Sowieso doet gebak me weinig. Zoetigheid is zo zonde van de calorieën en koolhydraten.quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je dit er serieus smakelijk uitzien?
Heerlijk juistt!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ziet er echt walgelijk uit
Jij bent walgelijk
Ah ja, want je bent óf ambtenaar, óf fabrieksmedewerkerquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De andere optie dus. Sneuneus.
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja, want je bent óf ambtenaar, óf fabrieksmedewerker
Klopt, ik vind mijn collega's gezellig en leuk en daarom kies ik er voor om lekker een rondje te lopen met ze, als mijn werk het toelaatquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.
Maar dat is niet erg. Wat je voor werk doet maakt me niet uit, dat is niet altijd een keuze. Rondjes lopen met je collega's wel.
Ik sluit mij hierbij aanquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:53 schreef Caland het volgende:
Ik ben het in deze kwestie volledig eens met user @:behoorlijkkritisch
Toen ik dit nummer hoorde had ik wel even de hoop dat Mario stervende is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Al besproken
User @:maxi-mus is groot fan van dit nummer (en Mario)
In sommige kwesties is het noodzakelijk om een lijn te trekken. Dit is er één van.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De steun is hartverwarmend, doch enigszins verwarrend @:GGMM en @:Caland
Elk rondje is anders.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ene ontken je, het andere niet. Dat zegt mij genoeg.
Maar dat is niet erg. Wat je voor werk doet maakt me niet uit, dat is niet altijd een keuze. Rondjes lopen met je collega's wel.
Haha, ja dat doe ik wel eens. Maar Bob Sikkes ook, dus het is okéquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
Even een oprechte vraag @:gutanoth
Draag jij ook je overhemd onder een sweater?
Ik ben hem toevallig nu aan het luisteren.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:03 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland
Dit moet wel leuk zijn.
[ twitter ]
Muskusboktor Bronson houdt het meest van blauwe wafelsquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij het lekkerste taartje?
Rijsttaart.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind jij het lekkerste taartje?
veiligelanders?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Doodschieten. @:lenny_leonard
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:19 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Doodschieten. @:lenny_leonard
Drs. J.G.H. Janmaat 1982.quote:"Vol = Vol"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |