quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zag maar dat wat er met je gebeurt als bv Gordon gaat zingen
Zeldaquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:40 schreef engine het volgende:
[..]
Och ja...ik zit nog even Zelda te spelen. Ik heb zo'n vermoeden dat ze gaan winnen.
Breath of the wild op de Nintendo switch. Ik was er eerder mee gestopt omdat ik het te moeilijk vond maar nu met een andere tactiek vind ik het weer ineens heel leuk. Ik sla gewoon alle gevechten over die niet lukken. Misschien als ik later betere wapens heb dat het wel lukt.quote:
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.quote:
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:06 schreef drakin het volgende:
[..]
O ja tijd gedaan, maar die duurt zo lang en dat je wapen steeds stuk gaat na zoveel klappen vond ik niks.
Wil het weer eens oppakken
Ik heb geen switchquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel irritant. En dat je tussendoor in gevechten iedere keer dingen moet eten om in leven te blijven. Zit je soms meer in die menu's te scrollen dan dat je aan het vechten bent.
Maar tochnu het wel een beetje lukt vind ik het ook wel heel gaaf.
Speel je nog andere spellen op de switch?
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?quote:
My favorite time of the yearquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedereen zit zich alvast te verstoppen?
Ah zoquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen switch![]()
Moet mijn zoon lief aankijken om bij hem te spelen en momenteel is het alleen Zelda of Mario Party
Ik speel online wel boardgames op de pc
Wel een nintendo 64, game cube en een wiiquote:
Dit is een valstrik he.........quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:24 schreef drakin het volgende:
[..]
My favorite time of the year![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik dan weer nooit gehadquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel een nintendo 64, game cube en een wii
Speel al jaren Zelda vooralquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:28 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer nooit gehadmaar wel tof dat je ze hebt
De originele Addams family!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik was altijd helemaal weg van Wednesdayquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
This is Halloween this is halloween![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ook!!!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd helemaal weg van Wednesday
Ik vond Christina Ricci erg goed als Wednesdayquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was altijd helemaal weg van Wednesday
Ik had kistjes gekocht voor mijn dochter en deed wel eens vlechtjes in ,zwart jurkje , ze leek er sprekend op toen ze klein wasquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ook!!!!Een vriend van mn ex heet Addams van zn achternaam, en zn vriendin is in verwachting van een meisje dus zei al dat ik Wednesday wel een erg goede naam voor dat kindje
hahaha
quote:
Mijn dochter leek sprekend op haarquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond Christina Ricci erg goed als Wednesday
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-enquote:
Mijn favoriet uit de Eftelingquote:
Mijn favo feestdagquote:
Gaaf!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn dochter leek sprekend op haar![]()
Toen ze klein was
Dat soort dingen vind ik ook niets aan, maar Adams family is geen halloween toch?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Halloween, opbokken met die Amerikaanse shit.
Prishiebeebquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-en
Het komt oorspronkelijk uit Europa, dat je dat niet eens weetquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Halloween, opbokken met die Amerikaanse shit.
Welke?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nieuwe YouTube kanaal aan het binge-en
Puzziebaybeeeeequote:
Halloween is Europeesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik ook niets aan, maar Adams family is geen halloween toch?
Oh wat leuk!!! Ik zie het al helemaal voor me! Vond die Christina Ricci ook wel erg goed in haar rol toenquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had kistjes gekocht voor mijn dochter en deed wel eens vlechtjes in ,zwart jurkje , ze leek er sprekend op toen ze klein was![]()
Ik vind dat allemaal ellendequote:
Klopt, eigenlijk is het Samhainquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!! Ik zie het al helemaal voor me! Vond die Christina Ricci ook wel erg goed in haar rol toen![]()
Keek bijna 2 jaar terug die remake van Sabrina the teenage witch op Netflix en die jurken van 3 meiden erin wilde ik ook wel hebben,ook met van die witte kanten kraagjes..beetje gothic sexyhahaha
Building Integrityquote:
Oh nice!!! Knappe meid dan!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn dochter leek sprekend op haar![]()
Toen ze klein was
Uit Ierland, die namen het mee naar Amerika.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Het komt oorspronkelijk uit Europa, dat je dat niet eens weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |