abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201661752
Het leek me wel 'leuk' om hier een topic over te openen.

We worden steeds aangemoedigd om zo voorzichtig mogelijk te zijn met uitspraken en voorspellingen (en terecht), maar laten we in dit topic ook eens de meest extreme uitspraken en voorspellingen op een rijtje zetten om te kijken wat er eventueel waar van zou zijn, wat duidelijk fake news is, wat uiteindelijk toch uitkomt, enzovoorts.

Zo beweren sommige mensen dat vaccins mensen prionziekte (gekkekoeienziekte) geven, dat de vaccins tot de zombie-apocalypse zullen leiden, dat er stoffen inzitten waardoor je met 5G op afstand kan worden gedood, enzovoorts.

Anderen zeggen dat het om massale genocide gaat, dat miljoenen mensen zullen sterven, dat we binnenkort de doden in open graven moeten leggen.

Allemaal zeer extreem natuurlijk en voor de meeste dingen wordt weinig tot geen daadwerkelijk bewijs geleverd, maar het leek me wel leuk om hier een topic aan te wijden, ook om beter fake-news van daadwerkelijk betrouwbare informatie te kunnen onderscheiden. Want zowel door de pro- als antivax kant wordt er fake news verspreid.

Ik plaats hier dus een videootje met een compilatie om mee te beginnen, waarin wordt beschreven wat de gevolgen en effecten van de vaccins zijn volgens sommigen.

https://www.bitchute.com/video/8GNDfPMjTNMh/

Vul dus gerust aan met commentaar en andere informatie.

Het gaat er hier dus niet om dat ik of iemand anders die iets post zelf in die dingen geloof, maar om op een rijtje te zetten wat er allemaal wordt verspreid en in hoeverre dat wordt onderbouwd. Zijn er patronen te herkennen? Worden er bepaalde technieken gebruikt? Is er sprake van manipulatie? Of is er wel degelijk sprake van goede onderbouwing?

Alvast bedankt voor ieders bijdragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ali_Kannibali op 06-10-2021 19:13:20 ]
pi_201661848
En hier dus eentje over de zombie-apocalypse:

link

Eng muziekje en zeer suggestieve uitspraken.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 19:01:52 #3
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201661890
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het leek me wel 'leuk' om hier een topic over te openen.

We worden steeds aangemoedigd om zo voorzichtig mogelijk te zijn met uitspraken en voorspellingen (en terecht), maar laten we in dit topic ook eens de meest extreme uitspraken en voorspellingen op een rijtje zetten om te kijken wat er eventueel waar van zou zijn, wat duidelijk fake news is, wat uiteindelijk toch uitkomt, enzovoorts.
Alleen dit even aanpassen ts. Staat een beetje raar.

Verder lees ik graag mee naar de discussies die hier uit gaan komen.
pi_201661931
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:01 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Snap niet helemaal wat je bedoelt. Als er toch een zombie-apocalypse komt, zou blijken dat het geen fake news was ;)
pi_201661941
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:01 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Fake news wat uitkomt? Dan is t dus geen fake news.
pi_201662098
Ik denk dat er heel wat minder nodig is om mensen prionziekte te geven
  woensdag 6 oktober 2021 @ 19:28:06 #7
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_201662203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Als er toch een zombie-apocalypse komt, zou blijken dat het geen fake news was ;)
Maar dan is het toch geen fake news?
  maandag 11 oktober 2021 @ 11:09:29 #9
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_201714213
- Veel vrouwen worden onvruchtbaar.

- Veel mensen krijgen auto-imuun ziektes.

- Mensen hun afweer is 'verneukt' zodat mensen massaal doodgaan aan voorheen onschuldige ziektes.
To BG or not to BG!
pi_201716566
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:28 schreef denattedweil het volgende:

[..]
Maar dan is het toch geen fake news?
Dat een voorspelling uitkomt, betekent niet noodzakelijk dat degene die de voorspelling niet gewoon alles uit zijn duim gezogen heeft:

Veel voorspellingen zijn dingen die sowieso een hoge waarschijnlijkheid hebben _ooit_ in meer of mindere mate toe te treffen.
Dat is bv merkbaar als er ieder jaar weer de traditionele 'Wat voorspellen de waarzeggers dat er dit jaar gaat gebeuren':
Ieder jaar is dat een opsommig van dingen als 'Een Oranje komt te overlijden', 'er zal politieke onrust uitbreken' en 'Een Vulkaan breekt uit' of 'Extreem weer verooorzaakt grote problemen'.

Een groot deel daarvan komt inderdaad uit, maar meestal betekent dat niet dat de 'voorspeller' ook daadwerkelijk dat voorzien heeft.

Ik kan bv nu de 'voorspelling' doen dat: "90% van de gevacccineerden gaan binnenkort dood!" en dat zal hoogstwaarschijnlijk kloppen, mits je een beetje speling toelaat welke periode dat 'binnenkort' is (een periode van 50-60 jaar zal wel voldoen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:41:15 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201718074
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]
De VS heeft BTW een zombie apocalyps plan.
Grappig is dat hebben ze wel, maar voor een pandemie hadden ze in de prullenbak gegooid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201718183
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:41 schreef theguyver het volgende:

[..]
De VS heeft BTW een zombie apocalyps plan.
Grappig is dat hebben ze wel, maar voor een pandemie hadden ze in de prullenbak gegooid.
Volgens mij hebben verschillende amerikaanse instellingen dit..

Bv het Amerikaanse leger heeft een overkoepelende Zombie-Attack-counter-Defense plan.

En ook de CDC heeft het.
Het voornaamste doell is training en oefening en juist de relatie irreale situatie helpt het om mensen hun handelen en acties binnen zulk een plan te laten abstraheren.

Ook help het te voorkomen dat mensen 'de kans dat het hen zou overkomen' gaan onderschatten, wat bv bij hurricane en extreme-wheather noodplannen vaak een probleem kan zijn, dat mensen denken dat omdat het misschien 'eens in de 25 jaar kan voorkomen' het niet nodig is.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:37:19 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201719842
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Volgens mij hebben verschillende amerikaanse instellingen dit..

Bv het Amerikaanse leger heeft een overkoepelende Zombie-Attack-counter-Defense plan.

En ook de CDC heeft het.
Het voornaamste doell is training en oefening en juist de relatie irreale situatie helpt het om mensen hun handelen en acties binnen zulk een plan te laten abstraheren.

Ook help het te voorkomen dat mensen 'de kans dat het hen zou overkomen' gaan onderschatten, wat bv bij hurricane en extreme-wheather noodplannen vaak een probleem kan zijn, dat mensen denken dat omdat het misschien 'eens in de 25 jaar kan voorkomen' het niet nodig is.
Dat idd, en nu ook een space force, je zou bijna zeggen dat ze zelf wat nieuwe ideeën hebben opgedaan na zien van 007 moonraker en world war z, dat ze zelf lekker aan het experimenteren zijn. Maar gezien de issues met pandemie dat ze overgaan op andere extremen..
Maar goed dat is meer iets voor een ander topic.
pi_201761612
Ultieme conspiracypodcast over de vaccins.

https://www.bitchute.com/video/JvldWjcawptc/

Hypothese wordt verdedigt dat er met opzet genocide wordt gepleegd:

Via de vaccins zelf die je immuunsysteem vernietigen
Via de maskers die bacteriële pneumonie etc. veroorzaken
Volgens psychologische onderwerping door je steeds een wortel voor te houden.
Door niet-gevaccineerden te beschuldigen van het creëren van varianten. enzovoorts.

Vergelijkingen met communistisch China worden gemaakt.
De status van Australië wordt behandeld.

Enzovoorts.
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 10:47:54 #15
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201761749
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 oktober 2021 10:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ultieme conspiracypodcast over de vaccins.

https://www.bitchute.com/video/JvldWjcawptc/

Hypothese wordt verdedigt dat er met opzet genocide wordt gepleegd:

Via de vaccins zelf die je immuunsysteem vernietigen
Via de maskers die bacteriële pneumonie etc. veroorzaken
Volgens psychologische onderwerping door je steeds een wortel voor te houden.
Door niet-gevaccineerden te beschuldigen van het creëren van varianten. enzovoorts.

Vergelijkingen met communistisch China worden gemaakt.
De status van Australië wordt behandeld.

Enzovoorts.
De keuze is reuze.
Dus wat word het?

Ik ben wel in voor zombie apocalyps :P

Betekend dus aangezien ik gevaccineerd ben dat ik zombie word.

Plus gelijk een hele uitdaging om mensen te vinden die hun hersenen gebruiken :D
pi_201762879
CDC maakt geen grapjes, dit is predictive programming

https://www.cdc.gov/cpr/zombie/
pi_201933301
Mysterieuze stijging in het aantal hartaanvallen

Zelfs vrouwen van 22 zijn niet veilig

twitter

De BBC dekt zegt nu al in en doet aan predictive programming

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201933446
Dr. Franc Zalewski – THE THING !

Another ‘LIFE FORM’ In The COVID VAX VIALS

PARASITES SEEN UNDER OPTICAL AND ELECTRON MICROSCOPES IN THE PFIZER AND MODERNA VACCINES

Another video has surfaced online showing a Polish doctor speaking about a finding made in a sample of the Pfizer vaccines, of an aluminium-carbon lifeform with a head and three legs in different colors, comprising, he says, aluminium, carbon

Voor de volledige video klik hier :https://www.bitchute.com/video/pAioTJDw37qq/

Voordat ik van alle kanten word aangevallen, dit is niet mijn mening! Ik breng het niet als feit. Dit is pure speculatie, niets meer niets minder
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201933549
Ook Dr Cerrie Medaj heeft iets vreemds gevonden onder de telescoop

Voor de volledige interview klik hier:https://rumble.com/vnzy9f(...)r-vial-contents.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')