Parachute niet nodig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een parachute is goedkoper dan een uitkering.
Prima, nog goedkoper. We moeten als land een beetje op de kleintjes letten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Parachute niet nodig.
@:zipportal
Lekker bekje halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier ook heerlijk. Denk dat ik zo even een visje ga halen.
Ik ga met je meedoen (nu echt!!!)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
In je lunchpauze?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Graag pics.quote:
Ben wel druk aan het studeren hoor!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In je lunchpauze?
@:drizzt check deze grap
GLSgodenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:06 schreef Caland het volgende:
Ik krijg vanmiddag een pakketje binnen (een lamp @:scrummie) en die bezorger kan ik gewoon nu al live tracken terwijl hij tussen 2 en 3 voor de deur staat.
Wat een walgelijk bedrijf.
Ik heb ooit hypotheken aangesmeerd bij een callcenter. Wat een kutwerk was dat. Dan lijkt een beetje bellen naar mogelijk coronazieken beter.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ga misschien wel tijdelijk even werken bij de GGD, vriendin van mij werkt daar ook en ze betalen nu 17 euro p/u voor een beetje bellen. (lol)
Kun jij koe-er koode voor mei riegelen vriend?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ga misschien wel tijdelijk even werken bij de GGD, vriendin van mij werkt daar ook en ze betalen nu 17 euro p/u voor een beetje bellen. (lol)
Doe dit maar niet meer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kun jij koe-er koode voor mei riegelen vriend?
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel veel wappies nu die je aan de lijn krijgt denk ik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb ooit hypotheken aangesmeerd bij een callcenter. Wat een kutwerk was dat. Dan lijkt een beetje bellen naar mogelijk coronazieken beter.
[..]
Dat risico loop je ja. Van die types die vinden dat zijzelf 'wakker' zijn en het allemaal doorzien.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel veel wappies nu die je aan de lijn krijgt denk ik.
Moet in je aard liggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:07 schreef maxi-mus het volgende:
Onduidelijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
Zeg, @:Muskusboktor57
Is de metro in Berlijn ter plekke nog steeds zo gigantisch onduidelijk (als je een paar bakkies op hebt)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |