Nou, bij PSV heb je in elk geval naast de harde kern schreeuwers een supportersvereniging met een welbespraakte voorzitter die bij ongeregeldheden of misstanden regelmatig van zich laat horen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij welke club is dat ooit zo gegaan?
Ja, die appt ook persoonlijk met Toon las ik gisteren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, bij PSV heb je in elk geval naast de harde kern schreeuwers een supportersvereniging met een welbespraakte voorzitter die bij ongeregeldheden of misstanden regelmatig van zich laat horen.
Je kunt er nog om lachen ook. Dan ben je dus net zo'n debiel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar wedstrijden voor mijn plezier, niet om wat mensen met het iq van een goudvis te corrigeren. Ze zoeken het maar lekker uit. Ik kijk het van een afstandje aan met een biertje in de hand en kan er meestal nog om lachen ook.
Dat is precies wie ik niet bedoel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die appt ook persoonlijk met Toon las ik gisteren.
Ja, mensen die hele domme dingen doen of roepen vind ik over het algemeen erg grappig.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Je kunt er nog om lachen ook. Dan ben je dus net zo'n debiel.
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar wedstrijden voor mijn plezier, niet om wat mensen met het iq van een goudvis te corrigeren. Ze zoeken het maar lekker uit. Ik kijk het van een afstandje aan met een biertje in de hand en kan er meestal nog om lachen ook.
Zoals dit?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, bij PSV heb je in elk geval naast de harde kern schreeuwers een supportersvereniging met een welbespraakte voorzitter die bij ongeregeldheden of misstanden regelmatig van zich laat horen.
Was sarcastischquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem. Handhaving buiten het stadion is wegbezuinigd, beveiliging vanuit de club onbetaalbaar, niet realistisch (en zou zelfs bij succes alleen de 5% oplossen die in het stadion plaatsvindt) en het stadium waarbij de groep zichzelf corrigeert is al een halve eeuw uit zicht.
Ja dat zal ze leren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je die ook nodig. Maar die 98% kan toch ook een spandoek maken? Of een lied inzetten? Of een gezamenlijk statement naar buiten brengen? Een alternatieve supportersvereniging oprichten?
Oke?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:behoorlijkkritisch doet mij denken aan mijn klasgenootje die tegen een crimineel op het schoolplein ging zeggen dat hij niet met kanker mocht schelden
Je maakt nog eens wat mee op het speciaal onderwijs.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:behoorlijkkritisch doet mij denken aan mijn klasgenootje die tegen een crimineel op het schoolplein ging zeggen dat hij niet met kanker mocht schelden
Protesteren is wat anders dan mensen thuis opzoeken. Die lui maken de club kapot, maar ze doen alsof ze ervan houdenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:13 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Het is ook oorzaak-gevolg. Bestuurders met een dubbele agenda zorgen ook voor onrust.
Weinig effectief bedoel je? Dat klopt denk ik wel, want dit tuig laat zich alleen met een flinke celstraf corrigeren.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Liever dat dan het sukkeltje dat achter die crimineel stond en met hem meeliep, vervolgens van school werd geflikkerd en nu alleen op Fok! een grote bek durft te hebben.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zat jij niet op dezelfde middelbare school als @aTypisch en Zolderkamer?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Je maakt nog eens wat mee op het speciaal onderwijs.
Het gaat eigenlijk altijd mis bij mensen met een beperkt denkvermogen die oprecht vinden dat zij de club zijn en daar iets te ver in gaan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Protesteren is wat anders dan mensen thuis opzoeken. Die lui maken de club kapot, maar ze doen alsof ze ervan houden
Ehm?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Liever dat dan het sukkeltje dat achter die crimineel stond en met hem meeliep, vervolgens van school werd geflikkerd en nu alleen op Fok! een grote bek durft te hebben.
En daar doe jij me dan weer aan denken.
Echt hè, dat is het ergste. Eigenlijk moet je wat die gasten allemaal voor achterlijks doen volledig los zien van de club.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Protesteren is wat anders dan mensen thuis opzoeken. Die lui maken de club kapot, maar ze doen alsof ze ervan houden
Volgens @BehoorlijkKritisch moet ik als Feyenoorder nu aangeven dat ik mij hiervan distantieer. Ook binnen de Kuip moet er plek zijn voor mensen die uit Oss komen of de VI lezen!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Behoorlijkkritisch gaat graag het dialoog aan met figuren als de Rotterdamse denkert en lost zo het probleempje wat Feyenoord met het ruwe handje heeft op.
Leuk dat je precies aantoont dat je niets van mijn punt begrijpt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Behoorlijkkritisch gaat graag het dialoog aan met figuren als de Rotterdamse denkert en lost zo het probleempje wat Feyenoord met het ruwe handje heeft op.
Jaaaquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zat jij niet op dezelfde middelbare school als @:atypisch en Zolderkamer?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaaa
Willem van Oranje goden
Ook user @:Dven zijn roots liggen hier. Helaas heeft die ergens in zijn leven een afslag gemist en is nu voor hunnie(terwijl hij nota bene geboren is in het Ikazia
).
Dit is het slag volk wat door Jan met de pet gecorrigeerd moet worden volgens jou.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Leuk dat je precies aantoont dat je niets van mijn punt begrijpt.
Maar een ander belachelijk maken is kennelijk makkelijker dan kritisch op je eigen clubje zijn.
Het oude Claraziekenhuis (ikquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Da's toch zo'n beetje om de hoek hè. Echt walgelijk.
Zeker met het toch al prangende tekort aan IC bedden is dat gewoon niet heel handig nee.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het slag volk wat door Jan met de pet gecorrigeerd moet worden volgens jou.
Ik zie dat niet gebeuren.
Schattig naief inderdaad. Wit of zwart bij @BehoorlijkKritischquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is het slag volk wat door Jan met de pet gecorrigeerd moet worden volgens jou.
Jan met de pet moet helemaal niks. De club moet duidelijk stelling nemen en samen met Jan met de pet er voor zorgen dat er voor die tering debielen geen plek meer is in het stadion.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens de kale Spartaan is het misschien wel een idee om social media te verbiedenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Extra uitzending nu bij Rijnmond, ter info.
Heeftie dat écht uit zijn muil kunnen krijgen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de kale Spartaan is het misschien wel een idee om social media te verbieden
Ik zap maar weer weg
Zijn ze al mee bezig / doen ze al.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jan met de pet moet helemaal niks. De club moet duidelijk stelling nemen en samen met Jan met de pet er voor zorgen dat er voor die tering debielen geen plek meer is in het stadion.
Is er al.quote:Gewoon niet meer praten met die randeikels, de supportersvereniging niet meer erkennen zolang die klapjosties de dienst uitmaken en een alternatieve vereniging oprichten met normaal volk.
Precies, dus waar het op neer komt is eigenlijk een machtsstrijd tussen het bestuur en een klein groepje fans die denken dat zij de club zijn. Met als inzet het stadion.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk altijd mis bij mensen met een beperkt denkvermogen die oprecht vinden dat zij de club zijn en daar iets te ver in gaan.
Ik bedoel, ik steek er ook elk jaar weer duizenden euro's in en ben er een aanzienlijk deel van mijn vrije tijd aan kwijt. Maar ik heb nooit echt de illusie gehad dat ik mij kan mengen met beleidsdiscussies ofzo, daar word ik verder ook niet voor betaald. Uiteindelijk ben je gewoon klant van een bedrijf, wat gechargeerd gezegd. Ik kan er wel wat van vinden verder, maar dat is niet zo rullevant allemaal.
Wat een rare man ja. mag hopen dat hij iets van anonimi bedoelde ofzo.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de kale Spartaan is het misschien wel een idee om social media te verbieden
Ik zap maar weer weg
Duidelijke teksten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jan met de pet moet helemaal niks. De club moet duidelijk stelling nemen en samen met Jan met de pet er voor zorgen dat er voor die tering debielen geen plek meer is in het stadion.
Gewoon niet meer praten met die randeikels, de supportersvereniging niet meer erkennen zolang die klapjosties de dienst uitmaken en een alternatieve vereniging oprichten met normaal volk.
Het gaat toch maar om 2%? Buitenflikkeren dan.
Zijn probleem.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:41 schreef maxi-mus het volgende:
Hij wil je ook niet in Berlijn hebben. @:caland
Ik kan deze open deur satire waarderen, bedankt dat je mijn mondhoeken liet krullen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord moet nu al bezig zijn met fans voor het komende seizoen. Haal een bult stevige stewards die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordkunstenaars. Een goede woordvoerder, een snelle AD die kan rennen, supporters die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het stadiondossier is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel fans hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Maar Gijs is dan wel voor een nieuw stadion. Verder tuurlijk kansloos dat hij in het bestuur zit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel.
Enige vorm van back-up vanuit de supportersvereniging hoef je ook niet te verwachten. Notabene een oud scf'er zit daar in het bestuur.
Dat doen ze helemaal niet joh. Ze zitten er toch elke week weer? Ze trappen toch elke uitwedstrijd rotzooi in de stad?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 17:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn ze al mee bezig / doen ze al.
[..]
Is er al.
Oja? Dan weet jij meer dan ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat doen ze helemaal niet joh. Ze zitten er toch elke week weer? Ze trappen toch elke uitwedstrijd rotzooi in de stad?
Ze motte gewoon de straffen hoger makequote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien moet @:behoorlijkkritisch AD worden, die weet wel raad met al die relschoppers. Gewoon actie ondernemen en ze stadionverboden geven, opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |