Dan valt er eindelijk eens een Mercedesbaan wegquote:Op dinsdag 9 november 2021 21:44 schreef SiGNe het volgende:
Wat dat de race van Saudi-Arabië niet door gaat omdat 't circuit nog niet af is?
Hoe Max in principe alleen nog maar 2e te worden en de FL te halen.. is ie WK
Zoals Australië?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan valt er eindelijk eens een Mercedesbaan weg
En je kunt wel een baan een Mercedes-baan noemen waar we nooit hebben gereden?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam is dat een Mercedes baan?
Jeddah is godverdomme Monza met zonder uitloopstrokenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En je kunt wel een baan een Mercedes-baan noemen waar we nooit hebben gereden?
Ik niet zolang we nog racen op Spa en de Nurburgring is ook nog redelijk dichtbij als gp van de Benelux.quote:Op dinsdag 9 november 2021 20:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kan me best voorstellen dat een 2e race in NL ooit een optie wordt zolang Max vooraan meedoet, maar zou vooral zonde zijn als ze Assen daarvoor gaan verbouwen en het voor MotoGP een stuk minder interessant wordt
Assen heeft helemaal geen plannenquote:Op woensdag 10 november 2021 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Wat zijn eigenlijk de plannen van Assen qua aanpassingen?
Ja, Spa zou je ook al als 2e "Nederlandse" GP kunnen zien inderdaad. En wat mij betreft is een 2e race in Nederland ook niet nodig hoor, maar gezien het succes van Zandvoort, kan ik me voorstellen dat het ooit wel een optie wordt, je weet dan in ieder geval dat het 3 dagen lang uitverkocht is.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik niet zolang we nog racen op Spa en de Nurburgring is ook nog redelijk dichtbij als gp van de Benelux.
Nurburgring als de GP van Benelux?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Fer het volgende:
[..]
Ik niet zolang we nog racen op Spa en de Nurburgring is ook nog redelijk dichtbij als gp van de Benelux.
Als de GP van San Marino in Imola gereden kan worden dan kan dit ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nurburgring als de GP van Benelux?
Ik heb iets gemist in mijn topografielesjes.
Emilia Romagna toch?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de GP van San Marino in Imola gereden kan worden dan kan dit ook.
Ja nu wel, maar het vroeger altijd de GP van San Marino geweest.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Emilia Romagna toch?
Dan is Nürburgring de GP van Reinland-Pfalz
Dan wordt het ook weer de GP van Luxemburg, net als vroegerquote:Op woensdag 10 november 2021 12:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja nu wel, maar het vroeger altijd de GP van San Marino geweest.
Als je in het zuiden van Limburg, of zelfs Brabant woont zijn Spa, en de Nürburgring beter te behappen dan de graslanden van Assen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:07 schreef Fer het volgende:
[..]
En dan gewoon wel tabaksreclame voeren jaquote:Op woensdag 10 november 2021 12:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan wordt het ook weer de GP van Luxemburg, net als vroeger
Is het een Mercedesbaan?quote:Op woensdag 10 november 2021 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan valt er eindelijk eens een Mercedesbaan weg
Kijk voor de grap eens een onboard. Bijna overal volgas, die bochten stellen niks voor.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is het een Mercedesbaan?
Wel hoge topsnelheid, hoge gemiddelde snelheid maar ook 27 bochten.
En mogelijk ook hoge temperatuur van de lucht daar, Mercedesmotoren hebben het graag wat koeler.
Als ze toch richting de Nürnburgring gaan dan moeten ze ook maar de Nordschleife rijdenquote:Op woensdag 10 november 2021 12:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Emilia Romagna toch?
Dan is Nürburgring de GP van Reinland-Pfalz
Ah vergroening is de reden voor dit kleurenschema.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens, hierbij het nieuwe F1-logo, wat geheel in het teken staat van vergroening, duurzaamheid, en een beter milieu
(het heeft namelijk een groen element erin)
[ afbeelding ]
Het is Neurenbergringquote:Op woensdag 10 november 2021 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze toch richting de Nürnburgring gaan dan moeten ze ook maar de Nordschleife rijden![]()
Dat is dan weer de Norisring.quote:
Hopelijk gebruiken ze goed asfalt. Toen ik er nog woonde hadden ze grote stukken van de snelweg opnieuw geasfalteerd, duurde echt een half jaar ofzo… zaten er binnen een paar weken ontzettend diepe sporen van vrachtwagens in… te zacht asfalt.. konden ze weer opnieuw beginnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 05:17 schreef PzKpfw het volgende:
Zo nog drie races mensen, die in Saoedi-Arabië zie ik echt niet meer doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |