Is je geraden.quote:
komt vast goed..quote:
Oh ik net gehad! Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.quote:
Daarom ga ik nuquote:
Zeker spannend.quote:Maar nu spannend wat gaat gebeuren.. Aantal collega's ziek thuis. Zitten we met 3 nieuwelingen.
Maar we gaan er wel voor!
Hopelijk niet online lesgeven volgende week..
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:14 schreef MatthijsDJ het volgende:
Oh lol, hools bestaad serieus nog..
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gestaag en bedaard. Slow slow slow.
Had je maar gewoon moeten doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had je maar gewoon moeten doen.
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Hmm in dat geval kan je wel eens goed zitten als op doegewoon.com doelt..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh het was meer een knipoog naar wie ik denk dat je was maar dat zal dan niet zo zijn.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik kwam hier vroeger heel vaak (met een ander account) maar toen vergeleek in ene Danny met een beruchte Oostenrijker en hoppa permban..
Nu ouder en wijzer (vooral ouder..)
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:32 schreef manny het volgende:
Leuk voetbalweekend voor de boeg.
beetje afhankelijk van de uitslagen of ik dat op zondag nog steeds denk...
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Volgens mij is toen half VBL gekicked ging geloof ik om een apart toernooi board waar heel vbl zo'n beetje tegen was en een paar (zoals ik) een beetje triest gingen doen
Dat is waar ook ja, ook nog even lid van geweest.. Waren mooie tijden..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Dit is niet VBL. Welkom bij de nationale volkssport.
Kennelijk is mijn post op miraculeuze wijze vanuit het NK afstanden schaatsen topic hier terecht gekomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:44 schreef manny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik u helemaal snap.
Bij ons ook niet, al hebben wij wel gewonnen.quote:
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kreeg toen een weekban. Toen werd er een nieuw forum opgericht. WijZijnVoetbal. Bestaat nog steeds, met veel ex-FOK!ers. Is wel veel kleiner geworden in de loop der jaren. Ik heb daar een permban.
Oh wist ik niet. Zal eens kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Gezocht kan niet vinden waar te lezen en ik kan nog steeds niet posten. Trusten trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je permban is daar wat ik las van de week opgeheven..
Kan gebeuren.quote:
Jaquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:40 schreef borisz het volgende:
Volgens mij ben ik nu bij Ole om de hoek. 😛
Groeten uit Mikkeller by Morebeer
1nalaatste stop van de bockbiertocht, maar we eten hier nog wat meer. Al is alleen 'de frituur open' en niet de andere kaart.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaleuke zaak hoor!
Je zit niet eens om de hoek, maar nog vóór de hoek!
ach moet kunnen voor een keertjequote:Op zondag 31 oktober 2021 19:49 schreef borisz het volgende:
[..]
1nalaatste stop van de bockbiertocht, maar we eten hier nog wat meer. Al is alleen 'de frituur open' en niet de andere kaart.
Gollem Craft beers op de Amstelstraatquote:Op zondag 31 oktober 2021 19:51 schreef Ole het volgende:
[..]
ach moet kunnen voor een keertje
Wat is de laatste stop?
ah ook leuk!quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Gollem Craft beers op de Amstelstraat
Volgende keer haak ik ook ff aan als het uitkomt!quote:Op zondag 31 oktober 2021 22:44 schreef borisz het volgende:
Inmiddels thuis. Genoeg gedronken. Veel lekkere bockjes en ook bockjes die al even in de kelder lagen.
Voor de liefhebber: Zilt, Elfde Gebot, In de Wildeman, Arendsnest, Beertemple, Gollem Raamsteeg, Mikkeler at Morebeer en Gollem Craft Beer.
In Zilt en Gollem Craft Beer was ik nog nooit geweest. Die zaten er twee jaar geleden ook niet in de route.![]()
Was leuk. Kwamen nog wat mensen even aanhaakten en 1 biertje op een locatie deden en verder niet met de route meededen.
Kortom gezellige dag.
Hitler en Mussolini hadden een verbond, dus logische keuze.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Dat kunnen ze daar wel! Alleen grote kans dat je dubbele portie krijgtquote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Goedemiddag
Na dag Keulen gisteren, vandaag de trein naar Bonn gepakt. Geboorteplaats van Ludwig van Beethoven. En nog veel meer. Haus Der Geschichte bijvoorbeeld over Duitsland vanaf 1945.
Even rust en dan zo restaurantje zoeken. Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Pizzeria Tuscolo is goed (zit op twee plekken in het centrum), als je dat lekker vind. Andere tip is om Bonnsch bier uit te proberen (op Friedensplatz).quote:Op woensdag 3 november 2021 17:17 schreef borisz het volgende:
Goedemiddag
Na dag Keulen gisteren, vandaag de trein naar Bonn gepakt. Geboorteplaats van Ludwig van Beethoven. En nog veel meer. Haus Der Geschichte bijvoorbeeld over Duitsland vanaf 1945.
Even rust en dan zo restaurantje zoeken. Na twee dagen Duits eten ga ik vandaag voor Italiaans.
Ben al weer in Keulen waar mijn hotel staat, maar dank voor de tip. 🙂quote:Op woensdag 3 november 2021 17:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pizzeria Tuscolo is goed (zit op twee plekken in het centrum), als je dat lekker vind. Andere tip is om Bonnsch bier uit te proberen (op Friedensplatz).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |