Ja precies. Het leek mij ook geen bijzonder geschikte man als AD maar hij zei wel zinnige dingen (zeker in vergelijking met die idioot die in mijn UI staat).quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat hij het deels deed omdat er eigenlijk niemand te vinden was die geschikt was of heb ik dat verkeerd in mijn geheugen?
Gewoon met die 98% normale supporters hand-in-hand er op af. Geen woorden maar daden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat komt omdat niemand durft.
Hij zit er nog tot 1 december geloof ikquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:42 schreef Idisrom het volgende:
Heel jammer dat Koevermans niet meer op mijn vraagpunten over de laatste jaarrekening kan reageren
Ze zeiden letterlijk dat ze bezig zijn met oplossingen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
Ze hebben dus ook geen oplossing gewoon. Volgende directeur gaat er weer mee te maken krijgen. Dus part of the job @:maxi-mus
Kom je wel eens in het stadion?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon met die 98% normale supporters hand-in-hand er op af. Geen woorden maar daden.
Richt een normale supportersvereniging op die tegengas geeft aan dit clubje criminelen. Laat ze weten dat ze niet welkom zijn als ze zich niet gedragen.
Als je zo in de meerderheid bent, zoals @:onlogisch beweert, dan kan het niet zo zijn dat je dit accepteert en wegloopt en de andere kant op kijkt als het misgaat. Anders trek ik de conclusie dat er toch echt een meerderheid onverschillig is, of het stiekem wel mooi vindt.
Maar ook dat ze ze nog niet hadden omdat het kennelijk een veel breder maatschappelijk probleem is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zeiden letterlijk dat ze bezig zijn met oplossingen.
Dat het een complex probleem is hadden we geloof ik al vastgesteld ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ook dat ze ze nog niet hadden omdat het kennelijk een veel breder maatschappelijk probleem is.
Ja en degene die dat in gang zet krijgt vervolgens een baksteen door zijn ruit.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon met die 98% normale supporters hand-in-hand er op af. Geen woorden maar daden.
Richt een normale supportersvereniging op die tegengas geeft aan dit clubje criminelen. Laat ze weten dat ze niet welkom zijn als ze zich niet gedragen.
Echt hé. Hoe krijgt hij het uit zijn strot. Aan de andere kant ; wat moet hij dan zeggen...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Je wordt bedreigd en je ruiten worden ingegooid maar er zijn ook heel veel leuke kanten aan de functie.
Komt het wel op neer ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Je wordt bedreigd en je ruiten worden ingegooid maar er zijn ook heel veel leuke kanten aan de functie.
Probleem is vooral dat jullie imago helemaal naar de tyfus gaat door die kleine groep.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
98% van de Feyenoord supporters is gewoon normaal volk. Een pensionaris die geniet van zijn cluppie. Een vader die met zijn zoon naar het stadion gaat en de traditie van vader op zoon over geeft. Een vriendenclub van ASWH 7 die op zondagmiddag gezellig in vak J zitten. Noem het maar op.
Het is echt al zo vaak benoemd dat het maar een heel klein deel is, dat is ook gewoon een gegeven. Je kan ze in het stadion ook zo aanwijzen wie het zijn. Helaas, zoals met alles, zie je dat degene met de grootste bek het meeste voor elkaar krijgen.
Die coöperatie Laatste Wil heeft vast nog wel wat van dat poeder overquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen ook een actie doen met gratis snuif voor supporters maar dan blijkt er iets door de poeder te zitten.
Effectief ruimen heet dat, ben alleen bang dat we dan ook @:caland kwijt zijn maar ach
collateral damage noemen we datquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We kunnen ook een actie doen met gratis snuif voor supporters maar dan blijkt er iets door de poeder te zitten.
Effectief ruimen heet dat, ben alleen bang dat we dan ook @:caland kwijt zijn maar ach
Ze weten het motief niet. Kun jij niet luisteren?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Bedreigingen gaan dus niet helemaal over het stadion
@:GGMM
Hij zei letterlijk dat er geen link is. Dove.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze weten het motief niet. Kun jij niet luisteren?
Dat heb ik ook nooit beweerd dus geen idee wat ik met deze info moetquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:02 schreef Elan het volgende:
Bedreigingen gaan dus niet helemaal over het stadion
@:GGMM
Geen impliciete link, omdat ze het motief namelijk niet weten. Jezus Elan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat er geen link is. Dove.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |