat weer lekker in de politiek![]()
Gezeik tussen Renske Leijten en Sylvana Simons
Jaquote:
Leijten wordt blijkbaar uitgemaakt voor racist en had daar een vraag over, en toen begon de ellendequote:
Is het de moeite waard ?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja![]()
Nu ff pauze want de gemoederen liepen nogal hoog op
Ah, en dan isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leijten wordt blijkbaar uitgemaakt voor racist en had daar een vraag over, en toen begon de ellende
Net was het wel lachen , ik ben benieuwd wat er zo meteen gaat gebeurenquote:
Die is woestquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, en dan issylvana
er natuurlijk meteen bij.
als de kippenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, en dan issylvana
er natuurlijk meteen bij.
Ze moeten lekker naar bed gaan en morgen weer verder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is woest![]()
Praatte overal doorheen, voorzitter probeerde de rust te bewaren , wat niet echt lukte, en nu moeten ze ff afkoelen tot tien over een
Heb het even terug zitten kijken. Wat een vertoning.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 01:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is woest![]()
Praatte overal doorheen, voorzitter probeerde de rust te bewaren , wat niet echt lukte, en nu moeten ze ff afkoelen tot tien over een
Vroege vogelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 05:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb het even terug zitten kijken. Wat een vertoning.![]()
Mogge
En ik dacht nog wel vroeg te zijnquote:
Ze lijken zo liefquote:
Nou, dan ga ik maar beginnenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 06:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, vroeg weekend.
O das niet beste, meer bakkies drinken voor je aan het werk gaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 07:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen hier![]()
Kan maar moeilijk wakker worden. Ik hoor dat ze praten op mijn oor, maar het dringt niet door.![]()
Nog maar een bakkie dan
Aan de theequote:
Lekker, chillen na chili makenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Yeahhhh, ik ben klaar met mijn vergadering![]()
![]()
Nu nog chili maken voor ongeveer 25 man en dan kan ik chillen
Gelijk heb je Lekker lang weekend zoquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:30 schreef pullup het volgende:
Lekker vroeg klaar ook, even wat bankhangen
Ik doe niet aan weekeindequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je Lekker lang weekend zo
O ja jij traint natuurlijk altijd in de weekendequote:
Her en der wat middagen vrij door de week als compensatiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jij traint natuurlijk altijd in de weekende
Ja dat moet dan wel, je kan niet 7 dagen per week werkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Heren der wat middagen vrij door de week als compensatie
Natuurlijk kan dat welquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat moet dan wel, je kan niet 7 dagen per week werken
Het kan wel maar is niet bevordelijk voor de werkende mensquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Net gehoord: als je betrapt wordt op slapen tijdens het werk, amen roepen als je wakker gemaakt wordt.
Er is nog nooit iemand ontslagen voor bidden op het werk.
Mensen moeten niet zo zeuren en doorwerkenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan wel maar is niet bevordelijk voor de werkende mens
Mensen werken niet zoveel meer als vroegerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeuren en doorwerken
Belachelijk toch. Wie denken die mensen wel niet dat ze zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen werken niet zoveel meer als vroeger
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Belachelijk toch. Wie denken die mensen wel niet dat ze zijn.
Werken moeten ze voor de baas. En dingen als pauzes, vakantie etc zijn ook allemaal debiel
En wat dacht je van er nog geld voor willen krijgen ook![]()
Ze mogen al blij zijn met een beker brak water en wat verrot brood
Wil je het W- woord in mijn bijzijn niet gebruiken? Daar krijg ik uitslag van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen moeten niet zo zeuren en doorwerken
Niets hard. En oh, vakbonden? Die moeten ze allemaal op een eiland gooien. Ergens zonder telefoon en zulks.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]jj bent van de harde
Tegenwoordig krijgt men betaald om de hele dag op het werk op internet te zitten
Je zoekt het maar uit met je uitslag.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:41 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wil je het W- woord in mijn bijzijn niet gebruiken? Daar krijg ik uitslag van.
Ga jij in het weekend geen gekke kuren uithalenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niets hard. En oh, vakbonden? Die moeten ze allemaal op een eiland gooien. Ergens zonder telefoon en zulks.
Op het internet zitten is nog erger
Ik mag volgend jaar pas weer van jou, dus het staat niet in de planningquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij in het weekend geen gekke kuren uithalen
Ben je al bekomen van de laatste?
Ellende, ja luister maar goed naar mij wat dat betreft. Liever helemaal niet meer maar dat zal we wel niet in zitten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik mag volgend jaar pas weer van jou, dus het staat niet in de planning
Nee, is nog steeds net niet helemaal lekker.
En jij?
Helemaal niet zou nog mooier zijn ja.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ellende, ja luister maar goed naar mij wat dat betreft. Liever helemaal niet meer maar dat zal we wel niet in zitten.
Hier hobbelt alles door, heb veel last van die andere stoornis. Het is zo rot gevoel . Maar voordeel van die is dat het soms maanden wegblijft en dan een paar weken weer terug is
Vind het minder erg dan dat andere
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal niet zou nog mooier zijn ja.
Blijft ook balen natuurlijk. Voor jou maar hopen op heel veel goede maanden nu dan
Amen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:09 schreef Sodeknetters het volgende:
Net gehoord: als je betrapt wordt op slapen tijdens het werk, amen roepen als je wakker gemaakt wordt.
Er is nog nooit iemand ontslagen voor bidden op het werk.
Had je veel gebedenquote:
Denkwerkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen soms heel diep in gedachten achter mijn bureau.
Lekker geniet er van, ga je nog leuke dingen doen?quote:
Moet jij het weekend werken?quote:
Dit is mijn laatste vakantiedagquote:
Ach je, gedaan met de rust dus en in de middag uit bed komenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste vakantiedag
Maar vrees dat dat de komende maand wel gaat gebeuren ja.
Misschien. Maar vooral rust pakken. Twee pittige weken gehad.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geniet er van, ga je nog leuke dingen doen?
O dan moet je maar even rustig aan doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien. Maar vooral rust pakken. Twee pittige weken gehad.
Ja inderdaad. Achterlijke deadlines..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet je maar even rustig aan doen.
Lekker niets doen is ook wel eens fijn.
quote:
SBE vriend.quote:
Ik schaam mij diep.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE vriend.![]()
![]()
Wat zie ik je weinig,ben je druk of zo?
En terecht.quote:
Nu kan het nog.quote:
Ik heb de laatste tijd een hoop tegenslagen waar ik niet vrolijk van word.quote:
Damn,dat is minder.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd een hoop tegenslagen waar ik niet vrolijk van word.
Hoop kleine dingen maar goed lekker positief blijven.quote:
Sterkte kerel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen maar goed lekker positief blijven.
quote:
Volgende week weer 2 sol. gesprekken. Moet toch een keertje lukken.quote:
Ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week weer 2 sol. gesprekken. Moet toch een keertje lukken.
Thx, dinsdag en woensdag dus.quote:
Het begin van het einde.quote:
Lul.quote:
Blij dat ik het heb meegemaakt.quote:
Hier net ook al.quote:
Hadden we bv:quote:
Love is a battlefieldquote:
Ook niks mis mee.quote:
Deze vind ik mooier.quote:
Jullie hebben dan ook een verbod.quote:
Oh wist ik niet.. Andere jaren was het altijd wel knallen ver van te voren ..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie hebben dan ook een verbod.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh wist ik niet.. Andere jaren was het altijd wel knallen ver van te voren ..
Een vuurwerkverbod lijdt tot minder overlast.... Uhu.quote:
Nog steeds niks?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week weer 2 sol. gesprekken. Moet toch een keertje lukken.
Zo blij meequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie hebben dan ook een verbod.
Het gekke vind ik dat Den Haag juist het tegenovergestelde doet.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vuurwerkverbod lijdt tot minder overlast.... Uhu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |