Daar kan ik me dan wel weer in vinden.quote:
Boomer topicquote:
Enkel top FOK!kers zijn 40+. Maar 30+ is ook prima toch?quote:
Snotkind gespot!quote:
En mijquote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet niet Debs, gcjoel en TaMieke ook een seintje te geven.
Wat zijn daar andere voordelen van?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Baardolie gekocht.
Fucking chill dit, moet ik vaker gebruiker, ruikt ook wel echt lekker.
Geen last van baardmijt.quote:
quote:
Krijg je een zachtere baard van, en het ruikt ook nog eens lekker!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:12 schreef STING het volgende:
[..]
Wat zijn daar andere voordelen van?
Hij heeft ook nog een baardquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:49 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Baardolie gekocht.
Fucking chill dit, moet ik vaker gebruiker, ruikt ook wel echt lekker.
quote:
Stoppen nou.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:40 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
En ook nog eens langer dan 1,85
Iemand die lief is.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:50 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje?
Hartslag en 37 graden.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:50 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje?
Ow ja, goed punt.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of warmer want ik heb het altijd koud
Check.quote:
Kom je tegen me wollen trui aan liggen?quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Of warmer want ik heb het altijd koud
Of ik kruip er inquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:09 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Check.
[..]
Kom je tegen me wollen trui aan liggen?
quote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je begrijpt wel dat je hier door een vleeskeuring gaat?
Morgen zal het vreeeeeeedeee zijnquote:Op donderdag 28 oktober 2021 21:35 schreef gcjoel het volgende:
Weer een Marco Borsato met kabeltrui?
en dan zeggen ze wat over mannen hequote:
Zware leef.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vandaag thuis aan het werk, maar ik heb eigenlijk niks meer te doen. Alles is wel bijgewerkt al.
Ja, nu moet ik een beetje naar mijn computerscherm gaan staren en hopen dat de tijd een beetje opschiet.quote:
Blijkbaar zijn ze in hun functioneringsgesprek overtuigend genoeg om te mogen blijven.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:34 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou dat denk ik soms wel bij sommige medewerkers.
Besluit wordt voor het gesprek genomen. Maar het gebeurt dus nog wel eens dat vlak voor die tijd er nog wat lijken uit de kast komen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn ze in hun functioneringsgesprek overtuigend genoeg om te mogen blijven.
Fijn om te horen dat die irrationele angst om als er keuzes gemaakt moeten worden ineens kan blijken dat je overbodig bent terecht isquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 08:51 schreef babylon het volgende:
[..]
Besluit wordt voor het gesprek genomen. Maar het gebeurt dus nog wel eens dat vlak voor die tijd er nog wat lijken uit de kast komen.
Mijn bovenburen leven nog dus ik zit nog niet in de gevangenis. Nog 24 dagen volhouden.quote:
Geruststellend toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat die irrationele angst om als er keuzes gemaakt moeten worden ineens kan blijken dat je overbodig bent terecht is.
Ik ben zo trots op je! Jijquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn bovenburen leven nog dus ik zit nog niet in de gevangenis. Nog 24 dagen volhouden.
Precies, zij twijfelen mogelijk net zo hard aan jou als jij aan jezelf.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geruststellend in de zin van, altijd al een existentiele crisis willen hebben? Dan ja.
Ik noem dat geen twijfel maar realisme. Ook zonder twijfel is het een realistische optie.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies, zij twijfelen mogelijk net zo hard aan jou als jij aan jezelf.
Gelukkig twijfel ik niet aan mezelf qua werk
Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 09:59 schreef DrMarten het volgende:
Dag vrij vandaag
Huis opruimen en schoonmaken aangezien ik morgen de hele familie over de vloer krijg
Achja, de Kink 1500 er bij aan en dan komt het wel goed. Nu eerst maar ontbijt en koffiequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.
Thanksquote:
Goed bekeken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ThanksVoordeel van dat ik zelf niet zoveel kan/mag is dat ik vooral andere mensen aan het werk zet morgen
Coolblue reclame fucked me upquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coolblue reclame fucked me upBij deze reactie zag ik twee cakes voor me
Goed be-quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Coolblue reclame fucked me upBij deze reactie zag ik twee cakes voor me
Dat is altijd de beste manier.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ThanksVoordeel van dat ik zelf niet zoveel kan/mag is dat ik vooral andere mensen aan het werk zet morgen
Want jij hebt daar 's avonds na het werk nog even zin inquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd zonde om dat op je vrije dag te doen.
Nee, dus ik doe het meestal in het weekend. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet zonde van mijn tijd vind.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want jij hebt daar 's avonds na het werk nog even zin in
slam mixmarathonquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Achja, de Kink 1500 er bij aan en dan komt het wel goed. Nu eerst maar ontbijt en koffie
neem een poets 😋quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 10:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dus ik doe het meestal in het weekend. Maar dat wil niet zeggen dat ik dat niet zonde van mijn tijd vind.
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Poets is ziek dus moet ik alsnog op m'n vrije dag
Geen.quote:
Dus je bent de poets van je poets?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:13 schreef gcjoel het volgende:
Poets is ziek dus moet ik alsnog op m'n vrije dag
Je doet wel haar werk voor haar bij jouw thuis.quote:
Vrijwilligerswerkquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je doet wel haar werk voor haar bij jouw thuis.
Attent van je. Ik mag dat wel, mensen die iets doen voor de maatschappij.quote:
Select all + DELquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:13 schreef Tegan het volgende:
Kan iemand even mijn mailbox legen zodat ik kan afsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |