abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:45:40 #1
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933205
We gaan het zien.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:48:10 #3
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933227
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:46 schreef Nober het volgende:
We gaan het zien.
Het zal wat zijn als het bewaarheid wordt.. (Ik durfde dit niet in COR te plaatsen! :') )
  donderdag 28 oktober 2021 @ 17:49:53 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201933243
Georgia Guidestones…het wordt werkelijkheid!!
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201933335
quote:
4s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:45 schreef Bocaj het volgende:
https://www.snopes.com/fact-check/michael-yeadon-vaccine-death/

Nou lekker dan voor de gevaccineerden...
Hoezo? Gaat toch alleen om die booster shots? Die heeft niemand tot zover nog genomen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:02:20 #6
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933381
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Hoezo? Gaat toch alleen om die booster shots? Die heeft niemand tot zover nog genomen.
Israel?
pi_201933398
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Israel?
Oh Israel al wel, ja sorry ik ben niet 24/7 bezig met corona.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_201933485
Gaan we weer dood allemaal? 21-12-21?

})
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:13:07 #9
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933488
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Oh Israel al wel, ja sorry ik ben niet 24/7 bezig met corona.
Ik ook niet hoor... Maar ik volg wel Jensen en dan blijf je wel mooi bij!
(Dit topic komt ook daar vandaan... Toch wel 'raar' dan zo'n ex-Pfizer werknemer hiermee komt...)
Hij was ook zeker niet de minste daar. (He previously served as the chief scientist and vice-president of the allergy and respiratory research division of the drug company Pfizer.)

Maargoed, ik zet het ook niet helemaal voor niets in BNW... ;)
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:14:03 #10
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933494
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:12 schreef Catatafishh het volgende:
Gaan we weer dood allemaal? 21-12-21?

})
Wij weten het net!
pi_201933495
Die man werkte 10 jaar terug voor Pfizer :')
pi_201933523
Zit ik eindelijk eens aan de juiste kant van het spectrum met m'n Astra zenica. _O_
pi_201933535
quote:

De toekomst gaat het uitwijzen! :Y

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Yeadon

Grote waarschuwingsvideo van hem: https://www.bitchute.com/video/9Ci2jK1yFoOd/
Laat maar.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201933536
Snel pfizer spuitje halen brb
lol
pi_201933582
Mensen die dit geloven mogen een ander spuitje van mij...... Het internet maakt achterlijk, FACT.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:40:36 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201933735
8-)

"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:41:02 #17
65846 Bocaj
47th President.
pi_201933744
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:22 schreef Monkeyclaw het volgende:
Mensen die dit geloven mogen een ander spuitje van mij...... Het internet maakt achterlijk, FACT.
Zei Gates ook niet dat we de bevolking in toom moeten houden via vaccins?
Dan zou het doodgaan na vaccinatie in 'lijn' zijn met zijn beweringen!
  donderdag 28 oktober 2021 @ 18:41:19 #18
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_201933748
quote:

[..]
In NL misschien niet maar gebeurt op genoeg plekken inmiddels wel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_201933994
Ik lees in de link van je OP dat de beweringen van die ex cfo vals zijn.
Wat lees jij?
Vakman pur sang
pi_201934080
kan die ook worden weggezet als wappie of antivaxxer?
hij is tegen de experimentele covid vaccine, maar niet tegen alle vaccines.
pi_201934111
Professor Christian Perronne uit frankrijk. zegt gevaccineerden zijn een gevaar moeten in quarantine, niet de ongevaccineerden.

zijn bio, werkte voor WHO. European Advisory Group of Experts on Immunisation
https://loop.frontiersin.org/people/142834/bio
pi_201934131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:12 schreef Mytho het volgende:
Professor Christian Perronne uit frankrijk. zegt gevaccineerden zijn een gevaar moeten in quarantine, niet de ongevaccineerden.

zijn bio, werkte voor WHO. European Advisory Group of Experts on Immunisation
https://loop.frontiersin.org/people/142834/bio
Zegt dan ook wel dat er echte Mongolen voor WHO werken.
Vakman pur sang
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:15:32 #23
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201934164
quote:

De toekomst gaat het uitwijzen! :Y

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Yeadon

Grote waarschuwingsvideo van hem: https://www.bitchute.com/video/9Ci2jK1yFoOd/
Nice.. dus niet alleen een 5G chip maar ook een soort van tijdklok want tot nu toe hebben veel pfeizer gevaccineerden er nog weinig last van.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201934192
Dan houd je dus een wereld over met wappies, fanatieke moslims en christenen en armoedzaaiers uit Derde Wereldlanden.

Laat mij dan maar het loodje leggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:18:43 #25
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_201934214
quote:

[..]
Boostershots verschillen toch op geen enkele wijze van de andere?
Thinking is difficult, that’s why most people judge
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:20:14 #26
65846 Bocaj
47th President.
pi_201934231
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik lees in de link van je OP dat de beweringen van die ex cfo vals zijn.
Wat lees jij?
Ja, ik lees dat ook...
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:22:54 #27
65846 Bocaj
47th President.
pi_201934260
Wat wel heel goed waar kan zijn dat als je op de natuurlijke manier via aansteken Corona doormaakt je voor jaren of tientallen jaren beschermd bent en dat je boosters of normale vaccinatie helemaal niet meer nodig bent!
pi_201934277
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nice.. dus niet alleen een 5G chip maar ook een soort van tijdklok want tot nu toe hebben veel pfeizer gevaccineerden er nog weinig last van.
Als ik de experts in de alternatieve circuit moet geloven dan zal binnen 2 tot 3 jaar 40 to 50% van de mensen die de vaccin nemen komen te overlijden

De eerste golf met doden zou na een maand of 6 plaatsvinden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201934330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:22 schreef Bocaj het volgende:
Wat wel heel goed waar kan zijn dat als je op de natuurlijke manier via aansteken Corona doormaakt je voor jaren of tientallen jaren beschermd bent en dat je boosters of normale vaccinatie helemaal niet meer nodig bent!
Daar zijn steeds meer onderzoeken van bekend die dat wel uitwijzen.
Ik had al eens Corona dus *O*
Vakman pur sang
pi_201934425
quote:
99s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:

[..]
Boostershots verschillen toch op geen enkele wijze van de andere?
Als je 50 bier neemt dan scheelt het laatste biertje ook op geen enkele wijze van de eerste. Zou het wel een ander effect kunnen hebben denk je?
pi_201934446
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:22 schreef Bocaj het volgende:
niemand is nodig ^O^
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:37:57 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201934465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als ik de experts in de alternatieve circuit moet geloven dan zal binnen 2 tot 3 jaar 40 to 50% van de mensen die de vaccin nemen komen te overlijden

Hmm nog weinig van gemerkt.
Je weet dat ze beginnen met steeds grotere groep voordat men de juiste informatie heeft.
Dus vorig jaar al hebben er al een paar tien/honderd duizend al dit vaccin gehad dus meer dan een half jaar geleden.
Ik meen dat pfeizer vorig jaar april al begon met proefpersonen.. kon ook al eerder zijn.
pi_201934662
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:37 schreef theguyver het volgende:

[..]
Hmm nog weinig van gemerkt.
Je weet dat ze beginnen met steeds grotere groep voordat men de juiste informatie heeft.
Dus vorig jaar al hebben er al een paar tien/honderd duizend al dit vaccin gehad dus meer dan een half jaar geleden.
Ik meen dat pfeizer vorig jaar april al begon met proefpersonen.. kon ook al eerder zijn.
Geef het wat tijd, de winter moet nog beginnen . We zijn als Nederland behoorlijk laat begonnen met vaccineren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:56:12 #34
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201934782
quote:

[..]

Dit klinkt als die beweringen dat de wereld zal vergaan op die-en-die datum. Daarbij is het ook altijd op de datum zelf dat het ineens toch wat langer duurt. Vraag maar aan mensen die eind jaren zeventig begin tachtig Jehova's Getuigen waren.

Oh en als er toch geen sterftegolf is, dan is er altijd nog wat er nu gebeurt: keihard ontkennen dat de cijfers echt zijn: "Nee hoor, het grootste gedeelte van de mensen in de ziekenhuizen is wél gevaccineerd!" plus de bewering dat er onverklaarbaar hoge sterfte is onder gevaccineerde mensen.

Nergens door gestaafd, toch geroepen.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:56:20 #35
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201934788
quote:
3s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:49 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Geef het wat tijd, de winter moet nog beginnen . We zijn als Nederland behoorlijk laat begonnen met vaccineren
Vorig jaar al enkele tienduizenden en begin van het jaar is men begonnen in Nederland, andere landen eind vorig jaar al.
Ikzelf in juni/juli dus verwacht een paar honderd duizend doden met kerst.
Maar goed, zoals ik al zei.. ze zijn best goed als er dus ook een timer ingebouwd is.
  donderdag 28 oktober 2021 @ 19:58:10 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201934823
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dit klinkt als die beweringen dat de wereld zal vergaan op die-en-die datum. Daarbij is het ook altijd op de datum zelf dat het ineens toch wat langer duurt. Vraag maar aan mensen die eind jaren zeventig begin tachtig Jehova's Getuigen waren.

Oh en als er toch geen sterftegolf is, dan is er altijd nog wat er nu gebeurt: keihard ontkennen dat de cijfers echt zijn: "Nee hoor, het grootste gedeelte van de mensen in de ziekenhuizen is wél gevaccineerd!" plus de bewering dat er onverklaarbaar hoge sterfte is onder gevaccineerde mensen.

Ik vraag me af of er eerst bijwerkingen komen.
Of valt men gewoon dood neer.

En lambiekje riep dit al jaren..
Zou hij dan toch een keer gelijk hebben..

Ik mis die knul :(
pi_201934991
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Hoi Qarrad, leuk je weer te spreken

Wel belangrijk om aan te merken , ik post dit niet als feit . Ik geef alleen door wat ik gehoord heb van de experts . Geen reden om vijandig om mij te reageren
pi_201935252
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:56 schreef theguyver het volgende:

[..]
Vorig jaar al enkele tienduizenden en begin van het jaar is men begonnen in Nederland, andere landen eind vorig jaar al.
Ikzelf in juni/juli dus verwacht een paar honderd duizend doden met kerst.
Maar goed, zoals ik al zei.. ze zijn best goed als er dus ook een timer ingebouwd is.
Ook binnen de alternatieve circuit verschillen de experts van mening . Volgens hen zou je op zijn vroegst een dodengolf binnen 6 maanden krijgen . En na twee of drie jaar zou het aantal doden zo groot zijn dat je er niet meer omheen kan. Wie weet kunnen de booster het proces een beetje versnellen

Volgens een Poolse dokter zit bevatten een deel van de phizer vacinnes een zoutoplossing en een andere gedeelte 'het echte spul' . Als je zijn verhaal wilt horen dan moet ik je naar een andere topic verwijzen :
BNW / Meest extreme voorspellingen over vaccins

De een na laatste post , dr Franc Zalewski

Dont shoot the messenger , ik rapporteer slechts wat ik heb gehoord :P
  donderdag 28 oktober 2021 @ 21:54:26 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201936440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ook binnen de alternatieve circuit verschillen de experts van mening . Volgens hen zou je op zijn vroegst een dodengolf binnen 6 maanden krijgen . En na twee of drie jaar zou het aantal doden zo groot zijn dat je er niet meer omheen kan. Wie weet kunnen de booster het proces een beetje versnellen

Volgens een Poolse dokter zit bevatten een deel van de phizer vacinnes een zoutoplossing en een andere gedeelte 'het echte spul' . Als je zijn verhaal wilt horen dan moet ik je naar een andere topic verwijzen :
BNW / Meest extreme voorspellingen over vaccins

De een na laatste post , dr Franc Zalewski

Dont shoot the messenger , ik rapporteer slechts wat ik heb gehoord :P
Oh nee.. ik heb dit paar weken geleden van mijn Poolse collega al meegekregen.
Duurde denk ik even voor het vertaald was naar Engels.
pi_201936520
Toch knap dat ze kunnen voorspellen wat er over zes maanden gebeurt. De weersverwachting van over drie dagen is vaak al zeer onnauwkeurig.

Toch vraag ik mij zo langzamerhand af: In veel westerse landen loopt de vaccinatiegraad steeds verder op, en ontstaan barrières die nonvaxxers moeten bewegen zich ook te gaan vaccineren. Het kleine clubje dat niet wil, krijgt te maken met "discriminatie", en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat in dat groepje veel mensen zonder ruggengraat zitten (meelopers). En een gedeelte daarvan laat zich inmiddels ook gewoon inspuiten. De nonvaxxers hebben er dus belang bij om zo angstaanjagend nieuws te verzinnen (of uit zijn verband te rukken) om telkens de angstdreiging reëel te houden, en zo de meelopers aan boord te houden.

Van het weekeinde een Covid-demonstratie gezien met wat sprekers. Dat was niet bepaald het licht der natie. Als daar rellen ontstaan bij zo'n demonstratie en mensen opgepakt worden, is het niet zo dat een hartchirurg of een econoom maandag niet op het werk verschijnt. Hooguit kun je een dag je lege flessen niet inleveren....
_-L'avenir est déja là
pi_201936627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:00 schreef Paddo het volgende:
Toch knap dat ze kunnen voorspellen wat er over zes maanden gebeurt. De weersverwachting van over drie dagen is vaak al zeer onnauwkeurig.

Toch vraag ik mij zo langzamerhand af: In veel westerse landen loopt de vaccinatiegraad steeds verder op, en ontstaan barrières die nonvaxxers moeten bewegen zich ook te gaan vaccineren. Het kleine clubje dat niet wil, krijgt te maken met "discriminatie", en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat in dat groepje veel mensen zonder ruggengraat zitten (meelopers). En een gedeelte daarvan laat zich inmiddels ook gewoon inspuiten. De nonvaxxers hebben er dus belang bij om zo angstaanjagend nieuws te verzinnen (of uit zijn verband te rukken) om telkens de angstdreiging reëel te houden, en zo de meelopers aan boord te houden.

Van het weekeinde een Covid-demonstratie gezien met wat sprekers. Dat was niet bepaald het licht der natie. Als daar rellen ontstaan bij zo'n demonstratie en mensen opgepakt worden, is het niet zo dat een hartchirurg of een econoom maandag niet op het werk verschijnt. Hooguit kun je een dag je lege flessen niet inleveren....
Ik denk dat je niet te veel moet afgaan op zulke demonstraties op een beeld te scheppen over degenen die niet gevaccineerd zijn. Hooguit schept het een beeld het type mens die naar dergelijke demonstraties komen. Ongevaccineerden zul je in alle lagen van de bevolking treffen. Recent onderzoek van peil.nl bewees dat ook uit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201937167
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk dat je niet te veel moet afgaan op zulke demonstraties op een beeld te scheppen over degenen die niet gevaccineerd zijn. Hooguit schept het een beeld het type mens die naar dergelijke demonstraties komen. Ongevaccineerden zul je in alle lagen van de bevolking treffen. Recent onderzoek van peil.nl bewees dat ook uit.
Dat klopt, maar ik zie in die hoek (net als in dit topic) een hang naar niet-te-bewijzen-zo-erg-mogelijke-berichten, en dat zag ik bij die demo ook erg, sensatiezucht om niets. Daarnaast lees ik (ook hiero) erg veel drog- en cirkelredeneringen waar niemand wat van zegt. Je vraagt je dan af of ze weten dat ze uit moeten kijken met dat soort redenaties, en dat je daarmee veel onzin al waarheid neer kunt zetten.... Kijk alleen al naar dit topic: de TS heeft kennelijk moeite met Engels, en post twee links die zeer discutabel zijn volgens hun eigen inhoud, en dat is voor diverse mensen al genoeg om er over te kunnen discussiëren. En we zijn op demonstratie niveau.

Edit: volgens mijn vriendin klopt jou opmerking over peil.nl niet. Non-vaxxers zijn laag opgeleide mannen tussen de 30 en de 50. Overigens zou peil.nl een heel onlogische bron zijn voor dit soort informatie.... Want dit gaat om feiten, en niet om meningen. Als je nou Radboud AMC oid als bron had..

[ Bericht 10% gewijzigd door Paddo op 28-10-2021 23:03:54 ]
_-L'avenir est déja là
  donderdag 28 oktober 2021 @ 23:32:52 #43
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201937548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef Paddo het volgende:

[..]
Dat klopt, maar ik zie in die hoek (net als in dit topic) een hang naar niet-te-bewijzen-zo-erg-mogelijke-berichten, en dat zag ik bij die demo ook erg, sensatiezucht om niets. Daarnaast lees ik (ook hiero) erg veel drog- en cirkelredeneringen waar niemand wat van zegt. Je vraagt je dan af of ze weten dat ze uit moeten kijken met dat soort redenaties, en dat je daarmee veel onzin al waarheid neer kunt zetten.... Kijk alleen al naar dit topic: de TS heeft kennelijk moeite met Engels, en post twee links die zeer discutabel zijn volgens hun eigen inhoud, en dat is voor diverse mensen al genoeg om er over te kunnen discussiëren. En we zijn op demonstratie niveau.

Edit: volgens mijn vriendin klopt jou opmerking over peil.nl niet. Non-vaxxers zijn laag opgeleide mannen tussen de 30 en de 50. Overigens zou peil.nl een heel onlogische bron zijn voor dit soort informatie.... Want dit gaat om feiten, en niet om meningen. Als je nou Radboud AMC oid als bron had..
Je zit in BNW en niet in NWS paddo!

Of te wel over een paar maanden kunnen ze de naam aanpassen naar het ja knikkers forum.
En dan zou voor het eerst een echt grote voorspelling uitkomen.
pi_201938303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 22:54 schreef Paddo het volgende:

[..]

Dat is opmerkelijk zeg. Peil.nl is simpelweg een opiniepeiler die redelijk serieus wordt genomen. En mijn standpunt was geheel correct. Ik hoop wat dat betreft ook dat je niet bij alles zo naar de pijpen van je vriendin danst, en enkel afgaat op wat zij denkt. Dat lijkt mij ook niet erg gezond namelijk. Ten slotte mag je natuurlijk gerust denken dat alle mensen die zich niet hebben laten vaccineren specifiek laagopgeleide mannen zijn tussen de 30 en de 50, maar dat is simpelweg niet juist. Ik vraag mij ook sterk af hoe je zo specifiek bij die leeftijdscategorie en geslacht komt. Vrouwen kunnen hebben zich dus allemaal wél laten vaccineren? Interessant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 10:18:01 #45
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_201939460
quote:
14s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 20:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Hoi Qarrad, leuk je weer te spreken

Wel belangrijk om aan te merken , ik post dit niet als feit . Ik geef alleen door wat ik gehoord heb van de experts . Geen reden om vijandig om mij te reageren
Hoi Ali_boo, insgelijks. Ik reageer ook op de informatie die je post, niet vijandig naar jou toe.
pi_201939821
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dan houd je dus een wereld over met wappies, fanatieke moslims en christenen en armoedzaaiers uit Derde Wereldlanden.

Laat mij dan maar het loodje leggen.
Ik blijf het verwonderlijk vinden om te zien hoe in deze periode de ware aard van sommige mensen naar boven komt.

Ongevaccineerd of gevaccineerd, zal ik niemand wegzetten zoals velen nu doen naar elkaar.
Niet elk ongevaccineerd persoon is een wappie, en niet elk gevaccineerd persoon is een schaap.

Deze periode maakt mensen ook extreem kortzichtig.
Jammer.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:23:39 #47
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201940207
'Media en politiek doet aan bangmakerij'!

'Gevaccineerden gaan over 2 jaar dood!'

Dezelfde mensen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201940215
Geloof wat je wil geloven, maar de gedachte dat TS al handenwrijvend zit te wachten bekruipt me.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:26:38 #49
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201940232
quote:

[..]

Welke experts zijn dat dan? En als ik nog leef over 2 jaar, kom jij dan toegeven dat je fout zat? Als tegenprestatie kom ik na 2 jaar toegeven als ik wel ben doodgegaan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201940250
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 18:16 schreef Document1 het volgende:
Zit ik eindelijk eens aan de juiste kant van het spectrum met m'n Astra zenica. _O_
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')