Is je geraden.quote:
komt vast goed..quote:
Oh ik net gehad! Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.quote:
Daarom ga ik nuquote:
Zeker spannend.quote:Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.
Maar we gaan er wel voor!
Hopelijk niet online lesgeven volgende week..
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oh lol, hools bestaad serieus nog..
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.
Had je maar gewoon moeten doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had je maar gewoon moeten doen.
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Hmm in dat geval kan je wel eens goed zitten als op doegewoon.com doelt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:32 schreef manny het volgende:
Leuk voetbalweekend voor de boeg.
beetje afhankelijk van de uitslagen of ik dat op zondag nog steeds denk...
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Dat is waar ook ja, ook nog even lid van geweest.. Waren mooie tijden..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.
Kennelijk is mijn post op miraculeuze wijze vanuit het NK afstanden schaatsen topic hier terecht gekomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef manny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.
Bij ons ook niet, al hebben wij wel gewonnen.quote:
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Oh wist ik niet. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Gezocht kan niet vinden waar te lezen en ik kan nog steeds niet posten. Trusten trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |