Er waren waarschijnlijk geen andere mensen betrokken bij haar vermissing.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Negerlul = kritieke toestand.
[ twitter ]
Klopt deze stelling? Even een expert erbij halen. @:DonRaja
Laadt je Xinomie alweer op?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er waren waarschijnlijk geen andere mensen betrokken bij haar vermissing.
Dit maakt het nog mysterieuzer
Soms na raar drukken, buigen,klooien en geduld dus elke avond powercharge ik de unit naar 100% en kom ik de dag weer door.quote:
Huh? Is toch een lief hondje? Staat zelfs in de titel.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:01 schreef Zipportal het volgende:
Note te pakken. @:lenny_leonard HiterGodHond
Gegrilde octopus.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik was een weekendje weg naar Den Haag, gegrilde octopus besteld in zo’n visrestaurant. Boh godenvoer.quote:
Lekker pik, geniet ervanquote:
Mooie stad hèquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik was een weekendje weg naar Den Haag, gegrilde octopus besteld in zo’n visrestaurant. Boh godenvoer.
Heel leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb in de Zeeheldenbuurt op kamers gezeten.
Omdat @onlogisch daar slecht op gaat.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heel leuk
Waarom steeds die boze pi
quote:
Stukje Favela.quote:Laakkwartier is slechtste buurt van Nederland, vinden de bewoners zelf: 'We staan er weer mooi op' ... Met een rapportcijfer van 5,2 is er geen wijk in Nederland die door haar inwoners zo beroerd wordt beoordeeld, zo blijkt uit een onderzoek van wetenschappers van de Vrije Universiteit.
Heb hem op m'n telefoon gekekenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Absolute verwennerij voor je oogballen, wel echt een film die je in de bioscoop moet kijken en niet ergens op een laptopje.
@Zipportalquote:Op donderdag 28 oktober 2021 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dune 8,5/10
Absolute verwennerij voor je oogballen, wel echt een film die je in de bioscoop moet kijken en niet ergens op een laptopje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |