Is je geraden.quote:
komt vast goed..quote:
Oh ik net gehad! Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.quote:
Daarom ga ik nuquote:
Zeker spannend.quote:Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.
Maar we gaan er wel voor!
Hopelijk niet online lesgeven volgende week..
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oh lol, hools bestaad serieus nog..
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.
Had je maar gewoon moeten doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had je maar gewoon moeten doen.
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Hmm in dat geval kan je wel eens goed zitten als op doegewoon.com doelt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:32 schreef manny het volgende:
Leuk voetbalweekend voor de boeg.
beetje afhankelijk van de uitslagen of ik dat op zondag nog steeds denk...
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Dat is waar ook ja, ook nog even lid van geweest.. Waren mooie tijden..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.
Kennelijk is mijn post op miraculeuze wijze vanuit het NK afstanden schaatsen topic hier terecht gekomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef manny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.
Bij ons ook niet, al hebben wij wel gewonnen.quote:
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Oh wist ik niet. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Gezocht kan niet vinden waar te lezen en ik kan nog steeds niet posten. Trusten trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Kan gebeuren.quote:
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij ben ik nu bij Ole om de hoek. 😛
Groeten uit Mikkeller by Morebeer
1nalaatste stop van de bockbiertocht, maar we eten hier nog wat meer. Al is alleen 'de frituur open' en niet de andere kaart.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaleuke zaak hoor!
Je zit niet eens om de hoek, maar nog vóór de hoek!
ach moet kunnen voor een keertjequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
1nalaatste stop van de bockbiertocht, maar we eten hier nog wat meer. Al is alleen 'de frituur open' en niet de andere kaart.
Gollem Craft beers op de Amstelstraatquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef Ole het volgende:
[..]
ach moet kunnen voor een keertje
Wat is de laatste stop?
ah ook leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Gollem Craft beers op de Amstelstraat
Volgende keer haak ik ook ff aan als het uitkomt!quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:44 schreef borisz het volgende:
Inmiddels thuis. Genoeg gedronken. Veel lekkere bockjes en ook bockjes die al even in de kelder lagen.
Voor de liefhebber: Zilt, Elfde Gebot, In de Wildeman, Arendsnest, Beertemple, Gollem Raamsteeg, Mikkeler at Morebeer en Gollem Craft Beer.
In Zilt en Gollem Craft Beer was ik nog nooit geweest. Die zaten er twee jaar geleden ook niet in de route.![]()
Was leuk. Kwamen nog wat mensen even aanhaakten en 1 biertje op een locatie deden en verder niet met de route meededen.
Kortom gezellige dag.
Hitler en Mussolini hadden een verbond, dus logische keuze.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Dat kunnen ze daar wel! Alleen grote kans dat je dubbele portie krijgtquote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Goedemiddag
Na dag Keulen gisteren, vandaag de trein naar Bonn gepakt. Geboorteplaats van Ludwig van Beethoven. En nog veel meer. Haus Der Geschichte bijvoorbeeld over Duitsland vanaf 1945.
Even rust en dan zo restaurantje zoeken. Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Pizzeria Tuscolo is goed (zit op twee plekken in het centrum), als je dat lekker vind. Andere tip is om Bonnsch bier uit te proberen (op Friedensplatz).quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Goedemiddag
Na dag Keulen gisteren, vandaag de trein naar Bonn gepakt. Geboorteplaats van Ludwig van Beethoven. En nog veel meer. Haus Der Geschichte bijvoorbeeld over Duitsland vanaf 1945.
Even rust en dan zo restaurantje zoeken. Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Ben al weer in Keulen waar mijn hotel staat, maar dank voor de tip. 🙂quote:Op woensdag 3 november 2021 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pizzeria Tuscolo is goed (zit op twee plekken in het centrum), als je dat lekker vind. Andere tip is om Bonnsch bier uit te proberen (op Friedensplatz).
quote:Op zaterdag 6 november 2021 19:00 schreef borisz het volgende:
Terug van een middag/avondje Schoonenberg. Het begin en eind was leuk. Daartussen....![]()
Wat wel grappig was: ons vak begon te zingen 'Sparta Is De Club Van Rotterdam', het uitvak is om de hoek. Nou daar knapten wat draadjesquote:
Gelijktijdig met de formule 1.quote:
Correct. Geen lastige keuze, maar wellicht F1 op iPadje ernaast idd.quote:
Je begrijpt het niet: Ajax haalt zoveel punten in Europa dat een tweede plaats in de competitie genoeg is voor CL.quote:
Wat bedoel je Boris ? Iets met Herlings ? Daar heb ik net van genoten.quote:
Ik hou het graag vaag.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je Boris ? Iets met Herlings ? Daar heb ik net van genoten.
Duidelijkquote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hou het graag vaag.
https://www.nu.nl/coronav(...)nder-het-record.html
Niet te geloven idd.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:40 schreef golfer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)hoe-jong-kopers-zijn
Nu wel. En ik denk niet dat er iemand blij is met dit record.quote:
demn...quote:Op donderdag 11 november 2021 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu wel. En ik denk niet dat er iemand blij is met dit record.
https://nos.nl/liveblog/2(...)terd-over-omt-advies
Ik sta inmiddels zo'n 3 maanden droog.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels zo'n 3 maanden droog.
Goeiemorgen.
Solo dus. Normaal is-ie met Erik van Muiswinkel. Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:08 schreef borisz het volgende:
[..]![]()
Ik had zondagavond mijn laatste biertje.
Ddw ben ik redelijk strikt. Vanavond bij het eten wel een glas wijnen daarna naar de Schouwburg, nu het nog kan
. Diederik van Vleuten.
Dat blijft toch een lastig dilemma. Er zijn zo veel landen waar je eigenlijk niet kan spelen (als je dat ziet als steun / legitimatie van het regime daar), of waar sociale misstanden eerder de norm dan de uitzondering zijn. Kun je dan wel handelen met die landen, of er op vakantie gaan ?quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:41 schreef golfer het volgende:
Dus het wordt toch spelen in de zandbak die bezaaid is met dode gastarbeiders.
Wat mooi cryptisch weer.....quote:Op woensdag 17 november 2021 08:39 schreef borisz het volgende:
En je zit met de feestdagen tussendoor.
Een Oranje wuppie in een kerstburka.
Ze gaan de wereld over.quote:Op zaterdag 20 november 2021 08:12 schreef borisz het volgende:
Moggel.
Eens kijken hoe de Puinhopen in Rotterdam zijn![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 24 november 2021 18:04 schreef borisz het volgende:
Oh we spelen zo al... Had 21u in mijn hoofd...
Het blijft bij een figurantenrol.quote:Op vrijdag 26 november 2021 18:52 schreef borisz het volgende:
Persco kijken in de kroeg.... Oh AT5 is erbij. 🤡
Deze keer ben ik het nietquote:Op vrijdag 26 november 2021 18:52 schreef borisz het volgende:
Persco kijken in de kroeg.... Oh AT5 is erbij. 🤡
Pfoe. Das wel erg jong. Covid-gerelateerd?quote:Op donderdag 2 december 2021 18:59 schreef Ole het volgende:
Demn tweede sterfgeval in 2 weken. Eéntje niet geheel onverwacht, Maar kreeg net telefoontje dat kennis, pas 47 onverwachts is overleden
lastig. Genezen van Covid, wel vaccinatie. Overleden aan hartfalen.quote:Op donderdag 2 december 2021 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Pfoe. Das wel erg jong. Covid-gerelateerd?
RIPquote:
Mmm. Ondanks dat je weet dat het er aan zit te komen, toch confronterend als er (weer) een duidelijke nieuwe fase in gaat.quote:Op maandag 6 december 2021 20:35 schreef borisz het volgende:
Wat een dag. Hectisch op werk maar ook:
Vandaag is in groter familieverband bekendgemaakt dat oma dr laatste periode in gaat. Ze zal 2022 nog wel halen, maar 2023 niet. Ze heeft een soort van COPD en de behandeling 'is terug' van longarts naar HA. Iedereen wist dat het eraan zat te komen, maar vorige week is wel een bepaalde stap gezet om het zo maar even te zeggen. 87. En het afgelopen jaar 'echt' oud geworden.
Vanmiddag na werk nog aan een neuro-onderzoekje meegedaan. Krijg je een helm op met zuignapjes die dan je hersengolven meten. Daarna een opdracht doen en daarna daar nog even over babbelen. Was best wel lollig
Zondag kijken?quote:Op donderdag 9 december 2021 14:55 schreef borisz het volgende:
Viaplay toch een eurootje goedkoper dan Ziggy Sport Totaal.
Ben nu al zenuwachtig.quote:
Yups, inderdaad. Zoals:quote:
amenquote:Op zondag 12 december 2021 11:21 schreef Ole het volgende:
Zeker. Lekker langs de lijn luisteren. Geen zin om de deur uit te gaan!
ik weet nooit zo goed wat die smileys als bijvquote:Op zondag 12 december 2021 12:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, inderdaad. Zoals:
Handbal - Wereldkampioenschap Dames
Powerlifting - Europees Kampioenschap Klassiek
Bobsleeën - Wereldbeker - Altenberg
Biathlon - Wereldbeker - Hochfilzen
Snooker - Scottish Open
Kunstrijden - ISU Grand Prix - Grand Prix Final
Skispringen - Wereldbeker Herren - Klingenthal
Freestyle Skiën - Wereldbeker Heren - Val Thorens
Paardensport - Wereldbeker Jumping - Westeuropese Liga - La Coruna
Noordse Combinatie - Wereldbeker Heren - Otepää
Rodelen - Wereldbeker - Altenberg
Bobsleeën - Wereldbeker - Winterberg
Langlaufen - Wereldbeker Dames - Davos
Freestyle Skiën - Wereldbeker Heren - Idre Fjäll
Atletiek - Europees Kampioenschap Veldlopen
Badminton - Wereldkampioenschap
Tennis - WTA International - Limoges
Veldrijden - Wereldbeker - Heren Elite - Val di Sole
En misschien vergeet ik nog wel iets?
Dat moet een achtbaan geweest zijn.quote:
Ja en nee. Ik ben geen F1-fan, dus ik zat rustig op mijn stoel.quote:Op maandag 13 december 2021 06:39 schreef manny het volgende:
[..]
Dat moet een achtbaan geweest zijn.
Helaas werd er daar na nog gevoetbald en weekend alsnog stuk.
Misschien zelfs best mogelijke lotingquote:
Pfoe. Sterkte.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Pff 4 overlijdens in 2 weken. 2 onder 50 bijna letterlijk omgevallen (hartstilstand) en anderen eind 70 wel al ziek maar alsnog . Vrijdag afscheid van broer van mijn pa.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Pff 4 overlijdens in 2 weken. 2 onder 50 bijna letterlijk omgevallen (hartstilstand) en anderen eind 70 wel al ziek maar alsnog . Vrijdag afscheid van broer van mijn pa.
Gecondoleerdquote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Stom.quote:Op woensdag 15 december 2021 22:03 schreef Ole het volgende:
Sinds jaren niet zo'n pakket gehad. Veel eten, bubbels met en zonder alcohol, mooie thermosflesquote:Op vrijdag 17 december 2021 14:26 schreef borisz het volgende:
Kerstpakket was weer leuk.![]()
Mede door mezelf samengesteld.
Men kon kiezen uit Italiaans, Frans of Nederlands en de keuze tussen rood, wit, bier of alcoholvrij.
Het eten en drinken heb ik samen met twee collega's uitgezocht bij de groothandel. Daarbij nog drie cadeau's van het MT. Oa een vogelvoederhuisje die je op je raam kan plakken en een flinke bol.com bon.
quote:Op zondag 19 december 2021 12:29 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Golfer
Dat Ajax maar twee keer van Feyenoord mag winnen.
Bedankt! Dat is gelukt!quote:Op zondag 19 december 2021 12:29 schreef borisz het volgende:
Gefeliciteerd Golfer
Dat Ajax maar twee keer van Feyenoord mag winnen.
Geheel volgens verwachting.quote:Op woensdag 22 december 2021 22:04 schreef borisz het volgende:
Sifan en Max dus. Harrie is bestolen.
Neuh Max is de terechte winnaar itt tot 2016.
Mooi Olympisch overzicht Boris.quote:
De watquote:Op zondag 26 december 2021 20:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet gezien. Was aan het Triominossen
Goeiemorgenquote:Op maandag 27 december 2021 11:23 schreef borisz het volgende:
Groeten uit Nijkerk. Zo door naar Putten.
Etappe 10 en 11 Westerborkpad.
Beste wensen.quote:
Idem! Dat het maar snel beter mag gaan met de pandemie en iedereen gezond blijft!quote:
Ha ha ha. Vertel.quote:
Walgelijke egotripperquote:Op zaterdag 8 januari 2022 19:05 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Hoogtepuntje van de zaterdag. De stukjes van Wiegel.
nou er was een Herman. Met ook beetje zachte G . Stem leek wel beetje, maar toen hij 'doei doei' zei dacht ik al dat kan onze Herm niet zijn. Die zou /houdoe gezegd hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 05:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Vertel.Houdoe wor.
Goeiemorgen.
Ha ha haquote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:15 schreef Ole het volgende:
[..]
nou er was een Herman. Met ook beetje zachte G . Stem leek wel beetje, maar toen hij 'doei doei' zei dacht ik al dat kan onze Herm niet zijn. Die zou /houdoe gezegd hebben
Ja tog?quote:
En houdoe toch?quote:
Ja.quote:
je had ook gehoord? Weet even de vraag niet meer maar vond hem wel Hermwaardigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:44 schreef borisz het volgende:
Bij Nachtzuster?
Moet zeggen dat ik bijna nooit live radio luister sinds de podcast. weer hip is geworden.
Neuh.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:31 schreef Ole het volgende:
[..]
je had ook gehoord? Weet even de vraag niet meer maar vond hem wel Hermwaardig
Ja heerlijk programma voor als je niet kunt slapenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh.
Moeders luistert het wel eens om weer in slaap te vallen.
Wel vroeg hoorquote:
Ben je eens met Kaag op Financien?quote:
Ja prima keus. MinFin is tegenwoordig vooral een diplomatenbaan met alle overleggen in Europa en af en toe Washington (Wereldbank).quote:
Ze is een beetje apart, maar ik denk hoogintelligent. We zullen het merken!quote:Op maandag 10 januari 2022 19:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja prima keus. MinFin is tegenwoordig vooral een diplomatenbaan met alle overleggen in Europa en af en toe Washington (Wereldbank).
Ja. Dat trekt aan of dat stoot af. Een middenweg is er bijna niet. Met Vijlbrief was er zeker een goede kandidaat, al had ik liever Koolmees gezien. Maar Kaag vind ik een prima keuze. Het laat ook eens gewoon wat machtspolitiek zien van D66 om MinFin te claimen, daar waren we in het verleden nog wel beducht voor.quote:Op maandag 10 januari 2022 20:00 schreef Ole het volgende:
[..]
Ze is een beetje apart, maar ik denk hoogintelligent. We zullen het merken!
Zij maar eigenlijk alle ministers hebben zware taak!quote:Op maandag 10 januari 2022 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Dat trekt aan of dat stoot af. Een middenweg is er bijna niet. Met Vijlbrief was er zeker een goede kandidaat, al had ik liever Koolmees gezien. Maar Kaag vind ik een prima keuze. Het laat ook eens gewoon wat machtspolitiek zien van D66 om MinFin te claimen, daar waren we in het verleden nog wel beducht voor.
Dat slaat inmiddels helemaal door naar de andere kant. Ongelooflijke taferelen.quote:Op maandag 10 januari 2022 21:15 schreef Ole het volgende:
Hoop wel dat toeslagenaffaire wordt geregeld. Dat verdient echt niet de schoonheidsprijs!
Oiquote:Op dinsdag 11 januari 2022 15:27 schreef golfer het volgende:
Uit een ander topic:
DJMO in VBL / [VBL SC #8052] WEEKEND
Das lang geleden dat ik jou heb zien posten. Een jaar of 12 geleden?quote:
Ik de sportschool pak ik regelmatig een les mee. Sinds die dicht zijn dus niet mijn rek en strekoefeningen gedaan.quote:
Dat zou zo maar kunnen, ik zocht iets op Google, een pagina op Fok kwam als resultaat naar boven en ik keek even of dit nog bestond en het is leuk om te zien dat sommige dingen niet veranderen!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik jou heb zien posten. Een jaar of 12 geleden?
Haha, in 2009 was ik nog een twintiger, nu de 41 gepasseerd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Suijk! Machtig dat is lang geleden inderdaad.
Klikte op je PH, kwam meteen in De Rel van 2009 terecht.
Ik nader die leeftijdsrange ook met rasse schreden. Waar is de tijd gebleven dat ik vrijwel iedere nacht hier nog even kwam posten na het stappenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Haha, in 2009 was ik nog een twintiger, nu de 41 gepasseerd.![]()
Hopelijk gaat het jullie ook allemaal goed?
Wel goed dat je nog steeds Raúl in je plaatje hebt staan. Woon jij nog steeds in Zeeland?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik nader die leeftijdsrange ook met rasse schreden. Waar is de tijd gebleven dat ik vrijwel iedere nacht hier nog even kwam posten na het stappen.
Twee dingen die waarschijnlijk nooit meer zullen veranderenquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wel goed dat je nog steeds Raúl in je plaatje hebt staan. Woon jij nog steeds in Zeeland?
2009...toen mijn kleindochter nog maar 4 jaar oud was...kort geleden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef borisz het volgende:
2009... Toen ik nog Economie studeerde.... Lang geleden.
Het is tegenwoordig rustig op Fok! 'snachtsquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik nader die leeftijdsrange ook met rasse schreden. Waar is de tijd gebleven dat ik vrijwel iedere nacht hier nog even kwam posten na het stappen.
Idem.quote:Op donderdag 13 januari 2022 21:56 schreef borisz het volgende:
Hopelijk wordt het kaartje van DB naar ZB gestuurd
Ah. Goed om bezig te zijn / blijven. Ik sneak een beetje tussen de maatregelen door omdat ik de sleutel van de sportschool heb en dus naar binnen kan. Maar in je eentje trainen is saai en niet echt motiverend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik de sportschool pak ik regelmatig een les mee. Sinds die dicht zijn dus niet mijn rek en strekoefeningen gedaan.
Gisteren weer eens thuis een lesje gedaan. Maar ik merkte wel dat ik soms iets minder soepel was. Mijn wandelspieren zijn prima, maar de rest
.
Belangrijkste dat ik ooit weer ben begon met sporten was 1. Het is gewoon fijn om bezig te zijn. 2. Er moest 20 kilo af, nou dat is bijna gelukt. 3. En mijn focus zat hem in afvallen en soepel blijven ipv sixpack kweken. Ivm spieziekte zal ik nooit een krachtpatser worden. Maar het is wel goed om bij te blijven.
Met de lockdown wel veel gewandeld, maar de rest een beetje laten versloffen.![]()
Thuis doe ik weinig sportiefs. Daarvoor moet ik buiten zijn of in de sportschool.
Ha. Wat een toestand, hopelijk herstel je goed en dat soort dingen.quote:
Mijn username is wel veranderdquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, ik zocht iets op Google, een pagina op Fok kwam als resultaat naar boven en ik keek even of dit nog bestond en het is leuk om te zien dat sommige dingen niet veranderen!
Helaas zonder publiekquote:
Wat een start. Had al tig jaar geen Futsal gezien, maar wel wat serieuzer geworden als ik het zo kan beoordelen na 2 potjes.quote:
Succes.quote:Op donderdag 20 januari 2022 08:38 schreef borisz het volgende:
Mooie dag voor PSV vandaag. Ze mogen spelen tegen die mooie club uit Velsen-Zuid.
Net gedraaid op QMusic.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:11 schreef borisz het volgende:
Dat wordt een hoop Meat Loaf op de radio
https://www.ad.nl/show/am(...)-overleden~a2f15651/
RIP
Ik ben aan het revalideren en na 5 minuten al dood op.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:19 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de wandel dicht bij huis.
De tuindorpen van Noord
Er zal nog wel lang nagepraat worden over het moment met Blind bij de 2e van Akjax.quote:
Wie ?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:01 schreef borisz het volgende:
Al 12 jaar is Haarlem nu een #stadzonderclub
Niet mijn club, maar ik zat wel op het Schoter en hadden gym op de trainingsvelden van Haarlem. Dus kwam er wel veel.
En de beste leraar die ik ooit heb gehad was een oud-speler van HFC Haarlem
Klinkt als eenmalig international Miel Peijs. Maar die speelde bij NEC.quote:
Gerrit Peijs speelde 368 duels voor Haarlemquote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klinkt als eenmalig international Miel Peijs. Maar die speelde bij NEC.
De naam kwam dan ook bekend voor. Zo zonde dat Haarlem failliet ging en Barcelona met een miljard schuld blijft bestaan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Gerrit Peijs speelde 368 duels voor Haarlem. Op plek 5 of 6 van de Speler die het vaakst een roodbroek aan had.
Pieter Huijg op één ? Of Martin Haar?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
De naam kwam dan ook bekend voor. Zo zonde dat Haarlem failliet ging en Barcelona met een miljard schuld blijft bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |