Alleen dit even aanpassen ts. Staat een beetje raar.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 18:49 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Het leek me wel 'leuk' om hier een topic over te openen.
We worden steeds aangemoedigd om zo voorzichtig mogelijk te zijn met uitspraken en voorspellingen (en terecht), maar laten we in dit topic ook eens de meest extreme uitspraken en voorspellingen op een rijtje zetten om te kijken wat er eventueel waar van zou zijn, wat duidelijk fake news is, wat uiteindelijk toch uitkomt, enzovoorts.
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Als er toch een zombie-apocalypse komt, zou blijken dat het geen fake news wasquote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:01 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Alleen dit even aanpassen ts. Staat een beetje raar.
Verder lees ik graag mee naar de discussies die hier uit gaan komen.
Fake news wat uitkomt? Dan is t dus geen fake news.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:01 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Alleen dit even aanpassen ts. Staat een beetje raar.
Verder lees ik graag mee naar de discussies die hier uit gaan komen.
Maar dan is het toch geen fake news?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Als er toch een zombie-apocalypse komt, zou blijken dat het geen fake news was
Dat een voorspelling uitkomt, betekent niet noodzakelijk dat degene die de voorspelling niet gewoon alles uit zijn duim gezogen heeft:quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:28 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Maar dan is het toch geen fake news?
De VS heeft BTW een zombie apocalyps plan.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Snap niet helemaal wat je bedoelt. Als er toch een zombie-apocalypse komt, zou blijken dat het geen fake news was
Volgens mij hebben verschillende amerikaanse instellingen dit..quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
De VS heeft BTW een zombie apocalyps plan.
Grappig is dat hebben ze wel, maar voor een pandemie hadden ze in de prullenbak gegooid.
Dat idd, en nu ook een space force, je zou bijna zeggen dat ze zelf wat nieuwe ideeën hebben opgedaan na zien van 007 moonraker en world war z, dat ze zelf lekker aan het experimenteren zijn. Maar gezien de issues met pandemie dat ze overgaan op andere extremen..quote:Op maandag 11 oktober 2021 16:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Volgens mij hebben verschillende amerikaanse instellingen dit..
Bv het Amerikaanse leger heeft een overkoepelende Zombie-Attack-counter-Defense plan.
En ook de CDC heeft het.
Het voornaamste doell is training en oefening en juist de relatie irreale situatie helpt het om mensen hun handelen en acties binnen zulk een plan te laten abstraheren.
Ook help het te voorkomen dat mensen 'de kans dat het hen zou overkomen' gaan onderschatten, wat bv bij hurricane en extreme-wheather noodplannen vaak een probleem kan zijn, dat mensen denken dat omdat het misschien 'eens in de 25 jaar kan voorkomen' het niet nodig is.
De keuze is reuze.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:34 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ultieme conspiracypodcast over de vaccins.
https://www.bitchute.com/video/JvldWjcawptc/
Hypothese wordt verdedigt dat er met opzet genocide wordt gepleegd:
Via de vaccins zelf die je immuunsysteem vernietigen
Via de maskers die bacteriële pneumonie etc. veroorzaken
Volgens psychologische onderwerping door je steeds een wortel voor te houden.
Door niet-gevaccineerden te beschuldigen van het creëren van varianten. enzovoorts.
Vergelijkingen met communistisch China worden gemaakt.
De status van Australië wordt behandeld.
Enzovoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |