Waar moet ik dan heenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:26 schreef KingRoland het volgende:
Laat alleen Aziaten binnen in Nederland.
De rest niet.
Nooit van dat woord gehoord, zo leer je nog eens wat.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
bewoners van het asielzoekerscentrum die geen recht hebben op asiel in Nederland
Ik was ook aan het zoeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit van dat woord gehoord, zo leer je nog eens wat.
Deporterenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik was ook aan het zoeken.
'veiligelanders' - asielzoekers uit relatief veilige landen zoals Marokko, Albanië en Algerije
Goh.
Als hij nu vertrekt kan hij er morgenochtend zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het dorpje Minaj in Oekraïne lijkt mij wel wat voor jou.
Misschien wat kort door de bocht, maar wat doen die mensen daar dan nog? En waarom mogen ze dat AZC uit, met het risico dat ze er tussenuit peren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
bewoners van het asielzoekerscentrum die geen recht hebben op asiel in Nederland
Leuk snackbarretje wel.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als hij nu vertrekt kan hij er morgenochtend zijn.
[ afbeelding ]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
Het elektronische bord (u rijdt te hard met een smiley, walgelijk) voor mijn huis is zojuist voor de tweede keer stuk gegaan. Dit keer iemand tegenaan gereden (jullie mogen het geslacht raden van de persoon achter het stuur) Als nette burger maar even de gemeente gebeld om aan te geven dat het bord aan diggelen is, ze sturen binnen 2 weken iemand. Gemeentegoden. Wel een érg leuk meisje aan de lijn. Heeft ook 0 nut zo'n bord want hier rijden 3 trekkers en een melkwagen langs per dag.
Je maakt wat mee als werkloze.
zulkequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!
Regionale spreektaal? @scrummiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wel top dat je het meldt! Met zo'n werklozen hebben we geen bejaarden meer nodig!
Ik was me hier niet van bewust. Trots op mijn afkomst.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Regionale spreektaal? @:scrummie
Om 292 kcal te verbranden moet je wel wat meer lopen dan een blokje extra.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We wandelen gewoon een blokje verder tijdens de lunch
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Om 292 kcal te verbranden moet je wel wat meer lopen dan een blokje extra.
Omdat die landen niet meewerken aan terugnemen van hun mensen. Die zien liever dat het ze lukt een uitkering te scoren en dan vloeit er vanzelf weer wat daarvan richting thuisland.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien wat kort door de bocht, maar wat doen die mensen daar dan nog? En waarom mogen ze dat AZC uit, met het risico dat ze er tussenuit peren?
Gewoon daar plaatsen, één nachtje binnenhouden en dan het vliegtuig in. Wat mij betreft koopt IND een privéjet waarmee ze non stop vluchten uitvoeren naar veiligelanders landen. Is ongetwijfeld goedkoper dan ze hier houden en die rotzooi van ze opruimen.
Een parachute is goedkoper dan een uitkering.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat die landen niet meewerken aan terugnemen van hun mensen. Die zien liever dat het ze lukt een uitkering te scoren en dan vloeit er vanzelf weer wat daarvan richting thuisland.
Parachute niet nodig.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een parachute is goedkoper dan een uitkering.
Prima, nog goedkoper. We moeten als land een beetje op de kleintjes letten.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Parachute niet nodig.
@:zipportal
Lekker bekje halen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Het is hier ook heerlijk. Denk dat ik zo even een visje ga halen.
Ik ga met je meedoen (nu echt!!!)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
In je lunchpauze?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:04 schreef maxi-mus het volgende:
Graag pics.quote:
Ben wel druk aan het studeren hoor!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
In je lunchpauze?
@:drizzt check deze grap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |