quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag maar dat wat er met je gebeurt als bv Gordon gaat zingen
Zeldaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Och ja...ik zit nog even Zelda te spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ze gaan winnen.
Breath of the wild op de Nintendo switch. Ik was er eerder mee gestopt omdat ik het te moeilijk vond maar nu met een andere tactiek vind ik het weer ineens heel leuk. Ik sla gewoon alle gevechten over die niet lukken. Misschien als ik later betere wapens heb dat het wel lukt.quote:
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.quote:
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.
Wil het weer eens oppakken
Ik heb geen switchquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.
Maar tochnu het wel een beetje lukt vind ik het ook wel heel gaaf.
Speel je nog andere spellen op de switch?
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?quote:
My favorite time of the yearquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?
Ah zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen switch![]()
Moet mijn zoon lief aankijken om bij hem te spelen en momenteel is het alleen Zelda of Mario Party
Ik speel online wel boardgames op de pc
Wel een nintendo 64, game cube en een wiiquote:
Dit is een valstrik he.........quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
My favorite time of the year![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik dan weer nooit gehadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel een nintendo 64, game cube en een wii
Speel al jaren Zelda vooralquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehadmaar wel tof dat je ze hebt
De originele Addams family!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik was altijd helemaal weg van Wednesdayquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd helemaal weg van Wednesday
Ik vond Christina Ricci erg goed als Wednesdayquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd helemaal weg van Wednesday
Ik had kistjes gekocht voor mijn dochter en deed wel eens vlechtjes in ,zwart jurkje , ze leek er sprekend op toen ze klein wasquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook!!!!Een vriend van mn ex heet Addams van zn achternaam, en zn vriendin is in verwachting van een meisje dus zei al dat ik Wednesday wel een erg goede naam voor dat kindje
hahaha
quote:
Mijn dochter leek sprekend op haarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond Christina Ricci erg goed als Wednesday
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-enquote:
Mijn favoriet uit de Eftelingquote:
Mijn favo feestdagquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn dochter leek sprekend op haar![]()
Toen ze klein was
Dat soort dingen vind ik ook niets aan, maar Adams family is geen halloween toch?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Halloween, opbokken met die Amerikaanse shit.
Prishiebeebquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-en
Het komt oorspronkelijk uit Europa, dat je dat niet eens weetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Halloween, opbokken met die Amerikaanse shit.
Welke?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-en
Puzziebaybeeeeequote:
Halloween is Europeesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik ook niets aan, maar Adams family is geen halloween toch?
Oh wat leuk!!! Ik zie het al helemaal voor me! Vond die Christina Ricci ook wel erg goed in haar rol toenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had kistjes gekocht voor mijn dochter en deed wel eens vlechtjes in ,zwart jurkje , ze leek er sprekend op toen ze klein was![]()
Ik vind dat allemaal ellendequote:
Klopt, eigenlijk is het Samhainquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!! Ik zie het al helemaal voor me! Vond die Christina Ricci ook wel erg goed in haar rol toen![]()
Keek bijna 2 jaar terug die remake van Sabrina the teenage witch op Netflix en die jurken van 3 meiden erin wilde ik ook wel hebben,ook met van die witte kanten kraagjes..beetje gothic sexyhahaha
Building Integrityquote:
Oh nice!!! Knappe meid dan!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn dochter leek sprekend op haar![]()
Toen ze klein was
Uit Ierland, die namen het mee naar Amerika.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt oorspronkelijk uit Europa, dat je dat niet eens weet
Ook Wodans winternacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk is het Samhain
Vanuit je werk of omdat interessant?quote:
Ja maar er is ook nog wodans winternacht.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uit Ierland, die namen het mee naar Amerika.
Omdat het me interesseert.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanuit je werk of omdat interessant?
Hij is wel de beschermheilige van Utrecht, daar komt "ons" wapen ook vandaan, dat was dan nog wel een mooi en best vet verhaal erom heenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook Wodans winternacht.
Ons sint maarten is er nog wat van afgeleid heb ik lang lang lang geleden eens gelezen
Amerika verpest allesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar er is ook nog wodans winternacht.
Amerika heeft het alleen mega commercieel en horror achtig gemaakt
Maar daardoor hebben we nu wel grappige decoratie nu hier in huis
Awww..quote:
Dat verhaal is later bedacht, verchristelijkt. Daarom ook dat sint ervoor.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hij is wel de beschermheilige van Utrecht, daar komt "ons" wapen ook vandaan, dat was dan nog wel een mooi en best vet verhaal erom heen
Mooi dat het er toch is en je kan kijkenquote:
Er zijn ook mooie dingen hoor, wel even zoeken maar ze zijn er.quote:
Heel wat feestdagen die we vieren zijn oorspronkelijk heidens. Door de opkomst van het Christendom zijn die aangepast.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook Wodans winternacht.
Ons sint maarten is er nog wat van afgeleid heb ik lang lang lang geleden eens gelezen
Ja! Hij legt het ook zo uit dat een leek zoals ik het begrijpt.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi dat het er toch is en je kan kijken
Juistquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook mooie dingen hoor, wel even zoeken maar ze zijn er.
Oh ok...nah ja, blijft een mooi verhaal, uiteindelijk hebben de christenen alle verhalen en pagan rituelen verneuktquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat verhaal is later bedacht, verchristelijkt. Daarom ook dat sint ervoor.
True, bijna alles eigenlijk, alles om maar zieltjes te winnenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel wat feestdagen die we vieren zijn oorspronkelijk heidens. Door de opkomst van het Christendom zijn die aangepast.
Alles wat met geloof te maken heeft is vreselijk, maar jaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heel wat feestdagen die we vieren zijn oorspronkelijk heidens. Door de opkomst van het Christendom zijn die aangepast.
Klopt, ik weet nog talloze voorbeelden daarvan maar was niet van plan daarvoor lang op te blijven om erover te vertellenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alles?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alles wat met geloof te maken heeft is vreselijk, maar ja
Nee precies, is ook teveel om te typen , en op dit tijdstip helemaalquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog talloze voorbeelden daarvan maar was niet van plan daarvoor lang op te blijven om erover te vertellen
99% danquote:
Ik ook niet, ik lul sowieso de helft onder de tafel.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, ik weet nog talloze voorbeelden daarvan maar was niet van plan daarvoor lang op te blijven om erover te vertellen
We zijn toch ook allemaal heidenenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Atheisme is ook een vorm van geloofquote:
Dat ben ik ook nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Atheisme is ook een vorm van geloof
Oh ja joh? Hmmmm...zou bijna zeggen try me..quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul sowieso de helft onder de tafel.
Ik heb geen ruimte meer daarvoor onder mijn tafelquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik lul sowieso de helft onder de tafel.
Mooi want ik geloof niet in atheïstenquote:
Zakje zout voor stoute kindertjes?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Hmmmm...zou bijna zeggen try me..hahaha
Is dat mooi volgens jou?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi want ik geloof niet in atheïsten
Ik geloof in je geloof lekker voor jezelf houden en andersdenkenden lekker in hun waarde laten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi want ik geloof niet in atheïsten
Zo sta ik er ook in: leven en laten leven zoiets.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik geloof in je geloof lekker voor jezelf houden en andersdenkenden lekker in hun waarde laten.
Oh ..is dat al zo'n weetje? Hahaha..ok...you winquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zakje zout voor stoute kindertjes?
Zulke gedachten heb ik vroeger wel heel erg gehadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:55 schreef Prisha het volgende:
Mischien bestaan we niet en zijn we allemaal onderdeel van iemands droom
Nog onbekende site, ik ga hem nog lezen, maar deze is wel interessant: https://wijsheidsweb.nl/r(...)e-goden-en-godinnen/quote:
Precies ja..mensen moeten zich lekker met zichzelf bemoeien, scheelt een hoop gezeur en gedoequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook in: leven en laten leven zoiets.
Eens!! Ik vind het prima als /dat mensen geloven ,maar val mij er niet mee lastig , en andersom doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies ja..mensen moeten zich lekker met zichzelf bemoeien, scheelt een hoop gezeur en gedoe
Ik vind dat ieder mag vertellen wat ie gelooft of vind als er maar niet wordt geprobeerd om je te overtuigen dat je hun geloof ook moet geloven.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik geloof in je geloof lekker voor jezelf houden en andersdenkenden lekker in hun waarde laten.
Ja vet! Heb best wat boeken over Keltische mythologie ,vanwege mn roots ook wel, maar ook omdat ik die shit allemaal super interessant vindquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog onbekende site, ik ga hem nog lezen, maar deze is wel interessant: https://wijsheidsweb.nl/r(...)e-goden-en-godinnen/
Elke ochtend even knijpen en koffie drinken om te kijken of je al wakker wordtquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:55 schreef Prisha het volgende:
Mischien bestaan we niet en zijn we allemaal onderdeel van iemands droom
Ja dat, gewoon als ernaar gevraagd wordt kan je zeggen waar je wel of niet in gelooft en that's it danquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind dat ieder mag vertellen wat ie gelooft of vind als er maar niet wordt geprobeerd om je te overtuigen dat je hun geloof ook moet geloven.
Zolang dat niet gebeurd is er respect voor andere geloven
Mijn oma ging een kaarsje aansteken als ik een belangrijk proefwerk hadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Ik vind het prima als /dat mensen geloven ,maar val mij er niet mee lastig , en andersom doe ik dat ook niet
Ja ik heb daar ook een paar boeken over liggen, en nog een Egyptisch boek en zelfs wat we op school voorgeschoteld kregen over Griekse Mythologiequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vet! Heb best wat boeken over Keltische mythologie ,vanwege mn roots ook wel, maar ook omdat ik die shit allemaal super interessant vind
Ik ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zulke gedachten heb ik vroeger wel heel erg gehad![]()
Mijn moeder deed dat ookquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn oma ging een kaarsje aansteken als ik een belangrijk proefwerk had![]()
Soms is het ook iets moois.
Precies ja..snap totaal niet waarom mensen zich druk maken dat anderen hun geloof niet delen..bekeringsdrang is ZÓ fucked upquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens!! Ik vind het prima als /dat mensen geloven ,maar val mij er niet mee lastig , en andersom doe ik dat ook niet
Mensen die in de vroege middeleeuwen in december naar de kerk gingen kregen 1x een presentje. Vrouwen kregen een zakje zout, mannen kregen geld en kinderen kregen snoepgoed. Nu weet je ook waar chocolademunten en suikerbeestjes met Sinterklaas vandaan komen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ..is dat al zo'n weetje? Hahaha..ok...you win![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn oma ging een kaarsje aansteken als een belanrijk proefwerk had![]()
Heeft Stephen Fry daar niets over geschreven?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja vet! Heb best wat boeken over Keltische mythologie ,vanwege mn roots ook wel, maar ook omdat ik die shit allemaal super interessant vind
Ja Griekse mythologie ook, en boeken over demonologie en occultisme en heksen (vervolging) super interessant allemaalquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja ik heb daar ook een paar boeken over liggen, en nog een Egyptisch boek en zelfs wat we op school voorgeschoteld kregen over Griekse Mythologie
Did he? Geen idee..ken m alleen van tv eigenlijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft Stephen Fry daar niets over geschreven?
Mooie keerl is datquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Did he? Geen idee..ken m alleen van tv eigenlijk
Ik laat mensen vaak vertellen over wat hun bezield, het is mooi wanneer hun ogen beginnen te fonkelen en ze uit passie gaan praten.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat, gewoon als ernaar gevraagd wordt kan je zeggen waar je wel of niet in gelooft en that's it dan
Aha!!! Nou...nooit te oud om te leren dusquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mensen die in de vroege middeleeuwen in december naar de kerk gingen kregen 1x een presentje. Vrouwen kregen een zakje zout, mannen kregen geld en kinderen kregen snoepgoed. Nu weet je ook waar chocolademunten en suikerbeestjes met Sinterklaas vandaan komen.
O ja dat boek ligt ook helemaal onder mijn te lezen stapel. Die is aan de beurt als ik 183 jaar benquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft Stephen Fry daar niets over geschreven?
Die zit redelijk in de mythologie, nu wel griekse. Maar de keltische zou dus ook kunnen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Did he? Geen idee..ken m alleen van tv eigenlijk
Dat boek? Er zijn er al 3 geloof ikquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja dat boek ligt ook helemaal onder mijn te lezen stapel. Die is aan de beurt als ik 183 jaar ben
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja Griekse mythologie ook, en boeken over demonologie en occultisme en heksen (vervolging) super interessant allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Ow geen idee ik kreeg hem van mijn exquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat boek? Er zijn er al 3 geloof ik
Dat wel, ik kan zelf ook heel fel of gepassioneerd over bepaalde dingen praten, maar know your crowd weet je wel, ik ben dan ook van het agree to disagree en prima verderquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik laat mensen vaak vertellen over wat hun bezield, het is mooi wanneer hun ogen beginnen te fonkelen en ze uit passie gaan praten.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]Whut??? Heb je een winkel ??? Waar dan? Ben nu echt geïnteresseerd!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hahaha
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Mythos 1, Mythos 2 en Troyequote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow geen idee ik kreeg hem van mijn ex
Als mensen hun gelijk willen krijgen is wat anders dan gewoon hun verhaal laten vertellen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat wel, ik kan zelf ook heel fel of gepassioneerd over bepaalde dingen praten, maar know your crowd weet je wel, ik ben dan ook van het agree to disagree en prima verder
Ja hč? Ken m nog van Fry and Laurie! Ja, ik ben oudquote:
Door naar het kerstfeest?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha!!! Nou...nooit te oud om te leren dus
True!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Als mensen hun gelijk willen krijgen is wat anders dan gewoon hun verhaal laten vertellen.
Verhalen vind ik mooi hoe ze dan eruit komen en wat een "sparkle" geeft
Jonger dan ikquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja hč? Ken m nog van Fry and Laurie! Ja, ik ben oud
Ja be my guest!!quote:
Van wanneer ben jij dan? Je komt namelijk best jong over! Serieusquote:
Ook als het niet over geloof gaat. Ik had eens een saai verhaal over een kringloopwinkel aan moeten horen, maar ik zag hoe het diegene bezielde en vond daar echt warmte en passie in haar verhaalquote:
Ik zie er wel wat jonger uit maar ik ben van 67quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van wanneer ben jij dan? Je komt namelijk best jong over! Serieus
quote:
Ja ook liefquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat is wel lief
![]()
Mijn moeder is katholiek opgevoed en sinds ze weer in Brabant woont , en als ik bij haar ben gaan wel eens lopen in de omgeving van Cuijk , en je weet alles daar is met geloofsdingen ... en dan iets verderop een seksclub![]()
Mijn moeder gelooft ook niet , maar als we in een kerk zijn steekt ze ook altijd een kaarsje op voor mijn opa, dat vind ik altijd wel schattig om te zien
Dan heb ik alleen de 1equote:
Doe ik ook, of ik ga duimen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Mijn oma ging een kaarsje aansteken als ik een belangrijk proefwerk had![]()
Ohw jonge godin.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat jonger uit maar ik ben van 67
Niet!!! Had ik nooit verwacht! Je hebt ook zo'n "hippe"muzieksmaak zegmaarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zie er wel wat jonger uit maar ik ben van 67
Ik voel me wel fijn in Cuijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Ja ook lief![]()
Seksclubs hebben we hier ook nogal veel in de regio![]()
Binnenkort is het gemeente land van Cuijk.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Niet!!! Had ik nooit verwacht! Je hebt ook zo'n "hippe"muzieksmaak zegmaarhahaha
Fry en Laurie? Wat is dat ook alweer?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja hč? Ken m nog van Fry and Laurie! Ja, ik ben oud
Het staat ook in je onderschriftquote:
Iets meer jaren dan ik maar toch.quote:
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Iets meer jaren dan ik maar toch.
Vanaf 1 januari worden hier een aantal gemeenten samen de nieuwe gemeente Land van Cuijk. Waar ik woon zit daar ook bij dus dan woon ik in de gemeente Land van Cuijk.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik voel me wel fijn in CuijkMaar het is sowieso altijd enorm grappig hoe de de seksclubs en geloofsdingen vlakbij elkaar in de buurt zijn in Brabant , maar ook Limburg
![]()
Maar hoe bedoel je dat van Cuijk?
Het is ook geen stad toch? Het ooit zijn stadsrechten opgegeven , veel meer weet ik er niet over , behalve dan dat het een prachtige plaats is waar ik me erg fijn voel
Zo'n sketch show van de BBC in de jaren 80, Stephen Fry en Hugh Laurie ( dr. House dusquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Fry en Laurie? Wat is dat ook alweer?
lol!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:18 schreef engine het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari worden hier een aantal gemeenten samen de nieuwe gemeente Land van Cuijk. Waar ik woon zit daar ook bij dus dan woon ik in de gemeente Land van Cuijk.
Verder verandert er niet zoveel
Morgen ben ik 49,5 jaar.quote:
Ik ken dr house ook nietquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo'n sketch show van de BBC in de jaren 80, Stephen Fry en Hugh Laurie ( dr. House dus)
Stark?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Leuke naam heeft neushoorn baby trouwens gekregen
Tot 1 januari woon ik nog in de gemeente Boxmeerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
lol!!![]()
![]()
Waar woon jij ook alweer?![]()
Wat grappig trouwens
Oh...hahahaquote:
Ja vond ik ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:21 schreef puzziepie het volgende:
Leuke naam heeft neushoorn baby trouwens gekregen
Ooooh dat is idd vlakbijquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Tot 1 januari woon ik nog in de gemeente Boxmeer
Wel wat promotiemateriaal van gezien, maar nooit een aflevering ervanquote:
Boxmeer zelf is niet zo bijzonder maar de omgeving is wel leukquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ooooh dat is idd vlakbij![]()
![]()
Ik ken de omgeving inmiddels redelijk goed
Whut? En Blackadder? Daar heeft hij ook in meegespeeld.quote:
Dat is hier niet ver vandaan. Kom je wel eens in Nijmegen? Ken je Stoom?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:21 schreef engine het volgende:
[..]
Tot 1 januari woon ik nog in de gemeente Boxmeer
De verjaardag van mijn opa.quote:
Echt welquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:25 schreef engine het volgende:
[..]
Boxmeer zelf is niet zo bijzonder maar de omgeving is wel leuk
Blackadderquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? En Blackadder? Daar heeft hij ook in meegespeeld.
Ja ik ben wel regelmatig in Nijmegen maar Stoom ken ik dan weer niet. Wat is het?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is hier niet ver vandaan. Kom je wel eens in Nijmegen? Ken je Stoom?
I luv winturrrrquote:
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben wel regelmatig in Nijmegen maar Stoom ken ik dan weer niet. Wat is het?
Maar het comed eraanquote:
I have a cunning planquote:
Dat zit op het oude Honig complex. Beer & Food. Ik kom daar zeer regelmatig. Oersoep zit daar ook. Brebl ook trouwens.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ben wel regelmatig in Nijmegen maar Stoom ken ik dan weer niet. Wat is het?
Stoomdagen, allerlei oude machines die vroeger door stoom werkten.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Interessant!!!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stoomdagen, allerlei oude machines die vroeger door stoom werkten.
Ik ben in december geboren , en ik kan prima tegen kou, maar dit jaar liever nietquote:
Ik weetquote:
Ik heb toen in de sneeuw gespeeldquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
De laatste jaren was er weinig winter aan, in februari kregen we alleen ineens een vet pak sneeuw , en dat was wel tof
Ja ik ken het wel nu ik het opgezocht hebquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zit op het oude Honig complex. Beer & Food. Ik kom daar zeer regelmatig. Oersoep zit daar ook. Brebl ook trouwens.
Ja en veel te kort.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet![]()
De laatste jaren was er weinig winter aan, in februari kregen we alleen ineens een vet pak sneeuw , en dat was wel tof
Slaap lekker puzziebaybee....to the Moon and backquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:32 schreef puzziepie het volgende:
Persona non grata gaat maar eens naar bed toe
Ja die energiekosten zijn zwaar fucked up...ik heb dus familie in Schotland, en daar krijgen 65-plussers ( i know, zo oud ben je nog lang niet 😉) extra geld van de regering in de wintermaanden voor de stookkosten, hoe ouder je bent, hoe meer geld ze geven, best ideaal.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben in december geboren , en ik kan prima tegen kou, maar dit jaar liever niet![]()
Energiekosten maken het lastig aankomend jaar voor me
Met blote voeten?quote:
Ik ook!!quote:
Goed planquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:32 schreef puzziepie het volgende:
Persona non grata gaat maar eens naar bed toe
To the moon and back Prishiebeebquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Slaap lekker puzziebaybee....to the Moon and back
Ik heb een vriend uit Spanje gevraagd wat op te sturen, post deed er een paar maanden over maar het is aangekomenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook!!![]()
Ik was net een klein kind
![]()
Heb er ook filmpjes van gemaakt, want wanneer krijgen wij hier nou sneeuw
Het gaat gedeeltelijk afgebroken worden voor woningen maar is zo tof. Geweldige sfeer met die oude dingen. En Stoom is gewoon zo cool. De heren urinoir is een doormidden gezaagde bierfustquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ken het wel nu ik het opgezocht hebMaar ik ben daar zelf nooit geweest. Ik kom niet veel verder als het centrum en bij vrienden thuis.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
To the moon and back Prishiebeeb![]()
Slaap lekker lieve mensen![]()
Wat doe jij op het mannentoilet?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat gedeeltelijk afgebroken worden voor woningen maar is zo tof. Geweldige sfeer met die oude dingen. En Stoom is gewoon zo cool. De heren urinoir is een doormidden gezaagde bierfust
Foto maken van dat urinoirquote:
Als je dat hoort wil je ook even kijken natuurlijkquote:
quote:
Ik ga wel een keer kijkenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het gaat gedeeltelijk afgebroken worden voor woningen maar is zo tof. Geweldige sfeer met die oude dingen. En Stoom is gewoon zo cool. De heren urinoir is een doormidden gezaagde bierfust
Zit op mobiel Dat gaat lastig maar zal morgen de foto posten.quote:
Ja degene waar ik toen mee was zei het. Ik wilde dat meteen zien inderdaadquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je dat hoort wil je ook even kijken natuurlijk
okquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zit op mobiel Dat gaat lastig maar zal morgen de foto posten.
En als vrouw ben je toch ook vaker op het mannentoilet?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja degene waar ik toen mee was zei het. Ik wilde dat meteen zien inderdaad
Wil ik weten wat er dan voor vrouwen beschikbaar is?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
wijnglazen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er dan voor vrouwen beschikbaar is?
Dan ga je daar wonen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die energiekosten zijn zwaar fucked up...ik heb dus familie in Schotland, en daar krijgen 65-plussers ( i know, zo oud ben je nog lang niet 😉) extra geld van de regering in de wintermaanden voor de stookkosten, hoe ouder je bent, hoe meer geld ze geven, best ideaal.
Slaap lekker!quote:
Zo...dat klinkt aardigquote:
Uhhhh, ik ben blij dat ik geen vrouw ben.quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhhhh, ik ben blij dat ik geen vrouw ben.
Fresh vriend.quote:
Freshie!!!quote:
SBE maatje.quote:
Foshi.quote:
Wassup???quote:
Ze zal vanzelf wel weer opduiken maar haar aanwezigheid viel mij ineens op.quote:
Oh die kleinequote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zal vanzelf wel weer opduiken maar haar aanwezigheid viel mij ineens op.
Alles rustig.quote:
Mooi!!!quote:
Ja die ene van 2 meter.quote:
Wel mooie kleurenquote:
Morguh Nijn, naar welke slappe (ge)lul ga je luisteren danquote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, klaar om weer een paar uur slap gelul aan te horen
Goedemorgen!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, klaar om weer een paar uur slap gelul aan te horen
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Nijn, naar welke slappe (ge)lul ga je luisteren dan
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Goedemorgen!![]()
![]()
Wie, wat, waar slap gelul?
Oh.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Vergadering van een gemeenteraad.
O ja dat is met recht slap gelul. Sterkte Nijnquote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Vergadering van een gemeenteraad.
Tnx, neem er zo nog één.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:26 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oh.Nou veel sterkte tijdens het slappe gelul. Neem nog maar een bakkie dan.
Dank u.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat is met recht slap gelul. Sterkte Nijn
Ja.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, neem er zo nog één.
[..]
Dank u.
Nog even naar Stark geloerd, maar mama staat er constant voor met haar dikke reet.
Ja, om 6 uur wel, maar toen lagen ze allemaal nog te slapen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:32 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja.Het lijkt wel alsof er geen kleintje is zo.
Ik zag het kleintje net heel even, maar nu is ie tegen mama aan gaan liggen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, om 6 uur wel, maar toen lagen ze allemaal nog te slapen.
Ik heb nog niet gekeken sinds de kleine er is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Tnx, neem er zo nog één.
[..]
Dank u.
Nog even naar Stark geloerd, maar mama staat er constant voor met haar dikke reet.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Zodra die anderen bij het hek komen, schiet mama er ook naar toe... en dan gaat alles keurig wat stappen achteruit.
Daar is hij dan.
[ afbeelding ]
Nu echt verder met werken![]()
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Zodra die anderen bij het hek komen, schiet mama er ook naar toe... en dan gaat alles keurig wat stappen achteruit.
Daar is hij dan.
[ afbeelding ]
Dat dat uitgroeit tot zo groot beest hequote:Op woensdag 27 oktober 2021 08:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Daar is hij dan.
[ afbeelding ]
Hey Marcb hoe is het nu?quote:
Moe maar oke, fijn dat jij weer okeig bentquote:
Weer zo kort geslapen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moe maar oke, fijn dat jij weer okeig bent
Nee op zich wel redelijk geslapen eigenlijk.quote:
Ah, tijd voor weekend voor jouquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee op zich wel redelijk geslapen eigenlijk.
Maar drukke week gehad en het is hier ook druk in huis van 8 tot 16 uur werkvloer in de woonkamer.
Ja dan komen de werklui niet. Maar ze zijn nog lang niet klaar nog 8 vertrekken te gaanquote:
Ah, die zooi is er in het weekend ook nogquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan komen de werklui niet. Maar ze zijn nog lang niet klaar nog 8 vertrekken te gaan
Ben wel benieuwd wanneer ze verder mogen
Nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 27 oktober 2021 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
En als vrouw ben je toch ook vaker op het mannentoilet?
Echt megalange rij bij dames en geen bij de heren? Dan weet ik het wel
Niet aan de voorzijde als het goed is. Maar ze moeten de achterkant en de rest van het huis ook nog doenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, die zooi is er in het weekend ook nog
Hey Prisquote:
Ik zoek die urinoir nog effe voor je opquote:
OK nice.. ik had verwacht 1 vat 2 urinoirs maar tis dus 1 fust per potquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:09 schreef Prisha het volgende:
@:chufi dit zijn ze, de urinoirs bij Stoom Beer & food Nijmegen
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Dat is toch helemaal niet coronaproof, daar moet een mondkapje opquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:09 schreef Prisha het volgende:
Origineel wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:09 schreef Prisha het volgende:
Jij zou er dus onder zijn gaan hangenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
En ik wil niet weten hoeveel mannen daar als 'geintje' onder gaan hangen omdat er bier uit kan komen
Uh nee, ik vind cafetoiletten echt zo smerigquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij zou er dus onder zijn gaan hangen
Die van de hockeykantine zijn wel OK...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uh nee, ik vind cafetoiletten echt zo smerig
Neuh, daar kwam ik ook zo min mogelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van de hockeykantine zijn wel OK...
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet coronaproof, daar moet een mondkapje op
Vond ik ook. Is sowieso bijzonder daar. Het is in een gedeelte van de oude Honig fabriek. Ze hebben de oude leidingen, buizen, ketels allemaal daar gelaten. Daardoor krijgt het een hele bijzondere sfeer.quote:
Gaaf! Maar het ziet er wel wat scherp uitquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:09 schreef Prisha het volgende:
Beetje man moet dat kunnen handelenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Maar het ziet er wel wat scherp uit
Die zijn echt wel gaafquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:09 schreef Prisha het volgende:
Voor de mannen zaak dat ze de boel goed vasthoudenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaaf! Maar het ziet er wel wat scherp uit
Gewoon zorgen dat ze stevig op hun benen blijven staanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Beetje man moet dat kunnen handelen
Halloween is tha bestquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Halloween wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Af en toe wel grappig die herinneringen die opduiken![]()
Wat leuk! Die meet is gewoon een maand te laat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind Halloween wel leuk![]()
[ afbeelding ]
Af en toe wel grappig die herinneringen die opduiken![]()
Ja ookquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor de mannen zaak dat ze de boel goed vasthouden
Aloaquote:
Ik voel me vereerdquote:
Ja gaat wel verder.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aloa
[..]
Ik voel me vereerd
Hoe is het met jou?
Ja gaat ook wel verder, maar ik ga morgen voor een paar daagjes naar Barcelona, ik ben wel toe aan even weg.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja gaat wel verder.
Met jou alles goed?
Lekker er even uit, geniet er van Deisyyquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel verder, maar ik ga morgen voor een paar daagjes naar Barcelona, ik ben wel toe aan even weg.
Het is je gegundquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat ook wel verder, maar ik ga morgen voor een paar daagjes naar Barcelona, ik ben wel toe aan even weg.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker er even uit, geniet er van Deisyy
Dank je welquote:
Mag ik je koffers dragen? Daar ben ik heel goed inquote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ah dat is fijn. Lekker temperatuurtje daar nu ook denk ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je een makkie, ik heb alleen handbagage.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag ik je koffers dragen? Daar ben ik heel goed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |